افسردگی من پر از عللمت سوال

وقتی ناراحتم نمیدونم چه دلیل داره دهنم بازمیکنم .

شدید افسردگی دارم شدید تو خودمم این وسط یکی دوتا دوست بینوا هرروز و هرشب پاتک های من رو تحمل میکنتد .دقیقا بعد حرف زدنم پشیمون میشم ها ولی چاره نیست حرق زده شده 

شدیدا نیازمتد دعا هستم  نسازمتط معجزه اس که نجاتم بده از ایم سردرگمی و من بتونم اروم شم همش به هم ریخته ام 

میدونم ان مع العسر یسرا ......

میدونم خدا با صابرین .خدایا یا صبرم رو زیاد کن یا زودتر دردم دواکن .

میدونم کرامتت رو خدایا اما میدونی که صبرم خیلی کمه.

خدایا ممنونم ازت صبرمیخوام .ازت میخوام کمکم کتی خدایا خدای مهربونم 

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم 46 جمعه 10 دی 1395 ساعت 10:22

از رحمت خدا نا امید نشو

ناامید نیستم دل نگرانم

setareh سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 20:15 http://san-arm.blogsky.com

سلام
از وب ماهی یافتمت
میخونمت


برات از خدا صبر و آرامش میخام
امیدوارم که هررررررررررررچه زودتر به آرامش برسی

سلام مرسی عزیزم نیازمند دعا هستم

غریبه سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 13:50

خب وقتی آدم ناراحت است جیغ و داد می کنه
وگرنه هیچ دلیلی برای دهان باز کردن در زمان خوشحالی نیست

خیلی ها معتقدند که وقت شادی باید جیغ داد کرد نمی دونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.