یک راهی پیش روم بذار..........

دوستانی که از وب قبلی باهام بودند در جریانند که دنبال یک کار بهتر میگشتم . و خوب دو روز گذشته کار تو یک شرکت دیگه بهم پیشنهاد شده با حدود 60 % افزایش حقوق از اینجا با ساعت کار یکسان  البته مسیرش از اینجا دورتر هست . و من برای رفت و امد سنجد به مشکل میخورم که باید واسش تدبیر بیاندیشم . ولی موضوعی هست که معرف من به اون شرکت جدید وقتی فهمید میخوام برم خودش پیشنهاد کار داده اما چون اشنا هست من نتونستم راجع به حقوق حرفی بزنم بهش و کلا میترسم واسه عذاب وجدان و اینکه من نرم اون شرکت بخواد من رو بپذیره . واقعا نمیدونم چیکار کنم؟ موندم بین این سه راهی و از همه بدتر اینکه راجع به شرکتی که معرفی شدم یک سری انحرافات اخلاقی شنیدم و اینکه مسئولینش اخلاق خوبی ندارند. نیاز به همفکری دارم شدید ؟ اگر کسی میونه کمکم کنه

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام سانیا کجایی؟نیستی.مسافرتی؟

سلام عزیزم شلوغ بودم حسابی
حالا میام میگم چی شده

فروهر دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 12:08 http://cafebareparis.blog.ir

یکم توضیحاتت واضح نیست!
ولی شما قرار شده بود رودرواسی رو کنار بزاری مودبانه و دوستانه حرف بزن اما همه حرفاتو بزن..با همون اشناتون

و در مورد انحرافاتی که شنیدی اگر ممکنه تحقیق کن شاید کسی با اونا دشمنی داره شاید کسی میخواد اصلا تو نری فامیل خودشو ببره همونجا داره حرف واسه اونجا درمیاره

خودت به عقل و درک خودت از محیطی که دربارش حرف و حدیث شنیدی هم رجوع کن یعنی بببین ایا خودتو ازون ادما همین برداشتها رو داری یا نه

عزیزم رودربایستی رو کنار گذاشتم و گفتم خوشبختانه مسئله حل شد و انشالله در اولین فرصت میام و میگم

به نظر من بهترین کار ازمایش هر دوی ایناس.اقلا واسه اون که حقوقش زیاده یه روز مرخصی بگیر و برو ببین از نزدیک چطوره.در مورد خود معرفت هم بعد از اینکه تکلیفت با این یکی معلوم شد ازش محترمانه حقوقشو بپرس.اگه خوب نبود همونجای قبلی بمون.ایشالا واست همون 60 درصدیه خوب باشه چون واقعا عالیه.واسه سنجدم فکری کن دیگه.خودت بهتر میدونی

مرسی عزیزم از راهنماییت همین کار رو میکنم . دعا کن درست بشه

اذر سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 12:33

سلام
به نظرم محیط کار واسه ی خانم خیلی مهمه.سلامت محیط روی روحیه ادم تاثیر میزاره .ی موقعه ممکنه نتونی اون محیط تحمل کنید ومجبور بشی بری و اون وقت بیکار میمونی.
شاید معرف بعدن متوجه انحراف اون شرکت شده و خواسته جبران کنه .خوب حالا شد دو راه
ولی اگه پیشنهاد خوبی هست از طرف معرف چرا که نه؟
در مورد حقوق راحت حرفتو بزن و به توافق برسید .پول زور که نمیگیری .کار میکنی واین حقته .
معرف هم حتما درک میکنه .
اگه خدا صلاح ندونست و موندی سر همین کارت چیزی از دست ندادی .
حق مشاوره محفوظ است .
در پناه حق

سلام راجع به اینکه محیط کار بادی سالم باشه موافقم باهات چون در غیر اینصورت ادم اذیت میشه و وای به روزی بفهمند نیاز به کار داری دیگه هیچی پدر ادم در میارند . ممنون از راهنماییت عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.