کاش باز شود این گره

ساعت ۴ صبح گذشته و‌من‌خواب نمیرم حس عذاب وجدان زندگی‌بچه هام‌نابودم کرده ، من خیلی غصه میخورم براشون امروز توی آیینه خودم رو‌مگات کردم‌صورتم‌جوان نیست چروک زیر چشم و پنجه کلاغی ها …

موهای کامل سفیدم از اون موهای مشکی هیچ چی نمونده و‌رنگ‌هم نمیکنم 

لکه های صورتم 

اینها نشون دهنده غم و افسردگی من همه آش رو میدونم میدونم تنها خودم میتونم نجات بدم خودم و بچه هام رو اما چطوری ؟؟؟ 

پولهایی میخواست بهم برسه بدقولی شده تازه برسه هم چه جوری در بریم از دستش 

بارها تو روش گفتم ولمون کن بور‌برو و رها کن 

اما فقط کتک نصیب من شده و‌فحش و دعوا 

ول کن نیست واقعا نمی‌دونم این زندان کی تمام میشه کی دقیقا 

ما حبسیم زندانبان بیگناهی که بقیه فکر میکنند به عقل خودمون اینجوریم درصورتی واقعا بچه ها هم افسرده شدن 

داریم به شال حدید شمسی نزدیک میشیم من حتی خونه تمیز نکردم امسال هیچ‌جونس ندارم حتی هفت سین نخریدم هیچی به هیچی 

نگاه سنجد میکنم عذاب وجدان این دوتا دختر بی پناه 

دوتا طفل کوچیک خودم دیگه آتیش میگیرم 

من از هرچقدر پستی این مرد بگم کم گفتم 

پولی که کار میکنم جالبه میگیره و حتی نمیزاره من پول مدرسه آنلاین این بیچاره ها بدم 

واقعا بی شخصیت و بیسواد و احمق هست پول فقط واسه رستوران رفتن و خوردن میگذاره 

نه اجازه خونه نه مدرسه بچه ها نه احارهذماشین هیچی 

جالبه با دعوا زرگری هربار پول میرسه هم از من میگیره و من می مونم و کلی بدهی 

البته توی ترکیه هم همین بود من با بدبختی پول مدرسه خصوصی و اجازه خونه و … میدادم 

اما اینجا دیگه هرچی در میاد اگر خبر داشته باشه دعوا راه میندازه یعنی بچه ها هم فهمیدن میگن وقت داواست دیگه دعوا راه میندازه که پول از خساب من بره 

کاش میتونستم بکشم عین سگ بندازمش تو خیابون و راحت از روش رد بشم و برم 

جالبه این حجم از تنفر من رو‌نمیفهمه ‌

دنبال کار تو شرکت های آنلاین هستم که حقوق وایت داشته باشم چند تا سایت هم وبت نام کردم هنوز اوکی نشده اونجوری میتونم با حقوق ثابت فکری برا خودم و بچه ها بردارم 

دیگه ریسک کمتری داره  

کاش این گره باز شه 

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 11:00

سلام
نمیدونم کدوم کشوری عستی
معمولا اروپایی ها حامی خانم ها هستند
لازم نبست ورودی های وجه به حسابت را افشا کنی
که هم پول را بدهی و هم کتک بخورید
فکر کنم دعا در چنین مواقعی بهترین وسیله برای رهایی است
من هم برایت رفع گرفتاری هایت دعا می کنم مخصوصا در این ماه مبارک حتما خدا هم گره گشایی می کند

سلام مساله اینجاست خوب تو یک سری موارد ورودی ها رو میفهمه و همیشه هم دعوای زرگری راه میندازه
من اروپا نیستم اینجا تم طرف زن هستند اما مشکل آدمی من باهاش دارم زندگی میکنم راحت دروغ میگه و...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.