روزهای درگذر

رمضان زور اخرش رو زد امروز 30 رمضان هست امسال نتونستم کامل روزه بگیرم این چند روزاخر با بیهوشی و غشی که یکی دوبار داشتم مجبور شدم ببازم به رمضان 

پنج شنبه تولد سنجدک با حضور دوستانم بود که کلی خوش گذشت و اخر شب اومدیم خونه جفتمون بیهوش شدیم جمعه رو یک تایمی مهمون داشتم و بعدم مهمون بودم ..

قراره امشب یا فردا برم ولایت دل شادی ندارم متاسفانه کار اداری دادم از اون کارهایی که دندون لق رو باید کشید براشون دوروز تعطیلات عید و بعدش هم چند روز کاری رو قراره بمونم که کارهام تموم بشه برگردم از سفر احتمالا حرف زیاد برا گفتن داشته باشم 

بستگی داره چطور پیش بره .سنجد علاوه براستخر کلاس چرتکه میره و مدتیه حسابی حواسش جمع تر شده سعی میکنم اروم باشم براش وقت بیشتری بزارم تا بتونم نزدیکش باشم .

پسرک من بزرگ شده کم کم داره خواب دیدن هم روش تاثیر میذاره امروز صبح تو خواب و بیداری دیم یک موجود کوچولو خودشور تو بغلم پنهان کرده چند دقیقه بعدش که اروم شد و رفت اون طرف خوابید صدای گریه اش رو شنیدم بغلش کردم خواب بد دیده بود ......

خواب بدش واسه لگوهاش بود که درست نشده اند درگیری ذهنی بچه ها از خواب هاشون شروع میشه خوشحالم که نگرانیش اسباب بازی نیمه کارش بوده 

از سنجد میپرسی چند سالته میگه  6 سال اگه بگی نه 5 سالته میگه نه من دوبار شمع فوت کردم شد شش سال 

یک ادم بیکار و مریضی شماره من رو داده به اگهی فروش ماشین چندین تماس داشتم از دیوار پیگیری کردم ولی خوب هنوز تماس ها و پیام ها که گاها خنده دار هم هست ادامه داره 

یک اقایی زنگ زده بود میگفت گوشی بده به شوهررت گفتم چه ربطی داره گفت نمیخواهی بگی وانت مال تو هست؟(ماشین وینگل )

یکی نفر دیگه بعد اینکه گفتم ماشین وینگل ندارم من .گفت پس مرض داری شماره میزاری 

یک درصد فکر نمیکنند اشتباه شده ....

ماجراهای ما ادامه دارد .

خدایاممنونم به خاطر همه چیز خدای ممنونم برای لطف ی اندازه که به من داری خدایا ممنون و سپاسگذارم ازت 

نظرات 6 + ارسال نظر
مه سو سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 14:25 http://mahso.persianblog.ir

وانتتو میدی منم سوار شم یه دور بزنم؟!!!!

چرا که نه عزیزم وانتم مال تو......
فقط دیگه نمیفروشمش

va hid دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 15:17 http://pitek.blog.ir

وبلاگ جالب و مطالب خوبی داری مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی. چگونه می توانم رمز را دریافت کنم.

مطالب وبلاگ من بدون رمز هست . ممنون از ابراز لطفتون

غریبه چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 19:55

سلام
ان شاالله تعطیلات خوش بگذره
نوه ی من هم چند وقت پیش خواب دیده بود او را دزدیده اند !
معمولا وقتیکه آگهی داده می شود روی شماره تماس عدد می زنند که شما باید confirm کنید
اگه دو باره زنگ زدند بگو فروخته شد !!!

سلام .ممنون .این بچه ها خیلی پاک و بی الایش هستند .نه انگار شماره من رو داخل اگهی زده بود نه تو زمینه اولیه چند روز جوا بندادم حل شد مشکل

اعظم 46 سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 14:22

عیدفطرمبارکباد
با صبوری یکایک مشکلاتت حل می شه

ممنون عید شما هم مبارک انشالله

خورشید دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 19:10 http://khorshidd.blogsky.com

خدا را شکر کن هر اذیتی میشی خودت هستی و پسرت یه روانی بالای سر زندگیت نیست به اسم شوهر

اینم حرفیه واقعا

چوپان دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 03:08 http://choopana.persianblog.ir

ببخشید بابت وینگل مزاحمتون میشم. چه ندلیه؟ چه رنگیه؟ آخرش چند؟

داداش فروختیم رفت پولش هم رفتیم سفر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.