میشه تموم شه .....

میشه چشم هام ببندم وقتی باز کردم ببینم هم چیز اونی که باید بشه شده و من دارم چایی میخورم سنجد کنارمه و دغدغه هر دوی ما اینه برا تعطیلات اخر هفته کجا بریم ؟

خدایا میشه ؟ میشه تموم شه این امتحان سختت ؟

میشه دست من رو بگیری و اینبار پا به پای من قدم برداری . خدای همیشه تو لحظه های سخت دیدم که کنارم بودی و البته بیشتر پناهم بودی خدا ی من رو پله اول نردبان ی وایستادم که راهش زیاده پایین رو نگاه نمیکنم چون میدونم تو از بالا داری دستم رو میگیری همراهت ببری.....

خدا یاچرا تموم نمیشه لحظه های سخت .....

فکر کنم اینبار کمر همت بستی تا لحظه اخرباتلاق باشه برام باتلاق تنهایی من...

خدایا میدون ی فقط در خونت نشستم و سکوت کردم تا ببینم چ ی میشه خدا یاتموم نمیشه این قصه حزن و اندوه من ؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونم تو تمومش میکنی میدونم ..خدای شکر میکنم چون همیشه تمومش کردی اینبار هم تموم میکنی خدایا ممنونم بابت همه چیز ......

نظرات 5 + ارسال نظر
اذر یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 10:45 http://azar1394.blogfa.com

سلام سانیا جونم
خوبی ایشالا
سنجد خوبه.
سانیا ادرس من سین هستم رو داری.انگار وب جدید داره؟

سلام عزیزم ممنون شما خوبی ...اره دارم وب جدید زده

شیما یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 01:19

بله میشه انشالله که میشه .

انشالله توکل به خدا

سهیلا شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 21:32 http://rooz-2020.blogsky.com/

سانیا جونم به تجربه دریافتم هرگز مسائل و مشکلات تمام نمیشن و فقط نوع و شکلشون تغییر میکنه.
و ما باید یاد بگیریم درحال غوطه خوردن دراین مشکلات رهایی و صبوری رو ....همین فقط مارو بزرگ میکنه و رشد میده...
و تو هم که کوه صبری و انگیزه ی کافی هم برای تلاش و همت داری که به مقصد برسی ان شاالله....

شما خودت اسوه صبری .من همیشه در مقابل صبوری شما کم میارم و میگم که هیچم ....
توکل به خدا دارم سهیلا جونم دعا کنید برام

فروهر شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 20:00

بی گمان خدا باتوست....

امید دارم به همون خدا عزیزم ...توکلم به خداست و بس

بهشت شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 14:17 http://nochagh.blogsky.com

خودش فرمود :"بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را."
حالا که تو را میخوانی حتما استجابت می شود.خدا را تحت فشار نذار از تو حرکت از خدا برکت.بسپار به خودش و مطمئن باش خودش متوجه هست چطوری کمکت کنه.از جای بی گمان.تو تصورت هم نمیاد چگونه کمک هاش می رسه صبوری کن ملایم باش عجول نباش خونسرد و مطمئن باش تا وقتی همه خواسته هات بر آورده شد یه تن مفلوک نداشته باشی بگو منکه میدونم تو را دارم چه غم؟عزیزمی.دوستمی .به فکرمی.حتی فرصت دادن تا سر صبر کمکم کنی را طاقت بیارم.

توکل دارم بهش یکم کم صبر شدم فقط همین ...
میدونم بارها معجزش رو دیدم و خیلی زیاد هم دیدم تو این زمینه توکل دارم که خودش کمکم کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.