مادر که میشوی ..............به بهانه روز تولد سنجدم


 

 

مادر که میشوی تمام زندگیت پر میشود از التماس و خواهش ا زخدا برای عاقبت به خیر شدن فرزندت ...

مادر که میشوی بهترین هدیه برایت میشود سلامتی روح و جسم فرزندت

مادر که میشوی بیشتر فکر میکنی به مادرت،به مادربزرگت و اینکه چه سختیهایی کشیده اند

مارد که میشوی غم و اندوه وشادی رنگ دیگری به خود میگیرد و همه اینها بستگی داردبه حال فرزندت

مادر که میشوی کوههای عالم برسرت خراب میشود وقتی نیش سوزنی به پای فرزندت میرود ...

مادر که میشوی صبور میشوی با حوصله انگار نه انگار تا همین دیروز بی حوصله ترین ادم روی زمین بوده ا ی

مارد که میشوی ذوق زده ترین ادم دنیا میشوی به هر کار عادی فرزندت

مادر که میشوی دل نگران تمام مادران زجر کشیده دنیا میشوی

مارد که میشوی نگاهت هم مادرانه میشود دقیق عمیق عاشقانه و اشکبار

مادر که میشوی دلت تنگ میشود برای مادرت و روزهایی که یادت نمی اید در دلش چه گذشت.

مادر که میشوی ......

مادر شدن برای من دنیا ی جدیدی بود .من اعتراف میکن دختر دردانه خانه مادرم برایم سخت بود عشق دادن و عاشق شدن اون هم موجودی به کوچکی کف دستم ....

روز تولد سنجدک من همیشه برام غمگینه چون یاد اوره خاطرات بد هست یاداور ازارهایی که کشیدم و خیلی هاش تو همین روز بود نمیدونم تو این دنیا چقدر معذرت خواه ی باید جمع بشه تا تلخی اون رو ز و اون بغض برای من تموم بشه ولی تو تموم اینها یک حس شیرین هست یک حس شیرین به نام سنجد سنجد مهربون من ...سنجدک مادر 28 خرداد سالروز تولد توست که من به همه دنیا اعلام میکنم تلخ ترین شیرینی منه...

همیشه سعی دارم تولدت رو تو یک روز دیگه بگیرم تا غم چشمهام سراغم نیاد تو شادیها پسرم ..

زایمان سخت و دردناک من اولین و اخرین زایمان بود که گذشت و خدا ساعت 9:25 دقیقه صبح هدیه اش رو به من بخشید

خدای چقدر شکر بگم برای وجود سنجدم خدای چقدر ممنون باشم برای این موجود کوچولو که شده همدم و همه کس من خدای چقدر سجده کنم برای این هدیه ارزشمندی که بهم بخشیدی

خدایا چقدر .....

من اشک میریزم واینها اشک شوق هست ..وقتی به خاطر شرایط ان نرمال دکتر اورژانسی برد تو اتاق عمل و من بی حس شدم وقتی یهو دکتر گفت اااا ماشالله .و من سرم ورو خم کردم تا ببینمت..و دکتر گفت چه پسر خوشگل و کچلی راست میگفت تو کچل بودی ولی خوشگل نبودی پسرک زشت من که روز به روز مثل جوجه اردک زشت داره پوست عوض میکنه ...

تو همون زشتی هم برام قشنگترین بودی .و سوال من ازدکت راین بود سالمه ؟؟؟؟؟؟.دستو پاهاش سرجاش اند و خنده دکتر بیهوشی که یک اقای مهربون بود گفت مگه قراره کجا باشند با گریه گفتم اخه میگن 6 انگشتی و لب شکری معلوم نیست پدرانه دستی به سرم کشید و گفت دل مهربونت بد راه نده پسرت سال سالم هیچیش نیست میخواهی اسمش بذاری سالم  ومن سوختم در حسرت اینکه اسمی برات بذارم ..

پسرنازم من چقدر باید شرمنده تو باشم که نتونستم خانواده ای با بنیان برات بسازم کامل کامل ...

پسرم همه تلاشم رو میکنم بهترین ها رو داشته باشی و کاش روزی فکر نکنی من دنبال خوشی خودم از اون جهنم اومدم بیرون که فقط برای تو و ایندت بود و هست

برای من دعا کنید برای پسرم تنها بهانه بودن و زندگی من  دعا کنید تا جاده زندگیمون هموار باشه به سوی اینده ای که قطعا با هم خواهیم ساخت و خدا یاریمان خواهد کرد

نظرات 11 + ارسال نظر
بهمن جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 17:43 http://www.life-bahman.blogsky.com

سانیای عزیز و مهربون
چقدر دلم گرفت از اینهمه سختی و تلخی که در بهترین روز زندگیت نصیبت شده...روز مادر شدن
چقدر درد کشیدی... دردهائی که ذره ذره وجودت را آب کردن ...
ولی شک نکن که با اونهمه ایثار و گذشت و فداکاری که خدای مهربون در وجود نازنینت به ودیعه گذاشته، بهترین سرنوشت رو برای سنجدک عزیزمون رقم خواهی زدشک نکن...
شک نکن که شما یه مادر نمونه و فداکار هستی... از اون نمونه هائی که تاریخ به وفور به خود دیده و متاسفانه اسم و رسمی از اونا نبرده و نمیبره ! چرا که تاریخ محل خودنمائی سرداران و قلدران و ستمگرانه و اونجا چه جای مهربانانی چون شما...
شک نکن که اگر سنجدک را از اون جهنم نجات نمیدادی هیچوقت خودت را نمیبخشیدی و شما بهترین تصمیم زندگیت را گرفته بودی...
برات بهترین و خوشترین روزهارو در کنار گل پسرتون آرزو دارم

سلام عمو بهمن عزیز ...لطف دارین شما همیشه و همه جا نسبت به من ..من ممنونم ا زاینهمه لطف شما..
من خودم رو خیلی نمونه نمیدونم و نه بهترین فقط مادری که داره تمام تلاشش رو میکنه برای اینده زیبای فرزندش ....
و نمی دونم میتونه یا نه !!!!!!!!!

عزیزم منکه یه مشت خط خطی دیدم.یا نوشته فونتاش درست نبود.نمیدونم
ولی حتما چیز خوبی بوده که همه تعریف کردن

چی خوب بوده عزیزم؟ عکس سنجد؟

علی امین زاده پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 17:56 http://www.pocket-encyclopedia.com

همین که در خوب بودن خودت شک داری یعنی از خیلی پدر و مادرهای دیگه بالاتری.

خخخ .چرا مگه بقیه پدر مادرها فکر میکنند خوبند ؟

آقای پدر پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 16:12 http://daddyon.blog.ir

چقدر از این احساس های لطیفت لذت بردم. به هر دوتون تبریک میگم. به سنجد برای تولدش و به تو برای اینکه مادر فوق العاده ای هستی. پرتلاش و زبروزرنگ.
ظاهرا که خوب داری از عهده همه چی بر میای.
سانیا از پستت خیلی لذت بردم...

مرسی ممنون ا زلطفتون ...
من فقط سعی میکنم وظایف مادرمی ور خوب انجام بدم

زری پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 13:36

سلام. عزیزم تولد پسرت بر تو و بر خودش مبارک باشه...

سلام مرسی عزیز دلم ممنون از لطفت

هوپ... پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 13:18 http://be-brave.blog.ir

تولد سنجدکت مبارک خانووم :) ان شالله بزرگ شدن و مدرسه رفتن و دانشگاه رفتن و ازدواج کردنش رو ببینی ...
مطمئن باش یکی از بهترین مادرهایی و سنجد همیشه قدردانت خواهر بود :)

مرسی عزیزم ..ممنون از لطفتون ..توکل به خدا . انشالله که همه مادر ها ثمر نشستن بچه هاشون ببینند ...
ممنونم و امیدوار به اون روز

نگین پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 09:31 http://poniya.blogsky.com/

خدا حفظش کنه :)
شما یه مادر فداکاری-سنجد هم بزرگ که بشه حتما همین رو بهتون میگه

مرسی عزیزم . توکل بهخدا . انشالله خوب بزرگ بشه سنجدکم

غریبه چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 18:45

ان شاالله بزرگ شدن و بزرگی اش را ببینی و او هم قدر این همه از خود گذشتگی مادرش را بداند

انشالله ..ممنون از لطفتون

تیام چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 17:50

ای جاااااااااان....تولدسنجدک مباااااااارررررررک....انشالله که سربلندی وافتخار افرین باشه برات

مرسی عزیز دلم ممنون از لطفت . انشالله همه بچه ها سربلندی مادرها باشند

نازلی چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 15:49

امیدوارم روز به روز فقط شاهد موفقیت و خوشبختی سنجد باشی
و روزی برسه که با دیدنش از نتیجه اینهمه سال رنج لذت ببری
خوشبحالت سانیا

مرسی عزیزم امیدوارم بزرگ شدنش رو ببینم ...مرد شدنش رو ...ممنون نازلی

مداد چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 12:07 http://medadrangiam.blogfa.com

یکی از بهترین مادرهای دنیایی! شک نکن!

ممنون عزیزم ...لطف داری ولی فکر نکنم جزو بهترین ها باشم ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.