خونه جدید

بالاخره رفتم خونه جدید

روز جمعه یک خرداد بالاخره با اومدن چند تا کارگر و یک جورهایی دست تنها ...........

من تقریبا دست تنهابودم خوب برادر گرام که مشکل پیش اومد و نیومده بود ناچارا خودم دست تنها با کارگرها وسایل رو بردم به خونه جدید و عصر هم مشغول جابه جایی و مرتب کردن خونه جدید بودم . و خوب حدود 50% کارها انجام شد واقعا قابل تصور نبود چون اشپزخونه  و پذیرایی رو تقریبا چیدم و مرتب کردم یک سری خورده کاری مونده که طبیعی هست . ام اتاقها دست نخورده هست . سنجد بینوای منم دیشب رفته تشک اورده و میگه مامانی تخت نداریم بیا رو زمین بخوابیم . دیر وقت خوابیدم و خوب  صبح هم توان اومدن سرکار نداشتم اما چاره ای هم نبود و بالاخره کشان کشان خودم رو رسوندم سرکار

خدارو شکر که بالاخره اسباب کشی انجام شد خدا رو شکر که بالاخره از پله ها نجات پیدا کردم .

خدایا ممنونم بابت توانی که بهم دادی تا بتونم با کمک خودت و نه بنده هات خونه رو جا به جا کنم . خدایا ممنونم به خاطر در رحمتت که همیشه به روی من باز هست خدایا برای همه چیز ممنونم ..........

نظرات 5 + ارسال نظر
فروهر دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 15:45

خدا رو شکر

نمیدونم نظرم چی بوده...دقیق یادم نیست
اما بهر حال...حواست باشه ادم یوقتایی از نرم بودن و نرمش زیادی میفته پایین و گاهی از سفتی و برخوردای تند...
میانه روی...بهترین حالتشه

اره میانه روی خوبه ولی تو مواردی مثل برخورد با آقایون میانه روی معظل میشه

فروهر شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 12:24 http://cafebareparis.blog.ir

بسلامتی خوشحالم دستت خوب شد...پسر گلت چطوره تو خونه جدید خوشحاله یا مث بقیه بچه ها حالیش نمیشه و براش فرقی نمیکنه کجا باشه؟

سلام عزیزم مرسی بهترم . استثنا خیلی واسش فرق میکرد هنوز که هنوزه میپرسه مامان اینجا دیگه خونمون هست ؟ البته خوب یک دلیلی هم که داره اینجا دیگه واقعا اتاقی بهش اختصاص دادم که منتظرم وسایلش رو کامل توش بچینم شاید واسه همونه ایقدر خوشحال هست.
عزیزم نمیدونستم نظر بعدیت رو بذارم یا نه . واسه همون اینجا جواب میدم . واقعا برخورد شدید و تند من داره نتیجه میده هم واسه صاحبخونه و هم چند جای دیگه ... تجربه نداشتم تا الان که اینقدر نرم برخورد کردم با خیلی ها

سلام.وب نو مبارک
نمیدونم چرا اومدم خوندم ولی کامنت یادم رفته بزارم
خدا رو شکر که با موفقفیت خونتو عوض کردی.کاش میشد بیام کمکت دست تنها با دست شکسته چقدر برات سخت بوده

سلام عزیزم . مرسی از لطفت .
قربونت ممنون . دیگه ساختم با همین دست شکسته که حالا فقط دردش مونده اثاری ظاهری دیگه نداره عزیزم

اذر شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 22:06

سلام
تبریک وخدا قوت

سلام مرسی عزیزم

فروهر شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 17:46 http://cafebareparis.blog.ir

مبارکه خونه جدید و وب جدید مرسی که همش به وبم سر زدی من برگشتم

دلم تنگ شده بود
خوشحالم که کارات روبراه داره میشه دستت چطوره توی چه مرحله اییه؟

سلام مرسی عزیزم . ممنون از لطفت خوشحالم که برگشتی دل تنگت بودم .
دستم بهتره دیگه باز کردم گچش رو الان خوبه . باهم کنار میایم .دارم میچینم خونه رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.