روزهای روزه دار من

ماه رمضان امسال سخت است ؟ من توان ندارم ؟ ایمانم ضعیف شده ....

نمی دانم کدوم هست ولی این روزها واقعا خسته میشم شایدم به خاطر اینه که من مثل روزهای قدیم و شاید بیشتر دارم از خودم کار میکشم تولد سنجد پنج شنبه شب بود . وای پسرک کوچولوی من خیلی هیجان داشت خیلی ذوق زده بود . من به نیت مادرم و برای اولین روز ماه مبارک رمضان و این که خیراتی هم بشه . چند تا از مامان های دوستان سنجد رو دعوت کرده بودم واسه افطاری و بعدش که مراسم کیک داشتیم . خدا رو شکر خوب بود و عالی برگزار شد و سنجد هم خوشحال بود منم از اینکه پسرم همچین روزهای خوبی رو تجربه میکنه خوشحال بودم . ولی خوب فشار زیادی بهم اومده بود و افطار فقط اب میخوردم و شربت شب هم کلا از بین تمام غذاها من میوه خوردم و هیچی نخوردم دیگه .ولی جمعه استراحت کامل کردم و از جام جم نخوردم . در عوض امروز که شنبه بوده از صبح سرپا هستم و حسابی مشغول کارها چند روزی رو ممکنه نباشم دارم میرم ماموریت . امیدوارم به خیر و سلامتی بگذره این ماموریت هم مثل بقیه و موفقیت امیز باشه تا خستگی این چند وقته از تنم بیرون بیاد

خدایا برای بودن تو این روزها شکر . میکنم ...

خدایا کمک کن . بهم توان بده تا بتونم روهز دار باشم و این روزهای زیبا رو خوب مهمونی واسه درخونت باشم خدایا ممنونم بابت همه چیز

تولد گل پسر

ماموریت کنسل شد . البته بهتره بگم به تعویق افتاد . منم هفته دیگه باید برم اما 5 شنبه تولد سنجدک هست و میخوام واسش یک مهمونی کوچولو بگیرم یک مهمونی با دوستاش که بهش خوش بگذره البته چون اول ماه رمضان هست خوب افطاری هم اضافه میشه  به لیست ...

هنوز هیچ کاری نکردم هنوز خیلی کاردارم ولی همین که میبینم بچم خوشحاله منم خوشحالم . خدایا ممنون برای همه چیز میدونم کمکم میکنی میدونم تو هستی خدای مهربون میدونم که همیشه یاور منی ولی باز هم از ت کمک میخوام .

خدای همربون من حامی همیشگی دل به کرامتت دارم. دوست دارم توان بدی تابتونم امسال هم روزه بگیرم . خدایا میدونی افطاره رو دوست دارم . لحظه سحر و اذان را . خدایا منم و تو خودت میدونی چی میخوام پس دست کمک من رو بگیر

ماموریت جدید

قراره باز یک هفته برم ماموریت . قراره با سنجد برم میدونم خستگی هست میدونم تفریح واسه سنجد هم هست .

اما چیزی که نگرانم کرده مشکل دوستم هست یک دوست خوب که درگیر نادانی اطرافیان شده کاش بتونم کمکش کنم . کاش خدای مهربون صبری تو دل این دختر بذاره .

خدایا ممنونم برای همه چیز خدایا ممنونم بابت اینکه کمک میکنی خدایا برای صبری که به من دادی ممنونم و ازت میخوام به دوستم هم صبر بدی تا بتونه بهترین تصمیم رو بگیره

خدایا بابت همه چیز ممنونم

اشفتگی من

هنوز اسقرار کامل تو خونه جدید ندارم هنوز خونه نامرتبه . هنوز اشفتگی کاملا پیداست ولی این روزها اینقدر سرم شلوغ هست که از صبح تا شب شرکتم و همش کار میکنم یک لحظه هم استراحت ندارم .خدایا ممنونم برای همه چیز این وسط دلم واسه سنجدکم میسوزه بچم به خاطر من همش مجبوره عصرها بیاد شرکت و خوب این خیلی اذیتم میکنه هرچند میاد اینجا و میخوابه ولی بازهم دلم براشکباب میشه خدایا خودت کمکم کن بتونم کاهام زود انجم بدم تا بچم سختی نبینه و البته نکته حائز اهمیت اینجاست که خواهر من با اینکه تابستون هست و خوب خونه بیکار حاضر نشده حتی یک روز بیاد و سنجد تو خونه خودم نگه داره تا اذیت نشه بعد هروقت زنگ میزنه میگهه تو نمیذاری سنجد بیاد پیش بچه هام بازی کنه .....

خدایا من با این ادمهات چکار کنم ؟ خدایا میدونی که تنها امید من به تو هست خدایا میدونی که چشم امید من تویی تمام اینها رو میدونی و ازت میخوام کمکم کنی . خدایا .......

میدونم که دست کمکت همین الان هم هست همین الان هم نگه داشته من رو اما این دل سیاه منه که نمیبینه . خدایا ممنونم برای همه چیز

دوراهی

اینقدر درگیر شدم که دیگه نمیتونم نه وبلاگ بخونم و نه پستی بذارم ...............

شاید هم مشکل از خونه جدید هست تو بلاگفا زود میزاشتم اما اینجا ؟ نمیدونم چرا ................

دوستان من با توجه به تحقیقاتی که راجع به اون شرکت کردم دیدم سلامت اخلاقی ندارند و خوب منم نرفتم و اون شرکتی که خودش معرف بود یک روز رفتم و دیدم کارهاشون سبک هست با مدیرش تماس گرفتم که کارهاتون نمیخونه با میزان حقوقی که من میخوام و سرم خلوت هست تو شرکت ایشون هم گفت شما بیا و من طبق توافق مبلغ مورد نظر رو پرداخت میکنم منم گذاشتم واسه اول ماه که برم اونجا و از طرفی هم حداقل تو این شرکت کارهام تحویل داده باشم. دوستان واقعا این محیط رو به خاطر نزدیکی به خونه و امنیت شغلی که دارم دوست دارم ولی خوب متاسفانه هرجور حساب میکنم از نظر مالی صرفه اقتصادی نداره به مدیر اینجا هم گفتم حاضر نشد مبلغی رو اضافه کنه به حقوق من ..... و خوب منم بالتبع تصمیم به رفتن گرفتم  ولی خوب گفتم که عصرها بیام این شرکت و کارهای مونده رو انجام بدم . از خدای مهربون میخوام خودش مثل همیشه کمکم کنه و راه خوب رو پیش پای من بذاره . خدایا ممنونم برای همه چیز برای تن سالم که می تونم کار کنم خدایا ممنون برای همه چیز.....