شنبه خر است


شنبه خر است ..کلا مرسوم بوده از اول الانم من رسما اعلام کردم ...

پنج شنبه بعد از ساعت کاری همچین بدو رفتم خونه که خودم هم باورم نمیشد اینقدر زود برسم ...رفتم خونه و یکم دور و بر خونه  جمع و جور کردم و نهار سنجد دادم دوستم هم اونجا بود که پیش سنجد مونده بود ناخوش احوال بود واسه اونم نهار درست کردم و یکم دارو دادم بخوره ...بعد هم اشپزخونه رو سامان بخشیدم و اتاق خواب و.... هرچقدر من سسامان میبخشم انگرا نه انگار بیفایده هست باز نامرتبه ای خدا....

عصرم افطاری دعوت بودم میدونستم صاحب خونه عاشق کیک خانگی اونم از نوع کیک های خوشمزه من هست (اعتماد بنفسم بالاست ها) دیگه کیک هم درست کردم و گذاشتم تو فر و تنظیماتش چک کردم و بعد اومدم دیدم سنجد گوله شده رو مبل خواب رفته دوستم هم همینطور .منم دراز کشیدم و خواب رفتم حدود  بیدار شدم و جنگی اماده شدم و سنجد بیدار کردم و دوستم هم دعوت بود با هم رفتیم مهمون ی...جای همه خالی افطاری چرب و چیلی کله پاچه خوردیم و الحق به من چسبید دیگه مشغول صحبت شدیم یهو دیدم ساعت 1 نصف شبه و صاحب خونه هم گفت نه صلاح نیست برین این موقع شب خونه ما بمونید ما هم موندیم تا سحر بیدار بودیم و حرف میزدیم بعدم خوابیددیم جمعه هم بیدار شدیم سنجدو بقیه صبحانه خوردندو بعد دیگه اومدیم خونه...

رسیدیم خونه من مشغول ادامه خونه مرتب سازی شدم هر یک ساعت میومدم یک دراز میکشیدم و باز دوباره این میان 1 ساعتی اومدم بخوابم سنجد نگذاشت بس که هی بیدار کرد مامان کارتون بذار .مامان تبلتم شارژنداره و....خواب کوفتم شد و بعدش همت کردم و کوکو سیب زمینی درست کردم فرنی همکه قبلش درست کرده بودم دیگه تا خود افطار مشغول شدم درست کردم و پختم و جمع کردم ..البته سنجد خان یهو دیدم بی صدا شده و با زطبق معمول گوله شده بود رو مبل خوا برفته بود ..واسه افطار بیدارش کردم اومد با من شام خورد و با هم بازی کردیم یکم رقصید برام یکم ورزش کرد و دوچرخه سواری تو خونه . تو وقت خوابش خوابوندم و خودم مشغول کارهام شدم . یکم درس خوندم و با زجمع و جوری ......یکم خوابم بههم خورده بود صبح دیر بیدار شدم و خوب اومدم مستقیم رفتم بالا البته مجبور شدم یک یا زروسا با من تو راهرو بود ضایع بود بپیچونم اول بام پایین منم با جسارت تمام باهاش رفتم بالا .اون مدیر خوبیه میخندید بهم که تو هم خوا بموندی . روزه لابد میگیری نگیر. دیگه در لوای ایشان رفتم بالا ساعت زدم خواستم بیام پایین مدیر عامل صدام کرد خانم.... بیاین اینجا ..هیچی رفتم و توبیخ شدم اساسی ..حالا من که کم نمیارم با پررویی گفتم خوا ب موندم......البته دونفر هم غیر من اومده بودند دیر ها ولی گیر ایشون به من بود...

منم اومدم پایین از دستش ناراحت بودم .چون من کارمند منضبطی ام ولی اینبار پیش اومده بود ..دیگه سرم گرم کار شد یادم رفت کلا تا اینکه زنگ زد بیا بالا...گفتم خدا به خیر کنه چی میخواد بگه ...سلانه سلانه رفتم بالا رفتم تو اتاق ..یهو با صدای بلند گفت مگه قلب تو ناراحت نیست ؟ مگه تو نباید انژیو بشی ؟ منم قشنگ مثل خنگ ها نگاش کردم ...بعد برگشته میگه چرا روزه میگیری ؟ والا بلا خدا راضی نیست...تا اومدم نفس بکشم بخندم به حرفش یهو باز گفت در ضمن زبون داری که دخرت خوب صبح میگی خوا بموندم با اینکه برگردی بگی روزه ام فرق داره ..گفتم الانم من حرفی نزدم بهتون که گفت مدیر دیگه (که با هم اومدیم بالا) گفته بابا این بنده خدا روزه میگیره واسه همون دیر رسیده ..تو بقیه رو توبیخ کن که روزه نیستند و دیر میان سرکار چرا به این گیر دادی اول صبحی .مدیر عامل گفت : من دیدم سه نفر باهم دیر اومدین ناراحت شدم پرم به پر تو گرفته از قضا اونها روزه نبودند تو روزه بودی ....گفتم مشکلی نیست منم روزه گرفتنم به خودم ربط داره و نباید تو کارم خللی ایجاد کنه ..ببخشید صبح دیر اومدم عصبانی نگام کرد فکر کنم میخواست بندازتم از اتاق بیرون.....خودم مودبانه پریدم بیرون....

رفتم پیش مدیر شماره 2 گفتم چغلی کردی ؟ گفت نه بابا فقط دیدم این بین همه به تو گیر داد رفتم توجیحش کردم ....

حالا تاعصر رو خدا به خیر بگذرونه که باز من بااینها ماجرا ها خواههم داشت ..الانم خوابم میاد شدید ولی خوب کار دارم و نمیتونم بخوابم اینم طبیعیه ......

ماه مهمان ی خداست ولی حیف که من اینقدر غر میزنم برای کم خوابی . بی ابی و.... وقت نمیشه حت یاز خدا بابت مهمونیش تشکر کنم خدای مهربانی که هرچی شکر به جا بیارم کمه چون خیلی لطف داره در حق من

خدای من خدای مهربون من شکر بابات تمام لطفهایی که در حقم کردی خدا ی مهربونم ممنونم بابت همه چیز

نظرات 12 + ارسال نظر
علی امین زاده پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 17:44 http://www.pocket-encyclopedia.com

ایشالا قبول باشه اما مواظب سلامتی خودتون هم باشید.

ممنون . چشم

الی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 23:30 http://elhamsculptor.blogsky.com

این کم خوابی توی ماه رمضون خیلی عذاب اوره

وحشتناکه ها وحشتناک

نگین یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 10:40 http://poniya.blogsky.com/

افطار تا سحر بیدار بودن کیف میده ها- هرچد من نمیتونم
---
طاعات قبول

اره واقعا کیف میده ولی به شرطی بعدش بخوابی خیلی ضعیف شدم دیگه خوابم کنترل ندارم

parvaneh یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 08:53

salam

سلام به شما

مریم یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 02:38 http://l-r-y.persianblog.ir

خیلی وقته که خاموش وبتو میخونم
برام جالبه که زود به زود پست میذاری:)

خب راست گفته مدیرتون وقتی برا قلبت ضرر داره چرا روزه میگیری؟

ممنون که وقت میذاری عزیزم . من هررو زمیام سرکار خوب بالاخره وقت خالی پیدا میکنم واسه همون پست میذارم اکثرا هم دل نوشته و روزمرههست مگر موضوع خاصی باشه ..
نمیتونم نگیرم روزه رو

غریبه شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 18:22

سلام
خب می گفتی من دیر نکرده ام شما زیادی زود می آیید
امروز باز هوا گرم و البته به خاطر باد از شرق آلوده است

سلام ...خخخخ این رو میگفتم پرتم میکرد بیرون که..خیلی هوا گرمه باز

[ بدون نام ] شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 17:01

ممنون از رمز... سنجد چه عزیزه

خواهش قربون شما .
اسمتون یادتون رفت ها

هوپ... شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 16:37 http://be-brave.blog.ir

حرف از کوکو سیب زمینی بود اینجا ، به به
از جوابت به مدیرت خوشم اومد خیلی :)

بله کوکو سیب زمینی
من کلا زبونم درازه میدونید که ...

مداد شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 16:22 http://medadrangiam.blogfa.com

عزیزم دوستت کار و زندگی نداره همیشه خونه شماست؟

چرا عزیزم ولی خوب من میگم بیاد برای تنها نبودن سنجد وگرنه خودش خوابگاه داره و میره

مجتبی شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 15:03 http://m-z2016.blogsky.com

خوب حق داشته نباید بخوابی / ساعت 8/30 چه وقت کار رفتن /

اخ اخ از حق حرف نزنید که کلا مدتی هست حق و ناحق و... تمام شده برام

علی شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 14:19 http://i5050.rozblog.com

سلام
وبت عالیه
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان فروشگاه 5050لینک کن بعد بگو لینک کنم
ممنون

سلام . من نمیدونم لینک چه جوریه عذر خواهم

دل آرام شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 13:47

من جای تو بودم عاشق مدیرتون می شدم.
یه حس خوبی زیر پوستم قلقلک شد وقتی دیدم یه جورایی ناراحته که داد سرت زده.

خخخخ. عاشق مدیرمون بشم همین جوریش داره هر رو زمن رو میکشه بس بارم میکنه
ولی مثل بچه ها میمونه زودی جیغ داد میکنه زودی هم کم میاره و میاد از دلت در میاره ....کافیه بفهمه ناراحتی همش میاد و میرذه تا از دلت در بیاره ...واسه همون منم ناراحتیم ازش دوام نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.