از صبر لعل شود سنگ سخت آری شود لیک به خون جگر شود .....

یک شعری هست ضرب المثل میگه صبر و لعل و ....

خدایی حال ندارم خودتون یادتون بیاد در این حد بی حوصله ام 

طبق معمول از زمین و زمان داره میباره تو سرم 

مشکل داداشم که توسط من عملا ایجاد شده بود بغرنج شده از دوتا دوستانم تو ایران کمک خواستم و خدا خیرشون بده از خودم پیگیر تر هستن 

مساله از لین کشور رفتن خیلی تو هم پیچ خورده بین زمین و آسمون هستم چند تا کشور باهم اقدام کردم شاید یکم دیر بوده آخه همشون تو مرحله بررسی اند ،یکی نا نصفه نواب گرفتم باید برم سفارت که این کشور نداره و ایرانم نداره و یک کشور همجوار 

اونم صبح برم شب برگردم  تعلل میکنم شاید بشه همه کارها باهم انجام داد که گویا نمیشه 

کلی کار عقب افتاده دارم 

مادر یک یاز دوستانم تو ایران فوت شد یهویی و دوستم مجرد و ... حس میکنم باید کمکش کنم 

دلم میخواد رفرشش بشم مدت زیادی دیگه نه شب خواب دارم و نه روز دیروز چشم دکمه کلاس داشت بردمش اینقدر خسته بودم که معلمش گفت میشه برام بوتاکس بزنی کم مونده بود بگم نه ولی به زور خودم جمع کردم گفتم آره فقط یک نسکافه بهم بده ،نسکافه خوردم چشم هام باز بشه بوتاکس بیچاره خراب نکنم حداقل 

اومدم خونه روز پر استرسی داشتم  

تا ساعت یک نصف شب دوم آوردم بعد رفتم تو سالن چشم دکمه رو مبل خواب بود منم خواب رفتم یادم نمیاد هیچ چی فقط یادم بچه ها گفتن مامان برو بخواب سر جات رفتن تو اتاق و دیدم بچه ها سرجاشون هستن تا ساعت ۷ صبح هیچی نفهمیدم 

به خاطر بچه کوچک بعیده اینجور بیهوش بشم اما دیشب واقعا کم توده بودم امروز عید غدیر و دیگه زن دایی نیست حتی زنگ بزنم تبریک بگم چون سید بود 

خودم چنبره زدم رو صندلی و دارم فکر میکنم کاش میشو یک راهی باشه یکی معجزه ای یکم زودتر جمع بشم 

یک ماه بیشتر از وقت این خونه نمونده به صاحب خونه گفتم خالی میکنم یعنی زیر یک ماه باید ویزاهای بیاد تا بتونم برم وگرنه قرارداد یک سلسله بستن تعهدات زیادی میخواد 

برا کار مرد مشکلی پیش اومد کلا پیجش پرید فعلا نتونسته برگردونه و من دارم فکر میکنم چرا تو این شرایط خدا از صفر داره شروع میکنه برا این 

دوم میتواد بچه هام بردارم برم یک کشوری در نهایت دوری از ایران و مشکلاتش و فقط خودم باشم و بچه هام 

شونه هام درد میکنه حس سنگینی داره انگار چند تن بار گذاشتن 

کاش بیاد روزیکه این صبرها نتیجه بده کاش ....

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 15:49

با درود
سختی های زیاد
لطافت روان و از همه سخت تر زن بودن که هم نیاز به آرامش دارد و هم نیاز به نوازش
خدا کمکت کند
یک سئوال پزشکی ؟
تقریبا بیست دو روز بیشتر با مراجعه به پزشک فهمیدم زونا گرفته ام
از ستون فقرات تا حوالی ناف سمت چپ بدن
الان تقریبا خوب شده است و چند تایی جوش هنوز مانده است
ولی کلی منطقه ای در گیر هم بی حس است و هم ورم دارد
بطوریکه تقارن دو سمت بدن بهم خرده است
به نظرت علت چی هست ؟
ورم بیشتر نگرانم کرده است
آزمایش هم داده ام هنوز جواب نگرفته ام

سلام انشالله بهتر باشید ببخید دیر دیدم
زونا یک بیماری ویروسی هست که اگر ضد ویروس نخورید به ارکان ها اسیب میزنه
حتما ازملیش جوابش بکیریدذو اینکه اسیکلویر استفاده کردید ؟ درصوزت عذم اشتفاده تا زمان کامل خوب شدن استفاده کنید از ۴ ساعتی شروع کنید تا نهایت روزی یکی
انشالله که اخرهای زونا هست و‌ سریعتر خوب میشید
حتما رژیم غذایی رو براش رعایت کنیپ
اگز یبوست دارید درمان کنید و‌ملین استغاده کنید که ژودتر این ویروس از بین بره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.