خداحافظی با مریض

دیروز برخلاف هرهفته چون سه شنبه کلینیک نرفته بودم و باتوجه به اینکه مریض نازنینی داشتم و داشت میرفت از ایران مجبور شدم برم کلینیک

ماجرای مریض مااینجوری بود که چون یکی از اقوامشون ایران تحت نظر بود خودش ساکن امریکاست و اومد ایران و به تشویق همون فامیل نازنین اومد پیش من .خوب اضافه وزن یکی از مشکلاتش بود مشکل بعدیش دیسک گردن بود خوب ما تلاش کردیم ایشون تو یک ماه هم کمی تا قسمتی لاغر شد چون قطعا 105 کیلو تو یک ماه نمیشد باربی بفرستیم که . و البته مشکل گردنش هم حل شد ولی من بهش گفتم چند ماهی راحتی وزنت کمتر کن ولی دیسک گردنت کامل برطرف نشده در هرحال دیروز خداحافظی ایشون بود .دلمون براش تنگ میشه بسیار مهربون و خوش روبودند خدا به همراهش

مهد سنجد مربی شنا اوردن از فدراسیون همین بازیهای تو اب و.... سنجد خان مجدد شنا میره پارسال که هیچی یاد نگرفت امسال هم به همون اب بازی ما راضی هستیم ...

جالب اینجاست به من نگفته بود مدیرش گفت بهم بهش میگم سنجد چرا نگفتی گفت مامان خودت اونروز گفتی من پول ندارم ماشین بخرم من بهت گفتم ماشین بخر پیاده نریم ..منم گفتم پول نداری من برم کاس .الهی من قربون تو برم که میفهمی گفتم مامان جان ماشین پول زیاد میخواد کلاست زیاد نیست میفرستم ..بعدم تو غصه پولش نخور هرجا خواستی بگو که البته حرفم عواقب داشت چون لیست بلند بالایی تقدیمم کرد

دوست من قراره تا جمعه تصمیمی بگیره فعلا کاری نکرده منتظر نظرات هست

بنا به تشخیص پزشک متخصص من یک هفته باید مایعات بخورم تا دفع ویروس داشته باشم ...فکر کنم خودم تموم بشم ویروس که جای خود داره از دیروز این روند ادامه داره تا هفته دیگه اصلا جامدات نخورم میدونم که برا پوست و لاغری و... هم خوبه .که البته فعلا برگشتن صدای من بینوا از اوجب واجبات هست .

اخر هفته خوبی د

نظرات 7 + ارسال نظر
مه سو پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 20:46 http://mahso.persianblog.ir

الان بهتری بانو؟!!!!
بچه ها وقتی باهاشون منطقی حرف میزنیم میفهمن و درک بالایی هم دارن....عاشق این خصلتشونم...

ممنون اره بهترم عزیزم . درک بالا وکاهی حرفهایی که منم میمونم چی میگه این وسط

چوپان دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:48 http://choopana.persianblog.ir

پس همون آب و چای کم رنگ بخور
من خودم نودل میخورم

خوشبحالتون نودل گیرتون میاد .من همچنان چای و اب و شیر و اب میوه میخورم به زودی تموم میشم

چوپان دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 02:37 http://choopana.persianblog.ir

چه رژیم خوبی
بشین صبح تا شب نودل بخور. رشته کنتر ولی حبوبات و سبزیجات بیشتر

نه نمیشه چون اصلا هیچ جامدی نباید بخورم

نوشی شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 14:58

سانیای عزیزم سلام

بعد از مدتها دارم برات پیغام میذارم . شما تو کلینیک روی لاغری هم کار میکنید ؟ و اینکه من بعد از زایمانم گاهی روزا از خواب میشم و میبینم ورم کردم یا کهیر زدم . راهی واسه درمانش هست ؟ممنون

سلام بله عزیزم .احتمالا سیستم بدنیت به هم ریخته .اره عزیزم هرچیزی درمان داره ..
کبدت مشکل نداره؟ یا حساسیت به چیزی ومکانی؟

محمد شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 11:12

سلام سانیا جان یادتته قرار بود با ایمیل درمورد فشار خون مطلب بذاری ؟؟ ایمیلی همی یافت می نشد....

سلام من خیلی شرمنده یادم رفته عذر خواهم امروز میزارم براتون

غریبه جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 21:47

سلام
خارج از کشور هم بیمار می پذیرید !
خب حالا علاج دیسک گردن چیست ؟
چه پسر با فهم و ادراکی داری نمی خواسته هزینه برایت درست کند
الان بهترین زمان آموزش شنا است اون هم اصولی
موفق و کامران باشد این آقا پسر گل ان شاالله

سلام . اره ما بین المللی کار میکنیم .با چند روش دیسک گردن درمان داره از طب سوزنی و ترکیب کاپینگ استفاده میشه .بله این پسرما با فهم ولی خوب بعدش کلی لیست تقدیم ما کرد

خورشید پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 19:51 http://khorshidd. Blogsky.com

مایعات روز اول و دوم قابل تحمله از روز سوم آدم دلش غذا میخواد...

اره نخورنش عصبی میکنه ادم رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.