چوب واسه زدن

از صبح اینترنت شرکت مشکل داره اعصابم خورد شده چند بار خواستم میلم رو باز کنم نمیشد ...

بالاخره الان شده میبینم توی اونها دوتا میل هست که چشم هام ریز میکنم میل رو باز میکنم....

نگاه میکنم به ایمیل دوتا ازجاهایی که رزومه فرستاده بودم تو اون مملکت خراب شده .برام فرستادند و ذکر کردند که با درخواست اقامت شما موافقت میشه و اینکه چندین بار با هاتون تماس گرفتیم و شما اون شماره رو جواب ندادی به ادرس منزلتون هم رفته ولی کسی تحویل نگرفته . میتونید مدارکتون رو ارسال کنید وبعد بااین شماره تماس  ... ... بقیش رو نمیبینم اصلا از اینکه یک ایمیل به زبان دیگه رو راحت ترجمه کردم خوشحال نیستم فقط میخوام بلیط هواپیما بگیرم برم . با یک چوب قطور اونقدر مدیر اون مرکز رو بزنم که هم دست من بشکنه هم مغز اون بپوکه اگر این ایمیل لعنتیشون 6 ماه پیش بود من اینقدر الاخون والاخون نبودم یکی بهم چوب بده

نظرات 5 + ارسال نظر
چوپان دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 02:35 http://choopana.persianblog.ir

با سرنوشت نمیشه شوخی کرد. بعضی اتفاقا از ید ما خارجه

گاهی انگشت به دهان برای اتفاقها میمانم

غریبه جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 19:31

هیچ جا کشوری کشور آدم نمیشه همان مدتی که آنجا بودی کلی افسرده شده بودی یاد میاد چقدر اشک می ریختی حتی سنجد هم افسرده شده بود
درآمد زیاد هم دوای درد غربت نیست همین که الان اینجایی و کلی گره های زندگی ات با کمک دوستانت می توانی بگشایی خودش نعمت است

درسته ولی خوب گاهی دلی برای ماندن هم نداری و پای رفتن هم نداری . هرچیزی تجربه هست حتی تلخ ان

دانیال پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 11:24

یعنی الان دوباره قصد دارید برید سفر فرنگ

نه دیگه با حرف یک مرکز و کار نمیرم که سفررفتن شرایط بس سخت میخواد

دانیال پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 11:23

کلا زن جماعت توسری خوره. الان داره راحت زندگیشو می کنه . از نظر مالی هم که اکی هست. دیگه چشه؟
تا وقتی که ازدواج نکرده همه می خوانش
بعد از ازدواج همونی هم که می خواستش دیگه نمی خواد

بله متاسفانه زنها دنبال تایید شدند و مشکل میخورند بالاخره نیاز عاطفی رو نمیشه نادیده گرفت

تارا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 18:41

سانیا جان .هر چیزی حکمتی داره .شاید حکمت این بوده تو الان اینجا باشی .قبلا تلاشت رو کردی نتیجه نداشت .اگه قراره دوباره تکرار کنی خوووووووووب جوانب رو بسنج .شما نیاز به پشتوانه داری

اره عزیزم حکمتی هست بس عجیب من بالاخره حکمت این ماجرا رو میفهمم ..خیلی درگیرم چند ماهه میدونم چیزی هست که من نمیدونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.