نتیجه گرفتم ....

رمضان داره زور اخ ررو میزنه من تصمیمات زیادی گرفتم 

برای اولین بار قبل از هراقدامی و اینکه بخوام مشاورهام فردی غیر مشاور باشه با اینکه مخالف مشاوره رفتن بودم و مشکلاتو معضلات زیادی مشاوران عزیز برام بوجود اوردند

اینبار تو دوراهی زندگیم از یک مشاور خیلی معروف که دوستم میرفت پیشش و راضی بود و زا طرفی چند نفررو فرستاده بودیم پیشش و بازه هم رضایت داشتند حتی بااینکه به بعضی هاشون با صراحت پیشنهاد جدایی داده بود که البته منطقی بود 

من این فته به صورت فورس رفتم مامریت ماهشهر و خوب بعد برگشتنم که ماجراها داشتم پرواز کنسل شد و به بدختی و از اهواز تونستم برگردم تهران و البته جش مهد سنجد که خیلی خوب بود و امشب جشنی که دوستان هستند و برای سنجد میگیرم .

از مشاور رفتنم بگم که من رفتم و یک ساعت حرف زدم بهم گفت فایل باز زندگیت رو ببند گفتم راهی رو دارم میبندم گفت خوبه 

گفت فایل مادرت رو هم ببند او نرفته و این زجر چندین ساله تو فقط خودت رو ازار میدی اونم دارم سعی میکنم حل کنم 

برای تصمیم اصلی زندگیم کلی راهنمایی کرد و ترغیب به انجامش کرد هیچ کدوم زا استرس هام رو منطقی ندوست و گفت منطقی اینه تو اینده روشن رو ببنی و زندگی عالی سنجد رو تو با تصمیمت هم سنجد و هم خودت رو خوشبخت میکنی ولی راهش سخته یکم صبور باشی و تحمل سختی بکشی 

من دعوت شدم به راهی سخت با صبوری باید اروم باشم 

میدونم این مشکلات باعث شده اخلاقم تقریبا تند باشه گاها باسنجد که باید ردست کنم و هزار کار عقب افتاده 

خدایا رمضانروزهای اخرش رو داره میره و من نمیدونم رمضان بعدی باشم یانه 

خدای شکرت برای ابروی ما که خافظی 

خدایا شکرت که جواب تمام سختیها رو داری بهم با اارمش برمیگردونی میگی سانیا حواست باشه من حواسم بهت هست 

خدای میدونی من تو زندگیم امید و تکیه گاهم تویی خدای راهنمام باش مثل همیشه 

خدای شکرت برای داده و نداده ات خدایا توکریمیو کرامتت بهم ثابت شده کمکم کن ثابت قدم این راه باشم 

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 18:55

سلام
بعضی از مشاور ها به جای راه چاه نشان می دهند من یک سایت مشاوره ای بود گاهی بهش سر می زدم دیدم اثر بد در ذهنم ایجاد می کند دیگه سراغش نرفتم
بله رمضان مبارک آخرین روز هایش را دارد سپری می کند ان شاالله بعد ماه ما پاک پاک شده باشیم درست مثل یک معتادی که می گه من پاک پاک هستم
سال دیگه هم زنده هستیم تا دو باره برویم پاک پاک بشیم
آن دو تا نصحیت مادرانه ی مشاورت را گوش بده تا زندگی به رویت لبخند بزند
یک سوال چرا جدا شدن از راهی اینقدر کش و قوس دارد
من خیلی ها را سراغ دارم که برای جدا شدن اقدام کرده اند و چند ماه بیشتر در گیر نبوده اند

سلام دقیقا برخی چاه نشون میدهند. توکل به خدا
من و راهی اولش که پیگیر شدم نیومد دیگه پیگیر نشدیم بعد چون هرکدوممسیر زندگیمون متفاوته و از اون مهم تر بودن این اسم برامون مشکل ساز نشده و نخواسته هدف و کاری بمونه واسه همون طولانی شد .که باید تموم شه خیلی زود زود زود

مه سو پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 18:12 http://mahso.persianblog.ir

ان شا الله همه چیز برات خوب پیش میره....مخصوصا شبای قدر شدید به یادت بودم دوست مهربونم...

ممنون گلم مرسی...انشالله تو هم انچه خیر هست برات بعد ماه مبارک پیش بیاد

خورشید پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 14:25 http://khorshidd.blogsky.com

صبور باش عزیزم همش حل میشه کافی توکلت بخدا باشه و با اراده محکم بری جلو

ممنون عزیزم توکل به خدا .چاره ای جز صبر ندارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.