تهدید های توخالی

خوب تا اونجایی گفتم که استارت اقامت زده بودیم و اون مرد هم پیگیر ما بود اما با ملاطفت 

از اونجایی خدا بزرگه و این هم خیلی نمیتونه شخصیت اصلی رو پنهان کنه ،بالاخره روز جمعه که ما بیرون بودیم و من پیگیر کار اقامت بودم وبعد اون بچه ها بردم شهربازی اصرار داشت بچه ها ببینه که من جواب تلفن ندادم و دوباره از همون شب شروع شد ،آره من تو خطرم و من باید بیام پیش شماها و گفتم ببین راه نداره برو هر غلطی میخواهی بکن 

دیگه روز شنبه دید فایده نداره رفت سراغ آدمهای فیک دورو برش و اونجا مجبور کرد اول با برادرم زنگ زدن دیدن فایده نداره بعد اومدن سراغ من و من رو تهدید کردن فحش دادن بهم 

آدمهایی که من هزاران بار سفره براشون پهن کردم و غذا گذاشتم براشون من رو تهدید میکردن که بچه هات میگیریم من موندم یک غریبه و صد پشت غریبه عقل نداره خودش که به حرف این احمق جلو نره ؟؟؟ تو بچه من میگیری ؟ چطوری دقیقا ؟؟؟ آره اینترپل میدیم تورو  و ... 

یکی دیگه ولی یک خانمی بود که شوهر من میخواست مخش بزنه و گویا نتونسته بود بهم گقت ببین من پیام میدم تو جواب نده این مردک حقه باز فکر کرده همه عین خودش هستن 

من پیام میدم این از من ناامید نشه بره سراغ بقیه و اینجوری این غریبه هزار بار بهتر از آدمهایی مثلا دوست بودن کمک من شد 

دوباره رفته سراغ پدر سنجد که مثلا این بیاد سنجد بگیره من اذیت بشم یکی نیست بگه اسکول اون خودش اصلا سراغ بچه اش نیومده الان بعد ۱۲ سال چی بگه ؟؟؟ دقیقا چی ؟؟؟ 

میخوام بگم آدم احمق همیشه احمق بقیه اش هم تهدید بود 

شماره من داده بود به یک خانمی از دوستانش یعنی مردک با شوهر اون خانم دوست بود اینم اومد بهم پیام داد وای سانیا چرا باهاش آشتی نمیکنی و.. حوصله توضیح نداشتم براش عکس سر شکسته و خونی خودم رو فرستادم و ... زن هنگ کرد گفت اینها رو کی کرده گفتم بغل دستی.  دیگه نمیدونم به این مرد چی گقته بود که با زبان فارسی با  گوشی  اون زن ویس تهدید برام فرستاد (اون خانم ایرانی نبود) ... 

بعدم کلی تهدید که فلانی میکنم بهمانت میکنم و... 

والا منم حوصله نداشتم قطع کردم دوباره دیروز اول التماس بعد تهدید ...

و خوشبختانه امروز خبری ازش نیست منم دنبال لقمه نانی هستم میدونم هیچ غلطی نه خودش نه هیچ کس دیگه نمیتونند بکنند چون اصلا ایران نیستم هزار تا حکم هم بگیرن باز هم هیچی اما واقعا از اینکه یک عده احمق دنبال بی آبرویی هستن ناراحت میشم 

اون زن تو ایران که مثلا دوست ما بود به من پیام داده بود فکر کردی چرابچه ات مریض شده چون ذات خراب داری . نمیدونم برای این حرف جز یک آه چیزی ندارم 

این حرف و این آدم رو سپردم به خدا خودش هرجور میدونه براش بزاره 

دیشب تاصبح کار کردم و امروز نصفه خواب بقیه دوباره کار آنلاین زندگی ادامه داره مدرسه و دانشگاه. .. داره شروع میشه از فردا باید بیوفتم دنبال کار بچه ها و خودم برا تحصیل و ... 

یادم باشه هفته بعد دوشنبه وقت اقامتم هست مصاحبه اقامت ،امیدوارم شرایط مالی خوب باشه کسری ها بگیرم و بچه ها زودتر سامان بدم  توی مدرسه و ...

دخترها باید برن زبان و بعدم دانشگاه 

سنجد مدرسه، کوچیک ها هم مهد کودک و مدرسه 

من باید خیلی قوی باشم خیلی خیلی 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیدا چهارشنبه 7 شهریور 1403 ساعت 13:30

قبلا گفتم حالا دوباره میگم به خودت افتخارکن،تو اینقدر انسان شریفی هستی که موانع یکی پس از دیگری برات از بین میره،دیگه جواب اونا رو هم نده فقط بلاک کن

عزیزمی ممنون برای این همه انرژی مثبت

باشماق سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 15:14

با درود
خانم دکتر کاری کن که هیچکس نتواند خوره ی روح و روانت بشه
ارتباط با خودی و غیر خودی قطع کن پیج ات اینستاگرام و ایمیل و غیره را از دسترس خارج کن
درسته کاری ازش بر نمی آید ولی باعث پریشانی افکارت می شود
هر چی تصویر از جراحت ات هست همراه با مدارک پزشکی را هم داشته باش شاید روزی بدردت بخورد
توکل به خدا کن

سلام والا خیلی ها بلاک کردم از نزدیکان خودم بگیر برو ...
اما خوب ارتباط و دامنه ارتباطات اجتماعی رو مجبورم نگه دارم
اینستاگرام من چون خصوصی خیلی کسی توش دسترسی نداره بیشتر واتساپ میرن رو مخم
من دیگه بلاگ میکنم و سکوت . این خورا روح واقعا درسته بدجور به هم میریزه من رو

فروغ سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 08:08

چقدر این نامرد پست و حیله گره
خدا بهت کمک کنه و یه جوری نامرد رو از سر راهت بر داره

توکل به خدا دارم و بس
حیله گر برای یک دقیقه یعنی ها هزار راه رو رفته که من واقعا خجالت میکشم حرف بزنم

بهمن دوشنبه 5 شهریور 1403 ساعت 22:29 https://life-bahman.blogsky.com/

سلام سانیا خانم.
واقعا عجیب روزگاری داری.
خیلی عجیب.
نمیدونم چی بگم.
فقط میخونم و آه میکشم.

سلام عمو بهمن میتونم بگم خود کرده را تدبیر نیست
روزگار بدی ولی میگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد