خط پایان نزدیک

واقعا وبلاگ برا من حکم خونه رو داره حتی اگر نباشم کم باشم ولی باز خونه من هست 

بدجور درگیرم نیازمتد دعاهستم 

هرچند خدای مهربان همیشه توخوب موقعی به دادم میرسه ولی کلا جون منو میگیره تا کاری انجام میشه باهمه بدو بدو وفریاد و بخون و بشین و.....بالاخره من هفته دیگه دفاع دارم 

لازم بگم هنوز چند تا مقاله دارم باید ارایه بدم گزارش ها مونده و... اما پایان نامه بالاخره تواین مراحل داره روندش رو طی میکنه و هفته بعد دفاع دارم برام دعاکنید میام میگم چی شد و چه کردم اونجا ولی نیازمند دعای وافرم 

میتونم بگم مدت زیادی خواب نداشتم چون همش دارم کارهام انجام میدم و امید دارم که زودتر تموم بشه 

سنجد هم حسابی با پیش دبستانی مشغول و کار و کار و کار همچنان میگذره 

خدای نهربکنم یک بار دیگه مثل همیشه نیازمند یاری ات هستم نیازمند اینکهدمنو بگشی بالا ببری و خودت از ارامش جنس خودت بهم بدی خدایا دستهای نیازمند منو ببین مثل خمیشه 

خدای مهربانم