خدای دانه های انار

خدایا خدای مهربون چقدر هوات غم انگیزه یا نه ادمها غم انگیزش کردند 

خدایا صبر میدی؟ چه میکنی با من ؟ خدای من خدای مهربون من من منتظرم منتظر یک معجزه که تو برام بیاریش منتظر اینکه صدام رو بشنوی من به کرامتت امید دارم دل سپردم به مرامتت 

کمکم کن خدایا میدونم  الان میگی چقدر دیگه ؟ ولی خدایا میدون یکه نیاز مند عطوفت تو هستم میدونم همیشه کمکم کردی همیشه حواست بهم بوده همیشه یاری ام کردی همیشه حواست بهم بوده 

خدای ممنونم ازت برا همه چیز برا همه لطف هات خدایا میشنوی و میبین یمیدونم و من منتظرم 

من مطمئنم کمکم میکنی میدونم با زهم مثل همیشه لحظه اخر دستهام رو میگیری ولی ازت میخوام صبرم رو امتحان نکنی 

خدایا خدای من خدای مهربون من چشم به راهتم 

خدای دانه های اناز نظم اون دانه ها فقط کار توست نظمی رو ازت میخوام در های هوی روزگارم

نظرات 8 + ارسال نظر
علی امین زاده سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 17:18 http://www.pocket-encyclopedia.com

بازیهای روزگار خیلی عجیبن. اصلاً نگران نباش. به موقعش خدا جواب میده.

توکل به خدا

اعظم 46 چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 08:08

ممنون عزیزم

مداد سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 10:29

سانیا خانوم سلام
چطوری دوست عزیزم
سنجد حالش خوبه؟ امیدوارم روزگار به کامتون باشه

سلام عزیزم ما خوبیم

غریبه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 09:29

سلام دعا کن دعا کن دعا کن
نتیجه اش را به خدا بسپار
او تشخیص می دهد کی و کجا دعا را مستجاب کند

سلام خیلی دعا مبکنم دست به دعایم همیشه

سین شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 20:03 http://entekhab-sepi.blogsky.com/

سلام خوبی گلم
انشالله هر چی خیره برات پیش بیاد

سلام عزیرم ممنون انشالله که خیر هست هرچی پیش بیاد

هوپ... جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 13:42 http://be-brave.blog.ir

خدایا خودت با سانیا کمک کن، خودت فندقش رو براش حفظ کن

ممنونم انشالله خداصداهامون رومیشنوه

غریبه چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 16:44

تو دعا کن به نتیجه اش هم فکر نکن
خدا خودش صلاح دادن یا ندادن را می داند
نوشتن بار آدم را سبک می کند
من هر وقت دلم می گیرد می نویسم

من دعا میکنم خیلی زیلد..سپردم به خودش که دانای هردو جهان هست

لونااااااااا دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 16:12 http://Toybox.blogsky.com

چقدر ب دلم نشست...منم از خدا ممنونم...مخصوصا تو این لحظه...

اره واقعا باید ممنون بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.