خبری رسد زنشانی


نشسته ام به نشانی که این نشانی برامد زنشانی به نشانم ....

چندی است منتظر و سردرگمم یک سری کارها دارم میکنم که همشون مستلزم رسیدن چند خبر و خدایی که داره میبینه من شکر گذارش هستم و مطمین که کمکم میکنه خدایا من منتظرم

میخوام این روزها تموم شه و بعد بنویسم بعد بیان بگم .تا خبر خوب نیاد دیگه نه مینویسم نه میگم

نظرات 5 + ارسال نظر
ماندانا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 12:31

سانیا جان خیلی قوی تر از آنی هستی که فکرش را می کنی کم هستند بانوانی که شجاعت شما را داشته باشند خیلی خیلی سخت است بچه را بدون پدر یا به عبارتی بدون مرد بزرگ کردن . برایت آرزوی موفقیت دارم
راستی سانیا جان برای از بین بردن لک های صورت چه تجویزی می کنی؟ ممنون می شوم اگر بتوانی برایم ایمیل کنی
شاد و خوشبخت باشید

سلام عزیزم ممنونم از لطفتون .خدا کمک کرده و من سپاسگذارشم .براتون میل میکنم عزیزم

غریبه سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 17:36

سلام من هم منتظر خبر های خوش هستم

سلام حتما دعاکنید که خبرهای خوب باشه

دانیال سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 08:03

باشه خانم دکتر منتظر شنیدن خبرهای خوبتان هستبم

ممنون انشالله

اعظم46 دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 19:45

سلام خوبی شنیدی که میگن شکر نعمت نعمتت افزون کند

شما هم بنده شاکر خدا ان شاء الله سایر نعمت ها هم سرازیر می شه به طرفتون

سلام ممنون .وای که چقدر کلماتت ارامبخش هستند ممنونم برای یاداوری برای اینکه شکر گذار باشم عزیزم ممنونم از انرژی های مثبتت

فروهر دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 17:49

دعا میکنم بی معرفت

ممنونو اخ برمن که حسابی درگیر شدم رفیق نازنین من . منو ببخش یادت بودم اما نیومدم و این بدترین کار هست بی معرفت نیستم ..نه دفاعی ندارم حق داری عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.