شکر به شکرانه انچه دادی

اخر هفته و تعطیلات تمام شد تولد تمام شد . تولد دیگه ای بود دیشب که خوب با توجه به راه دور بدون حضور من برگزار شد . به قول یکی از دوستان هرجای دنیا تولد باشه سانیا میره .

من و سنجد روزهای ارومی رو داریم میگذرونیم و خداوند رو شاکرم به خاطر همه چیز خدایا من بنده بدی هستم مبینم تو داری کمکم میکنی میبینم و باز گلایه میکنم خدای دستهایم رو ببین من اینبار فقط به شکرانه دست برداشته ام برایت خدایا شکرت شکرت برای همه چیز برای وجود سنجد برای خونه . کار شرایط و موقعیت و هرامچه تو به من دادی و من با نگاه کم خودم ندیدم خدایا تو میدانی من ممنونتم من مسیری تو من رو قرار دادی رو شاکرم خدایا انچه داده ای و نداده ای رو شکر 

کلی کار دارم عقب افتاده خیلی کار خیلی و من نشسته ام و باید بجنبانم خود رو .من باید فعالیتها رو از سر بگیرم کارهای نیمه تمام رو تمام کنم .دارم خودم رو اماده میکنم برای تحولی عجیب من نیازمند راهنمایی خدایی هستم که هرروز داره روز به روز بیشتر من رو به ساحل ارامش نزدیک میکنه 

کرامتت عجیب و بی بدیل خدای مهربان من 

سنجد داره بزرگ میشه و من دارم میبینم قد کشیدنش ور هرروز به این میاندیشم روزی که اومدم و این مسیر انتخاب کردم چه بود و امروز

فقط میتونم بگم خدای مهربونم شکر

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 09:32

سلام
آدمها عجول اند و صبر کوچک خدا چهل سال است

سلام یعنی 40 سال وای چقدر من کم صبرم پس

مامان ثنا وحسنا دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 08:57

یک عالمه دعاهای خوب به سمتت فرستادم

مرسی عزیز دلم ...ممنون میدونم که این انرژی ها عالیند و موثر

اعظم46 یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 19:43

سلام منتظر خوندن خبر شاد هم هستم

سلام انشالله به محض رسیدنش در جریان میذارم

خدایا شکرت
عزیزم

خدایا شکر باری همه چیز ممنون عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.