سادگی و زود باوری من

من ساده و زودباورم برخلاف اینکه الان ادعای زرنگی دارم بازهم ساده و احمقم

من یک احمق به تمام معنی ام ...

ازم هیچی نپرسید هیچی ....

فقط ممنونم ا زخدا ی مهربون که همیشه پشت و یارو یاور من هست

وقتی شب قدر ازش میخوام خودش راه رو نشون بده عجیب نشون میده

یک زمانی شاکی بودم از بی کسی خودم تو دنیا اما الان دارم میبینم تا خدا رو دارم همه کس با منه


خدای مهربونم شکر فقط شکر


بعدا نوشت

بغض دارم یک بغض عجیب ،دلم میخواد سرم رو بردارم برم ..با پسرم من و یک چمدون و یک کودک ...همین و بس

مدتی نمی نویسم ، میخوام فکر کنم و برای اجراش تمرکز لازم دارم من واقعا سختمه دیگه ....

میخوام اروم بشم بعد میام مینویسم و میگم همه چیز رو ولی بزارید اروم شم ...

نظر بزارید من نظرها رو میخونم و تایید میکنم

کاش مرخصی داشتم

چقدر خوبه وسط هفته یک روز تعطیل دارم



نظرات 23 + ارسال نظر
نازلی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 08:39 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

سانی رمز یادم رفته
میشه لطفا دوباره بدی

عزیز دلم برات ارسال شد

نیلو پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 13:07 http://niloofarmani.blogfa.com/

سلام اگه دوست داشتی خوشحال میشم رمزتو برام بفرستی.

ارسال شد عزیزم

میس مهندس پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 12:12 http://manomester.persianblog.ir/

منم رمز ندارم ...

ارسال شد عزیزم

پری چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 20:13 http://mavatorobche.persianblog.ir

سلام سانیا جان .متاسفانه وبلاگم به خاطر مشکل پرشبن باز نمیشه.

برات ارسال کردم عزیزم

فریدا چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 16:35

سلام خانوم سانیا
من یک ماهی هست شمارو از وبلاگ نازلی عزیز پیدا کردم و یک نفس،کل وبلاگتون رو خوندم
بابت شرایطی که درش قرار دارین متاسفم و تنها کاری که از دستم بر میاد دعاست که عاقبتتون بخیر باشه و تصمیم درستی بگیرین
راستش من وبلاگی داشتم متروکه بی مخاطب که درد دلهامو مینوشتم که متاسفانه بلاگفا قاطی کرد و وبلاگم رو گم کردم پاک شد مطالبم
دوست دارم همچنان بخونمتون
امکانش هست رمز به من تعلق بگیره
لطفا"

سلام ...ممنون از لطفتون .بله حتما رمز رو تقدیم میکنم براتون

پری چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 13:57 http://mavatorobche.persianblog.ir

سلام خانمی.همیشه میخونمت .اگه دوست داشتی خوشحال میشم رمزتو برام بفرستی.

سلام عزیزم چشم برات میزارمش . فقط هرکار میکنم ادرس وبلاگتون باز نمیشه یک یک ایمیل یا ادرس وب بذارین بتونم بفرستم

زری سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 11:47

نه عزیزم اینقدر خودت را سرزنش نکن و اینقدر با خودت باشماتت برخورد نکن تو مادر یه گل پسر هستی و کلی توانمندی ها داری... چرا خودت رو اینقدر ملامت میکنی. خیلی طبیعیه که یه موقع هایی تردید سراغت میاد اما مهم اینه که تو با پشتوانه تجربه و درایت خودت بهترین تصمیم را بگیری و به هر حال هر تصمیمی بگیری مسوول اونها خودت هستی و حتما میتونی جمع و جورش کنی. با خودت مهربونتر باش

ممنون عزیزم از اینکه اینقدر بهم لطف داری ...
باور کن گاه یکم میارم و خسته میشم

بهار دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 01:59

عزیزم نمیدونم چقدر بابرنامه های دکترهلاکویی آشنا هستی امابهت توصیه میکنم حتما مشاوره هاشوگوش کن وسی دی هاش که مربوط به تعلیم وتربیت کودکان هست رو نگاه کن وهمینطور سی دی چرا ازدواج چراطلاق وسی دی انسان سالم
شمازن توانمندی هستی
موفق وپیروز باشی
وسایت روسرگل پسرت

تو کانال عضو هستم و خوب خیلی کارها رو باهاش پیش میرم ...ممنون از پیشنهاد قشنگت عزیزم ...

مریم( تداعی آزاد) یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 23:12

ای بلاگ اسکای پد سوخته نظرمو قورت داده
خیلی طولانی بود این پست که گفتی یه اتفاقاتی افتاده فک میکنم دوبارع نفرستم بهتره. صبر کنم ببینم چی شده
یه جا گفته بودی میترسم سنجد بفهمه منو ترک کنه :( هیچ وقت اینجوری فک نکن بچه ها چون خالصن و شیشه خورده ندارن خیلی زود همه چیو میفهمن هیچ وقت ترکت نمیکنه تازه میزارتت روی چشماش حالا ببین
غصه هم نخور خدا بزرگه .ایشا... همه چی درست میشه

دقیقا از پدر سوختگی بلاگ اسکای هست و بس که پست رو خورده ...
دارم برنامههایی میچینم

نگین یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 15:05 http://poniya.blogsky.com/

امیدوارم زودتر حالت خوب شه- خداروشکر به این نتیجه ای که الان رسیدی قبل از اینکه کلی وقت و انرژی بذاری رسیدی

ممنون عزیزم.
واقعا باز هم جای شکرش باقیه

بهار یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 14:17

سلام من تموم اسفند94رو خوندم اونروزهم گفتی نسرین گفته راهی سرش به سنگ خورده واینها خندم گرفت
اون بنده خداکلی مشکلات ریشه ای داره بدون تلاش وروانپزشک ومشاوره رفتن چجوری عاقل شده مگه میشه
تغییر اصلا به این راحتیانیست
شاید فهمیده اشتباه کرده فهمیده مشکل داره ولی فقط دونستن اینادردی رو دوانمیکنه
هرچندتورابطتون شماهم خیلی نقطه ضعف داشتین مثلاخدمت بیجایی که به پدرشوهرتون کردید
بچه تونوول کردیدافتادید دنبال پدرشوهر:(( که صرفابخاطرمهرطلبیتون بوده نه مهربانی
عزیزم ببخشید رک حرف زدم دوست نداشتی تاییدش نکن

سلام عزیزم .نه حتی نفهمیده مشکل داره .فقط خواستن بیشتر گولم بزنند همین
اره منم زیادی محبت کردم ،مه رطلب بودن .نمیدونم اخر مهری هم نمیدیدم به این واسطه ...نه عزیزم حرف حق رو همیشه تایید میکنم

میس مهندس یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 12:08 http://manomester.persianblog.ir/

همه گذشتت رو خوندم بانو ...
از ساعت 9 تا همین الان ... و کارهای شرکت رو بیخیال شدم ...
یک جاهایی عجیب درکت کردم و یک جاهایی کفری شدم از این همه گذشت ...
و الان که تبریک میگم به این همه شجاعت و صبوریت و تبریک به پسرت که همچین مادر نمونه ای داره ....
توکل به خدا داشتی بانو از این لحظه هم داشته باشم .... خدابزرگه

ممنونم از وقتی که گذاشت یممنون برای همه چیز ..نمیدونم منم راههای اشتباه زیاد رفتم اشتباهات بسیار که به اینجا رسونده فقط خدا خودش کمکم کنه ..تاالان یار بوده بعد اینم یاور باشه

مداد یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 09:33 http://medadrangiam.blogfa.com

منم همین قدر خسته ام

fahi یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 00:42

عزیزم خدا بزرگترین کسته ایشالا بحق این ساعتهای عزیز خوشی بهت رو کنه سلامت باشی و آروم، عزیزم از طریق قانون راهی رو بزندگی برگردون، بعضی مردا اینجورین فراری از مسئولیت و تعهد؟ نمیدونم تا حالا ازش شکایت کردی یا اون از تو شکایت کرده؟ می تونی شکایت ترک انفاق کنی، از ی وکیل بخواه لایحه شو بنویسه سه سوته آدمش می کنن مخصوصا راهی ک سه ساله تنهاتون گذاشته، تو گزارش مسئله اعتیاد خودش و خانواده شو عنوان کنه عزیزم نترس قوی باش از راه قانون وارد شو، همچین میارنش سر زندگی ک کیف کنی فقط راجب اینکه می خوای ازش شکایت کنی بش چیزی نگو تا قبل تو نره ازت شکایت تمکین کنه

توکل به خدا.
میدون یمن نمیخوام اون رو به راه زندگی بیارم فک رکردم ادم شده که اشتباه محض بود ..الانم قانون چیزی برام حل نمیکنه متاسفانه

تو ساده نیستی اونا بدجنس و جلبن.اونا گرگن.وگرنه زنی که تو شهرای مختلف زندگی و کار کرده حتما خیلی چیزا حالیشه
کاش بیای و تعریف کنی تا سبک شی .هر موقع حالت خوب شد برگرد.
خدا همیشه خودشو یه جوری تو زندگی به ما نشون میده که بگه من هستم

چ یبگم والا عزیزم
بعدا میگم الان مغزم خیلی به هم ریخته

فریبا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 22:28 http://berketanhaiman.blogfa.com

بزودی سه روز تعطیلی عید فطر میرسه برای اون روزا هیچ برنامه ای نذارید و کاملا استراحت کنید

مرسی عزیزم توکل به خدا دارم

مریم( تداعی آزاد) شنبه 5 تیر 1395 ساعت 19:20

سانیا کامنت خصوصیم بهت رسید؟
چه خوبه که دست خدا رو دیدی این وقتا خیلی به آدم حال میده .

نمیدونم چی شده فقط میتونم برات دعا کنم هر چی میشه خیر باشه البته اگر دعام از سرم بالاتر بره:))

سلام عزیزم نه نرسیده کامنت خصوصیت بهم
ممنونم از لطف بی پایانت

فریبا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 14:12


خدا کمکت کنه

ممنون عزیزم

اذر شنبه 5 تیر 1395 ساعت 14:07 http://azar1394.blogfa.com

سانیای عزیزم زندگی گاهی واقعا سخت میشه ولی این سختی هم تموم خواهد شد.اینکه قبل از هر اتفاقی دست ادمها برات رو میشه خیلی خوبه
توکل به خدا کن مثل همیشه .
شبهای قدر بهترین وقته واسه گریه کردن و دلی از عزا در اوردن

واقا زندگی سخت میشه ولی خدایی هست نگهدار ما که در هر شرایطی حافظ ما هست
توکل به خدا دارم و این شب قدر بهترین ها رو برام گفت و از هم در اورد امید دارم بهترم دربیاره

هوپ... شنبه 5 تیر 1395 ساعت 13:56 http://be-brave.blog.ir

سانیا جان ....
عزیزم درکت میکنم چه هفته ی بدی داشتی ، غصه نخور خانوم ، همه چی ان شاالله درست میشه

ممنون عزیزم توکل به خدا دارم انشالله که درست بشه

غریبه شنبه 5 تیر 1395 ساعت 12:13

سلام
بلا نسبت
خب شما ذات پاک و بی غل و غش دارید قبلا هم بهتون گفته بودم
متاسفانه تهران آدم های قالتاق را فقط می پذیرد
ولی خدا به دل آدم ها نگاه می‌کند و دست آدم های ساده دل را می گیرد
ولی حدیث داریم مومن باید هشیار باشد

سلام ،درد من از تهرانیها نیست هرچند کم نمیکشم این روزها....ولی داغ بدی تو دلم هست داغ خیلی بد
برام دعا کنید دعا

پانیذ شنبه 5 تیر 1395 ساعت 12:00 http://live-4me.mihanblog.com/

با من همراه شو و اسم وبلاگ خودت را در کنار دیگر وبلاگ ها ثبت کن تا بازدید داشته باشی

ممنون

دل آرام شنبه 5 تیر 1395 ساعت 11:52

راهی دست خودشو رو کرد؟
یه چیزی یادم رفت بهت بگم سانیا جان.
نماز طلب خیر بخون و از خدا خیر بخواه.
دو رکعته
بعد از اتمام نماز 110 مرتبه استخیرا... بالرحمته
بعد هم موردی که درباره اش خیر می خوای رو بگو
خدا رو شکر که خدا هوای همه مون رو داره وگرنه معلوم نبود چی میشه

بعد میام میگم .
گفتم من توکلم به خداست با همه بیکسیم خدارو همه کس یدونم منتظر یک سری نتایجم
ممنون ا زلطفت عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.