خدایا صدام بشنو

خدایا میشه اینبار هم صدام رو بشنوی خدای من رو میبینی دستهام به سمت توست خداا یصدام بهت میرسه مگه نه؟ 

روزهای سختی دارم میگذرونم گاه یتوانم تمام میشه تحملم فرو کش میکنه خدای صبر بده توان بده خدای کمکم گن خدای دست دعای من رو میبین ی؟ کمکم کن 

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه شنبه 25 دی 1395 ساعت 18:56

بیشتر بنویس سانیا جون

دوست دارم دستم به نوشتن نمیره اینقدر داغونم

الی شنبه 25 دی 1395 ساعت 11:30 http://elhamsculptor.blogsky.com/

صبر صبر صبر
من خیلی امتحانش کردم عزیزم ....
ولی....
فکر کنم مثل من بهتر دنبال راههای دیگه ای باشی این آپشنها راه رو معمولا باز نمیکنن مگر اینکه راه از طریقی دیگه باز کنی اینا کمک کنن هموار شه
برای باز کردن راه جدید هم باید سیستمها و ... عوض کنیم
سخته عزیزم میدونم اما میشه
من تو شرایط بسیار سخت و اسف باری بودم اما مجبور شدم اول خودمو عوض کنم و شد

صبر؟ نمیدونم دیگه صبر هم از دستم دررفته میخوام های های زار بزنم و گریه کنم....
تو شرایط بدی ام این مشکلاتم حل بشه دیگه خیالم راحت یکم نفس میکشم

طلا شنبه 25 دی 1395 ساعت 02:35 http://tala1358.blogfa.com

سانیاجان الان دقیقا مشکلت چیه؟ازچی ناراحتی گلم؟
مطمعنی نیاز به دارو نداری؟

ممنون از اینکه به فکرمی . من هنوز نتونستم خیلی ضرر هام رو جبران کنم برا همون نگرانم . گیرهای تو زندگی هنوز باقیه
نه دارو نمی خورم .افسردگیم باید اینجور درمانبشه میدونم نیاز به ارامش دارم امااونقدر به هم ریختگی زیاد که نمیشه ارامشی یافت

اعظم 46 جمعه 24 دی 1395 ساعت 10:44

از صبر وصلاه مدد بگیرید

کمک گرفتم فعلا یاریگری نیست

غریبه یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 19:09

سلام
خدا صدای دل شکسته ها را می شنود و دعای شان را مستجاب می کند
تا آنجا که می توانی باهاش حرف بزن

سلام هرروز دارم حرف میزنم ولی نمیدونم چرا نمیشنوه
نمیدونم چرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.