به من یک فرصت بدین

دستهایم را بگیر و من رو با خودت ببر نه به روزهای گذشته نه به اینده اینده ای که از ان میترسم هنوزم من میترسم از روزها و اینده

فاز زندگی من مختل شده قاط زده گفته بودم باید از نو بسازم نشده هنوز هیچی سرجاش نیست دارم دوباره میسازم همه چیز رو

زمان میبره

مهمون از شهرستان داره برام میاد از مشهد دوست نازنینی هست قبلا هم اومده بود پیشمون دوست چندین ساله دوره دانشجویی کارشناسی

دوست نازنین دوباره این هفته یک شب من رو از خواب گذاشت ولی اینبار بهش فتم دیگه نمیکشم بیماری من ر فرسوده کرده بیخیالم شو البته که نه گوش کرد و نه فهمید

ریشه موهام در اومده مریضی تاثیر بدی گذاشته جورهایی رنگ موهام عوض شده این خیلی بده .

سعی دارم خوب شم خیلی خوب

دلم میخواد نواری کنم یکم مطالعه کنم کاش یک روز فرصت داشتم فقط ب یک برنامه ریزی میرسیدم حداقل کاش فقط یکروز زمان داشتم البته یک روز زمان برای اندیشیدن به خودم  اینده برنامه هام و.......

یک روز رو پیدا میکنم و درست میکنم شک ندارم .به خونه نامرتبمون فکر میکنم واینکه دوستم توراه غصه دار میشم البته امیدوارم که بتونم زود برم خونه و جمع و جور کنم اون نابسامانی رو

پی نوشت : پریسا فرصت مجدد به مسعود داد و البته مسعود هم قول داده خطا نکنه و خوب درمورد موضوع مالی پریسا یکم دست نگه داشته تا ببینه در یکی از مشارکتهای 2-3 ماه اینده اش مسعود حاضر میشه کاری کنه یا نه .

پریسا میخواد محل کارش رو رنگ کنه و دکوراسیون رو تغییر بده و.....که  هزینه اش چند میلیون میشه .طبق اخرین خبر مسعود گفته نمیخواد تو کاری کنی و دنبال نجار ونقاش بری  فقط سلیقه مد نظرت رو بگو بقیه اش من درست میکنم نگران هزینه و... نباش البته هنوز به مرحله عمل در نیومده . شایدم مسعود تحت تاثیر گذشت پریسا ازخطاهاش هست . روز خوش دوستان من برم به کارم برسم کلی فایل باید بدم مدیر

نظرات 4 + ارسال نظر
الی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 10:55 http://elhamsculptor.blogsky.com/

منم ببر
منم میام از این روزها میخوام گذر کنم فرق نمیکنه کی و کجا فقط برم

بیا باهم بریم .چم هامون ببندیم یک دو سه عبور کنیم .کاش میشد کاش

خورشید سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 17:34 http://khorshidd.blogsky.com

عزیز فک نمیکنی این دنیای شلوغ به پسرت آسیب میرسونه حداقل به جای وقت برای دوستت به سنجد برس عزیزم

اگه بگم احساس ندامت میکنم باور میکنی . واقعا حس میکنم پسرکم کم کم داره دور میشه بس که یا نمیبینه یا مامانش درگیر

غریبه دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17:36

سلام
خانم مهندس از زلزله ی خراسان شمالی چه خبر ان شاالله که به خیر گذشته
دلم برای سادگی دوستت سوخت باغ در سبز نشان داده است مطمئن باش بعدا دو برابر می گیرد

سلام . بله به خیر گذشته انگار خسارت بیشتر به خانه های بدون مقاومت بوده

هوپ... دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17:09 http://be-brave.blog.ir

سلام سانیا جان
یه چیزی بگم؟ کمتر کردن رابطه ات با این دوست و بعد کات کردن باهاش، شاید یه مدت اذیتت کنه ولی بعدش آرامشت بیشتر میشه. چیه این دوست طلبکار دور از جونت نفهم و بی ادب؟

سلام عزیزم خوبی ؟ اره خودم هم به این نتیجه رسیدم ولی هنوز نتونستم کم کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.