شارژر میخوام

من نیاز دارم باطری خودم رو وصل کنم با شارژر انگار حسابی ها...

با اینکه سعی میکنم زود بخوابم و دیشبم تلاش کردم باز قبل اذان بیدار شدم و خوب مجدد خیلی بیدار بودم ناخوداگاه بیدار شدم از اون طرف هم صدای گوشیم قطع شده بود ..اقا سفسطه نکنم باز خوا بموندم من .وقتی بیدار شدم دیگه خندم گرفته بود گفتم مدیر من رو پرت نکنه از شرکت بیرون انچنان کتکی میزنه اون ورش ناپیدا باشه ...

دیدم نه کار از کار گذشته خیلی شیک زنگ زدم و قبل از اینکه تاخیر بخورم یک مرخصی 3 ساعته رد کردم بعدم زنگ زدم به یک ی از استادها ی محترم که کاری خواسته بود انجام دادم هست یبیارم چک کنی اونم گفت البته بیا ...

سنجد بردم مهد کودک گذاشتم و بعد رفتم دانشگاه خوب خوشبختانه ترافیک و.. گیر نکردم قطعا ساعت 9-10 صبح هچ کس بیکار نیست بچرخه تو خیابون خیلی زود رسیدم کارم انجام دادم و با استادم صحبت کردم و ... یک سری برنامه ها باهاش دارم که خدا کنه به نتیجه برسه ..برام دعاکنید بعدم اومدم سرکار ...

البته بد شانسی من ضایع شدم چون مدیر عامل محترم اصلا نیومده بودندو احتمالا تا عصر نیادد

حالا شانس اوردم یا نه نمی دونم ...بعدم که مشغول کار شدم ولی خوب من باید برم شارژ کنم باطریم رو .البته اصلا به کمخوابی ربطی نداره به این ربط دار که من یهو نصف شبی قبل اذان مثل جغد چشمهام با زمیشه و بعدش بسته هم نمیشه ادامه داره .....


من برم به کارهام برسم میام ویرایش میکنم

نظرات 6 + ارسال نظر
علی امین زاده پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 17:48 http://www.pocket-encyclopedia.com

جداً خسته نباشید!

مرسی از لطفتون ..

غریبه دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 14:38

سلام
موقع خواب یک لقمه عسل بابا دارچین باعث می شود آرامش پیدا کنی
منی که نه غم دارم نه غصه
نه زن دارم نه بچه
هر لحظه تصمیم بگیرم می توانم بخوابم چون فکرم را روی یک چیز متمرکز می کنم
مثلا تمرکز روی یک کوهنوردی یا یک مسافرت کوتاه

سلام ..مرسی ممنون از لطفتون

مداد دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 13:15 http://medadrangiam.blogfa.com

اذر یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 21:35 http://azar1394.blogfa.com

بیا من بزنمت تو برق شارژ شی :

برقی نیست اخه اگه بود میزدم خودم رو..
شارژر انرژیش فرق داره

مجتبی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 15:00 http://m-z2016.blogsky.com

یکی از دوستان من هم اینجوری شده گفت دیشب کلا دو ساعت خوابیدم میگفت میخوام برم دکتر

اخه این عدم تنظیم خواب بیشترش استرس هست ..دکتر ارامبخش میده که منطقی نیست استفادش

دل آرام یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 12:15


خیلی پیچیده شده این ماه رمضونی

اوهوم .حسابی پیچیده ده از من که هیچی نمیمونه میترسم اخرش محو شم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.