جنگ درونم یا بیرون ؟!

شب،نشستم و دارم کار میکنم مثل همیشه سرم شلوغ 

خیلی اهل اینستا گردی نیستم یعنی وقت نمیکنم 

یهویی نمونه نور که دارم با تلفن حرف میزنم و مشاوره میدم یهو گوشی شخصیم دستم میگیرم میزنم. رو اینستا میبینم ایران پرتاب موشک اسرائیل 

یهو انگار دنیا جلو چشم هام تیره و تار میشل میدونم چقدر اوضاع بد میشه میدونم برای منی با مشاوره و... دارم پول در میارم منی با بیچارگی برا خیلی ها وقت سفارت میگیرم و اقامت اطراف رو اللن چقدر سخت چون بینواها از کجا پول بیارن با این اوضاع دلار دیگه جنم هم بشه که بدتر از بد 

دلم برا مردمم آتیش میگیره تلفن رو میبندم از آشپزخونه که حکم آفیس داره برام میرم بیرون ،سالن رو چک میکنم پسر کوچیکه رو مبل خوابش برده بغلش میکنم میدونم امشب همه مامانها قطره اشک شون رو صورت بچه ها میریزه بغضم قورت میدم میرم تو اتاق به غول بیابونی میگم بیا بیرون بچه رو بزارمشر جاش با هیجان میگه ایران اسرائیل رو زده میخندم و میگم به تو چه از چی خوشحالی ؟ دلایل مزخرف میاره .میدونم این حتی پدر مادرش هم براش جلو چشمش نیست چه برسه مردم بینوا 

فرفری رو هم میزارم تو تخت و میام میشینم تلویزیون های اسرائیل باز میکنم چون ایران میدونم خالی‌بندی الان میخوان بگن اسرائیل رفت رو هوا ولی قطعا اینجوری نیست از سایت جغرافیایی چک میکنم و با تحلیل  ها مطمئن میشم هیچ خبری نمیشه تلفن رو میبندم، ساعت رو چک سپکنم اینجا ۶ صبح آفتاب زده بهتره بخوابم 

ساعت خوابم با آمریکا تنظیم اما لوکیشن بیشتر آفریقا از کیفیت زندگی

نظرات 2 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 06:44

با درود
خیلی از خارج نشینان دلهره این اقدام را داشتند
که چه خواهد شد
ولی اکثر مردم سیاست زده ایران هم معتقد اند
اتفاقی نخواهد افتاد
الان هفت ماه است ملت غزه را دارد قتل عام می کند و کاری از پیش نبرده است
ملتی که در محاصره هستند

سلام ،آره متاسفانه ایرانی که باشی همه جا دغدغه ایران داری چه داخل و چه خارج
اتفاقی نیافته غیر گرانی که مردم رو بیچاره می‌کنند

مهربانو چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 01:39 https://baranbahari52.blogsky.com/


چه اسمی گذاشتی برای پستت .. بمیرم برای دلت که جنگه

عزیدلمی ،خدا نکنه .
سلامت باشی همیشه عزیزم
حقیقت درون من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد