بلایی که رفع شد

خوب بابد بگم بلای بزرگی از سرم باز شد 

چند روزی بود دوباره مهربون شده بود و تماس می‌گرفت که من در هر صورت دوستت دارم و پدر بچه ها هستم و من باید هزینه ها پرداخت کنم 

ضرر برادرت پرداخت کنم ولی خوب بزار بیام ده روز بچه هام ببینم و برمیگردم و میخوام برم آمریکا و ... ویزام میاد و وقت سفارت دارم دیگه منم گفتم نه از تو خیر نمیرسه شر مرسان 

بعدم روز بعدش براش نوشتم واقعا این زندگی تمام شده و بیخیال بشو دیگه بلاک کردم از همه جا 

خودم وقت اداره مهاجرت داشتم و بعدم دانشگاه  که دیدم یکی از دوستهام استوری مردک برام فرستاده عکس نیمه صورت یک دختر که نوشته بود خوش اومدی پرنسس من 

من حوصله نداشتم و بیخیال شدم دوباره عصری یک ویدئو که بله آقا واتساپ گذاشته بود و با دوتا دختر رقص و ...توی ماشین من اصلا بیخیال این بودم و یکی از دوستانم تماس گرفت که من خیلی اعصابم خورد شده این کارها میکنه  و  باید پدرش در بیارم از اون اصرار از من انکار در نهایت منو متقاعد کرد که حداقل از واتساپ یک خط از بلاکی در بیارم و ... این فکر نکنه من احمقم و ... 

حوصله نداشتم فقط از بلاک دراوردم و.. 

روز بعد مجدد دیدم تماس های این ادامه داره گفتم ببین من به اصرار بقیه از بلاک درآوردم.  اما خیلی مشکوک بود . یهو عصری گفت من دارم میرسم جایی شما هستید خوب من ممنوع الورود کرده بودم و نگرانش نبودم 

رسید و خوب راه ندادن داخل اینم هزار تا بازی درآورد و درنهایت ساعت ۹ شب تماس گرفت فشارم رفته بالا من زبان بلد نیستم گفتم دکتر بیارن آنلاین باش براش بگو 

بعد اونم تلفن قطع شد و ....بچه ها هم گفتن میمیره عذاب وجدان میگیریم برو فرودگاه شاید بردن بیمارستان 

دیگه حس عذاب وجدان و انسان دوستی گل کرد رفتم فرودگاه کا گفتن خوب راهش ندادن و دیپورت شده و الان اصلا نمیشه دید گفتم من نمیخوام ببینم فقط بیمارستان نیست گفتن نا برو جاش خوبه دیگه یک ثانیه تلفن دیگه اش وصل شد گفت برام وکیل بگیر تماس گرفتم و هیچ وکیلی نمیتونست کاری کنه و ... 

دیر وقت بود اومدم خونه ولی بعدا متوجه شدم که با هزینه خودش بلیط گرفته و برگردوندن اما صبح و تلفنش هم گرفته بودن 

دلم سوخت براش که هزینه کرده و نتونسته وارد بشه و از طرفی هم خوشحال شدم چون دیگه هیچ جوری نمیتونست تهدید کنه مارو 

البته که پیام هایی دادم بهش دیشب و نت نداشت رو دیده و جواب نداده حالا قهر کرده یا هرچیزی مهم نیست من فقط نگران بودم خونش گردن من نیوفته که خوب خداروشکر ربطی نداشت و رفت 

واقعا حس سبک بالی میکنم و البته در انتظار مجدد تیر و ترکش ها خواهم ماند حوصله ندارم واقعا ولی خوب چاره هم ندارم 

در نهایت دیروز وسط گیر و دار مصاحبه قبولی دانشگاه و قطعی شدنش اومد 

حالا دیگه موند هزینه واریز کنم نهایی . 

خستم دیشب نخوابیدم امروز هم درگیر بودم و حتی بیرون نرفتم دنبال کار هستم کار آنلاین و ... 

همزمان دنبال بیمارستانی بتونم برم حداقل چند روز در هفته 

باید مخارج بچه ها در بیاید 

خداروشکر اجاره ماه  رو دادم خیالم راحته اما بقیه موارد هست 

وضعیت مدرسه سنجد هنوز مشخص نیست و فرفری و چشم دکمه که موندن هنوز براشون مدرسه اوکی نشده 

دخترها دوماه دیگه باید برن دانشگاه 

اما امروز خستم خیلی خسته.....

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 16:31

با درود
نزدیک بود احساس بر عقل غلبه کند
شانس آوردی
وگرنه روز از نو و روزی از نو
انشالله خدا کمکت کند و برایت راه پیشرفت را باز کند

سلام خوشبختانه احساس هم بخواد حاکم بشه دیگه دیر شده
من خودم خواستم ممنوع الورود بشه و خوب دیگه نمیشه کاری کرد براش

پونه پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 23:18

لطفا گول مظلوم بازیاشو نخورید مهاجرت کشور غریب مسئولیت ۵ تا بچه خودش به اندازه کافی سخت هست یه ادم بیمار هم اضافه بشه واقعا غیر قابل تحمله ان شاالله که ول کنه شما به ارامش برسید

همیشه دلم می خواست بدونم اون دوستتون که بچه نوزاد داشت و از شهرتون از دست شوهرش فرار کرد اومد ترکیه تنهایی زندگیش چی شد زنگی ارومی داره یا اونم تو سختی هست ؟زنهای تنها هر کدوم یه جور سختی میکشن داخل ایران یا خارج هم فرق نداره

مظلوم بازی گفتی و خلاص
نه واقعا دیگه کشش ابن رو ندارم باهاش بخوام رودر رو بشم این ادم بیمار روانی هست
و‌فکر میکنه میتونه دوباره گول بزنه
شرایط اون دوستم بد نیست همچنان ترکبه بچه اش بزرگ شده مدرسه میرع اما هنوز کشور دیگه ای نرفته و‌مونده همون جا
خوشبختانه ارتباط کامل رو با ایران قطع کرد و خوب از استرس ها دور شد
بالاخره زندگی اونم سختی داره اما نه اونقذر ها که تو ایران میخواست زندگی کنه

تراویس بیکل پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 14:20 https://travisbickle4.blogsky.com/

به کانال منم بیایید

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد