کاش خبری بیاید ....

یک جوری خستم که انگار با تریلی از روم رد شدن . شبها تا ساعت ۵ صبح بیدارم و کار میکنم و البته دنبال کار هم میگردم بتونم کار آنلاین و فریلنسری انجام  بدم تا حقوق ثابت بگیرم .و بتونم برای خودم و بچه ها هزینه کنم و البته دنبال راهی برای نجات از این شرایط 

پروژه ثبت نام دانشگاه  فعلا به دلیل عدم بودجه مالی باز مونده و البته چه جوری رفتن و نجات از دست این پروژه ای شده 

و روز به روز عرصه بهم تنگ میشه 

مدرسه آنلاین بچه ها که آقا هزینه اینم نمیده و من با دست و پنجه نرم کردن دارم نگه میدارم بچه ها درس نمیخونند و حق دارن 

دوتا کوچیکه رو هزینه مدرسه رو نمیده که بفرستم و واقعا از هفته بعد نگه داری این دوتا توی خونه ساخت میشه تعطیلات تمام میشه و این دوتا گناه دارند هم توی خونه اعصاب بقیه رو به هم می‌ریزند هم اینکه چیزی یاد نمی‌گیرند روند درمان پسر کوچیکه عقب میوفته 

فرفری هم که واقعا توی خونه می مونه فقط جیغ میزنه 

من صبح تا شب دارم کار میکنم کارهای این مزد رو انجام میدم اندازه ده نفر آدم،  کارهای خونه و کارهای بچه ها

غصه تک تک اینها باید بخورم و از اینکه اینقدر ناتوان خودم رو حس میکنم واقعا عصبی  میشم اما متاسفانه چاره ای ندارم 

تلاش من برای اینکه بره سمت زن دیگه ناموفق نا که نره . نه مشکل اینجاست بنده رو ول نمیکنه چون میدونه کار و بارش رو میبرم ملو و عملا نباشم فلج شده زندگیش 

ولی این شرایط داره از درون من رو داغون میکنه 

من اصلا تصویر بردار خوبی نیستم یعنی قابلیت اینو دارم با بهترین دوربین بدترین عکس و ویدئو رو بگیرم وای که برای پیجش هرروز من رو مجبور میکنه همراهش برم و فیلم بگیرم واقعا از خودم متنفر میشم 

کاش هیچ کس تو شرایط من نباشه کاش یک معجزه باشه یک جوری یک جایی من و این بچه ها نجات پیدا کنیم از دستش ....

نمیخوام دیگه سنجد با این بزرگ بشه پسر کوچیکه با وجود این نابود شده اختلالات رفتاری شدید پیدا کرده و فرفری که داره به انحطاط میره 

اون دوتا دختر بینوا هم که افسرده شدن 

کاش قدرت داشتم دست اینها بگیرم و برم و برم ...کاش یکی میومد اینو می‌برد و ما راحت می‌شدیم 

توی یکی از این ارگان های بنام آدم دارم که اونها هم یا با این دوستن یا طرف این و نمیان اونم خارج ایران برای من کاری کنند 

اون مشکل سیاسی هم اینقدر ترسید تهش ول کرد و موند یک پرونده باز 

منم موندم گرفتار کاش بتونم درست کنم همه چیز رو کاش .....

همه مغزم تو هم فرورفته انگار توی مه زندگی نمیکنم غبار گرفته هنه جارو من نه درست فکر میکنم نه درست می‌خوابم نه درست زندگی میکنم من گم شده ام تو خودم ....

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 13:44

با درود
مواظب سلامتی خود باش
بچه ها را در نظر بگیر
من فکر می کردم همسرت اهل ترکیه باشد
پس ایرانی است

سلام
نه مادرش ترک و پدرش ایرانی
بچه هارو در نظر میگیرم اما واقعا نمیدونم چه اید کزد متاسفانه سلامتی آخرین قدم من برای خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد