هیچ موفقیتی نمیشه درس خوندن حداقل برای من

مدتی است درخودم فرو رفته ام واقعا حوصله جنگ ندارم بچه هام خسته هستند و من خسته تر به صورت اتفاقی متوجه شدم میتونم تخصص توی یک کشور دیگه بخونم اقدام کردم و متأسفانه اینقدر همه چیز بسته هست که پدر آدم درمیاد تا نتیجه بگیره ولی خداروشکر یکی از اساتید دانشگاه توی کشور مقصد که ایرانی بود پیدا کردم و مدارکم دادم و خداروشکر گویا مورد قبول هست 

از نوع تخصص و رشته و... حرفی نمیزنم تا انجام بشه 

فقط امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم بچه هه هم کالج بین المللی توی اون کشور پذیرش دارم میگیرم 

در رفتن از این مرد و ماجراهای بعدی رو سپردم به خدا 

دعا کنید درست بشه همه چیز 

فعلا استاد دانشگاه منتطر که من هزینه رو واریز کنم برایش برای پذیرش نهایی 

توکل به خدا دیگه

نظرات 2 + ارسال نظر
نوشی جمعه 18 اسفند 1402 ساعت 09:53

وای سانیا دعا میکنم اتفاقای خوب برات درراه باشه
آمینننننن عزیزم
رها شد سانیای عزیزم

ممنون عزیزم
تا رها شدن مونده، چه جوری از این کشور برم بیرون چه جوری با بچه‌ها خودمون برات بدیم و چه جوری هزینه ها اوکی کنم و... ولی مهم تصمیمی هست گرفتم دعا کن به نتیجه برسه خیلی عالی

باشماق جمعه 18 اسفند 1402 ساعت 07:24

با درود
خانم دکتر به دنبال تخصص دیگر
گفتم شما پیروز میدان خواهید بود
دعا می کنم و شما هم دعا کنید که همه چیز به خیر و خوشی پایان یابد

سلام
دعا کنید بتونم این مسیررو خوب برم با بچه ها
نجات از اینجا و از این آدم مهم ترین قسمت هست و بعد هم که دانشگاه
مدت زیادی دور موندم و امید وارم زودتر آداپته بشم
البته قبلش جور شدن و رفتن مهم
محتاجیم به دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.