زندگی در گردش

نمیدونم تا کجا رفتم فقط میدونم تو این هفته هرچی فحش بوده شنیدم تهدید شنیدم و بعدم التماس و در نهایت یک جورهایی فهمید که انگار ما ترکیه ماندگار نخواهیم بود چون فکر میکنه ترکیه ایم 

التماس که برگرد و من کلا جواب ندادم رفت استوری کرد اسم من رو یک جورهایی ابرو منو برد منم کلا بلاکش کردم و فعلا دارم کارهای احتیاطانه میکنم.  آدمهایی حرف اون قبول کنند واقعا تو مغزم نمیگنجه 

فقط این وسط مغزم قفل کرده و راه های کار کردن رو روی خودم بستم و البته اقامتم کلا مونده باید تلاش کنم نه که تلاش نکنم چرا در تلاشم ولی انگار جونی برام نمونده 

به زور خودم رو میکشم 

چشم دکمه خیلی اذیت میکنه ،بیماریش دوباره پیشرفت کرده و مجدد برگشتیم سر خونه اول متاسفانه منم خیلی بی اعصاب شدم 

وقت روانپزشک گرفتم فردا ببینم چه باید کرد البته. کلاس های گفتار درمان میره ولی متاسفانه 

پسرفت کرده به جای پیشرفت و این خیلی اذیتم میکنه و نگران هستم 

درمانگرش هم گفت متاسفانه پسرفت کرده خودم هم متوجه شدم همش یراع گوشی میگیره همش بهانه و من میدونم تاثیرات نیود پدرش هم هست چون خیلی محل یمداد و یک جورهایی اینو لوس کرده بود بقیه ولی در شرایط خوبی هستن 

توقع یک سری عملکردها از چشم دکمه داشتم اما نه در این حد به زور خودم جمع و  جور دارم‌میکنم 

میدونم باید قوی باشم و همه چیز رو مدیریت کنم ولی حس میکنم نیاز دارم یکم مدیریت شده و برنامه ریزی شده برم جلو خیلی سردرگم هستم 

بدبختی اینجاست اینقدر بدو بدو دارم برا تمرکز و برنتنه ریزی و زبان یادگرفتن مهم ترین مساله وقت ندارم باید وقت پیدا کنم باید تلاش کنم و باید برنامه بریزم فرداشب میشه سه هفته 

دوشنبه میدم به بلک لیست و دیگه نمیتونه وارد این حوزه بشه 

البته منوط به قانع کردن شخصی که دوستم پیدا کرده و درنهایت دادگاهی که ازش شکایت کنم هست ولی با مدارکم وکیل گفت میتونی ممنوع الورود کنی 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیدا چهارشنبه 31 مرداد 1403 ساعت 09:41

تو سخت ترین کارا رو الان انجام دادی،دیگه باقیش به اون سختی نیست،درود بر تو،فکر تو بذار برای پیشرفت و آرامش خودت و بچه هات

ممنون عزیزم نه بقیه اش میشه روتین نه سختی

باشماق شنبه 27 مرداد 1403 ساعت 08:27

با درود
مدارک را ببر حداقل ممنوع الورود به محل اقامت کن
بگو خود و بچه ها با توجه به اینکه تهدیدم کرده امنیت نداریم
همسر یکی از همکاران من هم وقتی به یکی از کشور های اروپایی فرار کرد همین کار را کرد و دیگه شوهرش نتوانست برای دیدار حتی فرزندش هم اقدام کند

سلام اقدام کردم ممنوع الورود شد و دیگر رها شدیم دقیقا اگر بخواد یا گول هم بخورم فایده نداره دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.