مهربانی خداهمیشه هست

این روزها می گذرد و من هرروز دارم فکر میکنم چقدر خداوند مهربان هست . به دوسال پیش نگاه میکنم به روزهای سختی که داشتم و گذراندم به روزهای خیلی سخت .و به حال که چقدر راجع به یک سری مسائل خوب و راحت تصمیم میگیرم . خدایا ممنونم بابت همه چیز .

تقریبا جا به جاشدم تو خونه جدید وخوب دارم جاگیر میشم . روز 5 شنبه مهد سنجد جشن پایان سال داشت وای چقدر زیبا بود وقتی پسر عزیزم داشت شعر میخوندانگار دنیا رو دادند به من . این که چقدر هماهنگ و با برنامه کار میکرد همه کارهایی که مربیش میگفت انجام میداد وای که خیلی لذت بخش بود . نمیدونم من زیادی عاشقم یا دنیای مادری همینه ؟ نمیدونم فقط میدونم تمام خستگی ها از تن رفت و من موندم دنیای شادی پسرم دنیای زیابی دسته گلم پسرم بهترین ها رو واسه تو میخوام که بهترینی . خدایا ممنونم بابت همه چیز بابت وجود سنجد بابت توانی که دادی بابت کار و .... خدایا ممنونم برای همه چیز

نظرات 2 + ارسال نظر
فروهر دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 15:48

میدونم تو زندگی هممون یچزایی هست برا اینکه اگر بخواد بتونه فکرمونو مریض کنه

این ماییم که....باید بزنیم به سیم اخر و برای چند روز در هفته طوری زندگی کنیم که انگار هیچ مشکلی نیست هیچ مسئله استرسی وجود نداره
کم کم بدنت به این مدل زندگی عادت میکنه...دوست داره گاهی به هیچی فکر نکنه و فکر کنه زندگی همینه همین غذا..همین شغل...همین خنده..همین نسیم خنک...همین اهنگ...همین

موافقم . گاهی باید فکر رو به سمت بودن سوق داد . به نبودن ها نباید فکر کرد

ای شیطون پس شعرم بلد بود و واسه ما نخوند.فکر کنم مهد کودک تو رشد فکری بچه ها خیلی موثره.نوه ما با اینکه 4 سالشه شعر بلد نیست چون مهد نرفته

اره بابا این وروجک حالش خوب باشه شعر میخونه وگرنه اصلا حرف نمیزنه وروجک .....
واقعا هم تاثیر زیادی داره تو روند رشدی مغز بچه ها. من پسرم میره مهد کودک واقعا از نظر زبون درازی خیلی عالی شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.