چه جورمیگذرد روزهای من

بگم کمبود وقت یا بگم تنبلی نمی دونم هرچی هست افتادم تو یک دوره روزمرگی که توش وبلاگ و وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی سهم زیادی نداره .قبلا صبح به صبح بیدار میشدم و نیومدن سراغ وبلاگ ها اما الان نه .

البته باید بگم متاسفانه تلگرام زیاد وقت میگیره هرچند هیچ چیز و هیچ جا برا من وبلاگ نمیشه .

بعد جدایی که شاید فصل جدیدی لز زندگی من باشه چند روزی افسردگی داشتم ولی خوب اونقدر،سرم شلوغ بود که فرصت حرص خوردن نداشتم.و خوب بیخیال شدم.و زندگی برگشت به روال عادی 

از ناگفتهدهای اون روزها باید تماس خواهر و مادر راهی رو بگم که برا عذر خواهی و حلالیت طلبیدن بود .اینکه گفتن ما کوتاهی کردیم  و نباید میداشتیم کار به اینجا برسه. البته خوب یک مقدار،زیادی دیرررر فهمیدن  .برخورد من باهاشون بد نبود فقط گفتم خدا به دل آدم ها نگاه میکنه و به دلشون روزگار میده .

پرونده زندگی مشترک من بسته شد و البته تلاش من باید بیشتر،بشه حس میکنم مسئولیت من در مقابل سنجد بیشتر از این حرفهاست وباید تلاش بیشتری برای آینده خویش بکنم 

همچنان کار دوشیفت دارم و البته باز مهر شروع شده و امسال دیگه دانشگاه نفسهای آخرین میکشه و تمام  تلاش من اینه زودتر سرو سامان بدم بهش که بتونم تمام کنم .

از ژرفی سنجد امسال پیس دبستانی هست و مسئولیت اموزشش بیشتر یک مرکز،مناسب گذاشتم .هنوز،برا سال بعدش،برنامه ندارم فعلا تصمیمات زیادی باید بگیرمباید دست به زانو بزنم و.یک یا علی بگم و راهی رو بر م که مسیرش قطعا روشن .

خدایا ممنونم برای همه چیز خدایا ممنونم برای رهایی برای نجات برای وجود سنجد 

خدایا میدانم که میدانی و من دل به کرامات تو دارم .

پاییز قشنگ فارغ لز رنگ هاش،کلا خس،عشق داره بوی نم اشک مونده از کودکی ......

پاییز رو دوست دارم و اینبار،ازش لذت میبرم 

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 21:21

درود بر بانوی آزاده
خب زندگی بحمدالله روی دور نرمال افتاده کار و دانشگاه و سنجد مدرسه و پاییز زیبا و زندگی نوین
خب بالاخره تصمیم گرفتی دانشگاه را با تمام سختی هایش تموم کنی خب مبارکه ان شاالله
بالاخره خواهر شوهر و مادر شوهر سنگ آخر را هم انداختند تا فردای قیامت بدهکار شما نباشند عیب ندارد شما بزرگوار هستید و خدای بزرگی هم دارید به او توکل کنید و او هم حامی شما است
تنبلی کار خوبی نیست گاه گاهی از وضع خودت بنویس تا خواننده های وبلاگت بی اطلاع نباشند

سلام ممنون از لطفتونه .همیشه امید پارس دادن به من برام خیلی عالی بوده و شما این زحمت را میکشید .
آره توکل به خدا دارم و تلاش برای روزهای بهتر
سعی میکنم اما سرم حسابی شلوغ

[ بدون نام ] جمعه 14 مهر 1396 ساعت 20:37

سلام،بابت اتفاق تلخی که براتون افتاده متاسفم.

سلام ممنون اتفاق افتاده خیلی هم تلخ نیست شیرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.