انچه بر من مبگزرد

این که بعد مدتها وبلاگت رووباز کنی و با حجم نگرانیهای دوستانت رو برو بشی واقعا شرمنده میشی من شرمتده ام شرمنده تمام دوستانی که نتونستم جواب بدم نظراتشون رو 

گوشیم مشکل داشت نمیتونستم بیام توسایت 

دوستانم یک عده گفتن چرا رفتی بک عده گفتن باید میرفتی نمیدونم  فقط میدونم راهی رو رفتم که اگه نمیرفتم هنیشه حسرتش میموند تو دلم من رفتم با یک ریسک بزرگ اشتباه کردم خیلی زیاد ولی چاره نداشتم شایدم داشتم و عجله کردم نمیدونم 

اما الانچمن تهرانم نمیتونم نباشم چون از ترم بعد داتشگاه دارم چون زندگیم رو دارم تهران پایه ریزی میکنم تا خدا چی بخواد 

اومدم تهران و درحال حاضر کمی جلو رفتم تو کارهام .فعلا خونه گرفتم و خوب با کمک دوستانی که خیلی ممنونشونم کمی تا قسمتی خونه رو وسیله گزاشتم  کارهای متفرقه دارم انجام میدم هنوز کارثابت رو نتونستم درست کنم ولی کلینیک میرم و مریض و ...رو انجام میدم ...ارامش دارم ةلی از درون نمیدونم چیه 

برام دعا کتید ممنون میشم .میدونم خدایی که تا اینجا دست حمایت گرش رو قطع نکرده باز هم قطع نمبکته .من بنده هستم که خیلی داغونم و کوتاه میبینم خدای من بزرگه بزرگ و مهربون خدای من یاریگر هست شک ندارم  و هم نان ملتمسانه دست به دعا دارم 

نظرات 7 + ارسال نظر
حوا چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 10:21 http://arameshejaanam.blogsky.com/

سلام
خدا قوت
ببخشید می تونم بپرسم کار شما چیه؟ توی کلینیک چه کاری انجام می دید؟

سلام عزیزم ممنونم .من توتغذیه ورژیم وترک اعتیادودارودرمانی گیاهی فعالیت میکنم

غریبه شنبه 27 آذر 1395 ساعت 13:59

سلام
به تجربه اش می ارزد
زندگی همین است گاهی به کام و گاهی نه
موفق خواهی شد چون واراده ی قوی ای داری

سلام ممنونم واقعا هم زندگی گاهی باتو هست گاهی برتو ...
باید تلاش کرد توکل به خدا

الی سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 21:56 http://elhamsculptor.blogsky.com

امیدوارم خیلی زود همه چیز درست شه
نگران نباش سانیا اینروزها فقط با جنگیدن میشه به هدف رسید تو هم داری همین کار رو میکنی

امیدوارم و ممنونم از روحیه دادنت توکل به خدا درست میشه

بهمن سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 20:48 http://www.life-bahman.blogsky.com

سانیای عزیز
وقتی اینهمه دوست خوب و مهربون و مخلص برات دعا میکنن دیگه من کی باشم که وقت خدای مهربون رو بگیرم برای دعا کردن در حق شما...
البته خودت خوووووب متوجه شدی! مگه ممکنه خدای مهربون دست مخلوقش رو ول کنه؟ اگه خوب دقت کنی گرمای دست خدارو در دستات حس میکنی.
خدا مهربونتر از اونیه که ماها فکرشو میکنیم...
خودت رو بسپار بهش و خیالت راحت باشه که برات برنامه های خوبی داره مطمئن باش... ایمان دارم

سلام عمو بهمن عزیزم ممنونم بابت دعاهای خوبتون .

اذر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 20:20

سلام...میلینم که پست جدید گذاشتی
موفق باشی سانیا جان

سلام اره ممنونم عزیزم

مامان ثنا و حسنا شنبه 20 آذر 1395 ساعت 11:02

تو خیلی قوی هستی بهت حسودیم شد با این هجم از مشکلات داری دوباره بلند میشی و میسازی. مطمئنم یه روزی غرق در موفقیت و آرامش و رفاه میشی نمیدونم چرا ولی تجربه بهم ثابت کرده آدمهایی از این دست لیاقتشو دارن

مرسی عزیزم از اینکه بهم امیدواری میدی ،توکل به خدا من از درگاهش ناامید نیستم میدونم خودش کمک رسان

اعظم 46 جمعه 19 آذر 1395 ساعت 13:52

سلام سونیا جون دعات می کنم به خواسته های قلبیت برسی

سلام عزیزم ممنونم .توکل به خدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.