الا بذکرالله تطمئن القلوب

گفتن با خدا باش پادشاهی کن ............

منم دل به خدا دادم دلم رو سپردم و تمام وجودم رو یک سره کردم توکل به خودش ،هرجور که صلاح میدونه البته نشانه این نیست که کلا کشیدم کنا رو هیچ تلاشی نمیکنم نه من دارم تمام تلاشم رو میکنم .تمام راههای خطر ناک رو فکر کردم و بالاخره یکی از کم خطر ترین ها رو انتخاب کردم ...قرار مشاوره دارم با یک قاضی کارکشته

منتظر چند تا خبر هستم

یک سری کارهای متفرقه دارم انجاممیدم یک جورهایی تو سربه نیستی خودم کمک میکنم ...از انواع و اقسام ردهایی که بهم میرسه را دارم گم میکنم اینها همشون مسکن هستند و راه حل اصلی چیز دیگه ای هست اگر قظعی شدو قابل انجام میام میگم شایدم انجام بدم بعد بیام بگم ممنونم از همه دوستانیکه همراه من بودن و مشورت بسیار دادن دعاکنید برام خیلی نیازمند دعاهاتون هستم نیازمند محبت های  بیشمارتون

من قطره کوچکی از زن های اسیب دیده مثل خودم هستم

فقط ا زخدا میخوام خودش به مادری من دل بسوزونه و بچم رو تو پناه خودش بگیره و بر من ببخشه

انین روزها حسابی درگیرم کار و امتحان این مشکل متحیر الوقوع همه چیز باعث شده خیلی نظم زندگیم به هم بریزه و من فقط امید دارم خدای مهربون کمکم کنه

توکل به خودش

از این روزها میم و مینویسم ..حتما میام و میگم


نظرات 7 + ارسال نظر
مداد دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 12:14 http://medadrangiam.blogfa.com

با آرزوی بهترین ها

ممنون عزیزم

سین دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 10:48

عزیزم برات از خدا میخوام بهت صبر بده و کمکت کنه
هر چی خیره به امید خدا برات پیش بیاد گلم
وبلاگت رو خوندم
مواظب خودت باش

ممنونم عزیزم ..توکل به خدا دارم و بس

هوپ... یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:59 http://be-brave.blog.ir

قطره ی کوچکی از زنان آسیب دیده ایران :(
ان شاالله خدا خودش کمکت کنه سانیا، فارغ از این که برنامت چیه

بله متاسفانه ..
ممنون عزیزم .توکل به خدا

غریبه یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:17

سلام
همان وکیل و مشاور بهترین است
بزن برای جداشدن

سلام .....
چاره ای جز سکوت نیست

مداد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 10:58 http://medadrangiam.blogfa.com

ممنونم

خاطره یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 08:16

سانیا جان امیدوارم بهترین ها از سمت خداوند برات رقم بخوره و مطمئن باش که خداوند از تو و سنجد کوچولوی نازنین به بهترین نحو محافظت می کنه موفق باشی عزیزم

ممنون عزیز دلم ..
توکل به خدا دارم و بس

نوشی شنبه 12 تیر 1395 ساعت 15:27

سانیا جان عزیزم انشالا خدا خودش بهترین راه رو برات باز کنه . فقط ازت خواهش میکنم درمورد کاری که تصمیم میگیری انجام بدی به هیچ عنوان فعلا تو اینجا چیزی ننویس . ببین عزیزم واقعا تو نمیدونی منه نوعی کی هستم که دارم نوشته هاتو میخونم . پس بذار اون قسمت تا رسیدن به نتیجه قطعی مسکوت بمونه . بنظرم این به صلاحتونه . امیدوارم خدا بهترین راه رو حلوی پات بذاره.

ممنون عزیزم ...
ممنونم از لطفت و تذکرت که واقعا عالی بود ....
توکل به خدا ...
اره مدتی از برنامم نمی نویسم تا عملی بشه بعد انشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.