سردرگمی من . برم یا نه .....................

دوستان عزیزم . مدتی هست میخوام یک موضوعی رو بگم بهتون  و مشورت بخوام دوست داشتم بلاگ فا درست بشه چون دوستان اونجا بیشتر بودند و نظر میدادند . که واسه من نشد و اینجا میگم واستون

خوب همون طور که همه در جریان هستین ،من دوسال پیش متارکه کردم وهنوز نتونستم رسما جدا بشم اقدامات کردم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ...

خوب این رو هم همه میدونند که اون مرد تو این دوسال اصلا سراغی از من و بچه نگرفته و سنجد رو به دندون کشیدم و خوب اون اوایل خیلی تهدیدم میکرد این ارامش الان واسه من ارامش قبل از طوفان محسوب میشه ... مطمئنم اون مرد میخواد چند سال دیگه بیاد و من رو ازار بده سوابق خودش و خانواده اش رو دارم . مدت زیادی بود تصمیم داشتم از ایران برم ولی میدونستم اینکار امکان پذیر نمیشه تا زمانی که من حق خروج رو داشته باشم این حق خروج رو واسه سنجد نمیتونم بگیرم . واسه همون تقریبا گذاشته بودم به زمان و گفتم اگر روزی اومد چون ادرس نداره میره خونه پدرم و من قبل از هرچیزی میتونم جایی گم و گور بشم که پیدام نکنه . ولی خوب معضل مدرسه رفتن سنجد، سوابق کاری و بیمه خودم ..... باعث میشد دست و دلم بلرزه و تو خلوت خودم گاهی اشک بریزم ....

مقدمه چینی کردم که بگم از طریق یکی از دوستان کسی رو پیدا کردم کاملا قانونی و از طریق رابطه و دست بردن تو قانون میتونه من و فرزندم رو حکم خروج از ایران رو بده اما مشکل تازه شروع میشه

اول اینکه اون آقا اخرین سال خدمتش تو قوه قضائیه هست و اگر من تا پایان 94 نرم دیگه نمیتونم برم .

چون عدم حضور ایشون باعث میشه نتونم کاری کنم . بعد اینکه الان من موقعیت مالی مناسبی واسه رفتن ندارم نمیتونم از خانواده ام هم کمک بگیرم چون اونها اصلا نمیخوان من اینکار رو بکنم و اگر بدونند قصد رفتن دارم شک ندارم به اون مرد خبر میدهند 0اخه فامیل من دارم ؟؟؟؟)

خوب دوستان تا اینجا درست مسئله بعدی اینجاست اصلا من برم چیکار بکنم ...

چند جا درخواست کار دادم که ایالت ویرجینیا امریکا پذیرش داده واسه یک شرکتی ولی مسئله مهم گرفتن ویزای امریکاست که به این اسونیها نمیدهند ... من موندم یک دنیا سردرگمی .من موندم یک دنیا غصه ؟ چیکار کنم ؟

یک راه دیگه هم که به ذهنم میرسه برم یکی از کشورهای اطراف مثل هندولی اونجا هم مشکل درامد هست چون میدونم کار پیدا کردن تو هند به این اسونیها نیست حالا منهای بحث امنیتش .

یکی از دوستهام  تو ایالت میسور هند هست بهم پیشنهاد داده که میتونم برم و درس بخونم ولی واسه کار باید خودم کاری ایجاد کنم حالا من چه کار یاونجا میتونم ایجاد کنم ؟

این موضوع مدتی هست خیلی ذهنم رو مشغول کرده شماها بگین چیکار کنم ؟ واقعا تو سردرگمی هستم جوری که حتی فعلا جابجایی از شرکت رو بیخیال شدم و منتظر موندم ببینم با این موضوع چکا رکنم؟

رفتن واسم بهتر هست یعنی ارامش روانی برای ترس از دست دادن سنجد ولی با مشکل مالی ،کار و بقیش چه کنم

خدایا ازت میخوام دستها م رو بگیری  خدایا به همین روزهای عزیز قسمت میدم یک راهی پیش روم بذار خدای مهربون من .

نظرات 7 + ارسال نظر
بهمن جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:07

سلام سانیای عزیز و گرامی
واقعن موندم که چی بگم ؟
نظر دادن خیلی سخت و دشواره ! یعنی برا نظر دادن خیلی اطلاعات لازمه ...
ولی یه چیز دلمو میلرزونه ، اونم اینه که خدای نکرده ، زبونم لال یه دفعه از چاله نیفتی توی چاه !
برا همینم موقع تصمیم گرفتن خیلی جوانب رو باید در نظر بگیری ...
یه نمونه ی پیش و پا افتاده !
شما حتمن اینو شنیدین که خیلیا برا رها شدن از خونه ی پدری ازدواج کردن و بعد وقتی رفتن خونه ی شوهر بشدت پشیمون شدن ولی دیگه راه بازگشتی نداشتن ...
این یه نمونه ی کوچیکه ... حالا غرضم اینه که هر تصمیمی میخوای بگیری حتمن مطمئن باش که جای پات خیلی محکمه ...
اگه خیلی احتیاط بکنی و نشه بری بهتره تا اینکه با بی احتیاطی راه بری و خدای نکرده پات به سنگی بخوره و اذیت بشی .
انشاالله هرچی خیره برات پیش بیاد

سلام عمو بهمن .حرفتون کاملا درسته . هنوز پاهام داره میلرزه . هنوز قوت تو وجودم نیست هنوز گیر کردم . امید دارم با خیال راحت برم با یک ضریب اطمینان بالا تا دیگه پاهام لرز نداشته باشه و قوتی توش باشه . دعا کنید برام ...
خیلی نیازمند دعا هستم

یکم سالت خاصه و نمیشه راحت واست نظر داد.میدونی شرایطت خیلی خاصه.من خودمو در حدی نمیدونم که نظری بدم ولی سعی میکنم نظرمو بگم اگه خوب بود پیگیر شو.اول اینکه چرا قانونی مراحل جداییتو انجام نمیدی که اون نتونه کاری بکنه؟اگه ازش جدا بشی میتونی یه جا دور از خانوادت زندگی کنی که نفهمه کجایی.بعد اینکه خارج رفتن تو شرایط الانت یکم ریسکه یعنی نه که نشه ولی من فکر میکنم آمادگیشو نداری.اگه تونستی راجع به یه کشور کامل مطمئن شی که همه چی واست تامینه برو.بعدم اگه میخوای غیر قانونی بری اصلا نرو که خیلیا رفتن و خودت شاید بدونی سر به نیست شدن.خیلی باید مشورت کنی تا تصمیم درست بگیری

نه عزیزم . اگر جدا بشم هم فرقی نداره . چون این شخص داره با پارتی بازی کاری میکنه واسم . غیر قانونی رفتن با بچه حماقت هست . من اگر برم یاد قاونونی برم

اعظم46 یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:53

سلام واقعا تو موقعیت بدی گیر افتادی به نظرم اگه با نویسنده وبلاگ از مشهد الرضا تا کانادا وسایر نویسندگان که در خارج از کشور هستند مشورت کنید بهتره
اما نظر خودم شما که نا حالا تونستید سنجد رو نگه دارید به خاطر کمک همسایه وسایر دوستان بوده بخصوص زمانیکه ماموریت میری ویا ساعات کاری طولانی می شه این محبت هارو نمی شه از یه غیر هموطن انتظار داشت از طرفی خود شما وسنجد می تونید راحت با بقیه همصحبت بشید ومنظورتون رو برسونید ولی اونجا اینطوری نیست
از متن های نویسندگان وب های خارج از کشور معلومه که دارای مشاغل معمولی مثل فروشندگی ویا کارهای سطح پایین دارن کار اگه هست رقابت کاری زیادی هم هست ساعات کاری طولانی با در آمد کم که به مرور زمان اثر بدی رو سنجد وشما می زاره
من از زندگی شما اطلاع دقیقی ندارم اما سنجد حق پدرش هم هست بهتره روال طولانی دادگاه رو تا تعیین تکلیف بگذرونی خود سنجد بعدا مدعی می شه که چرا از پدرش جداش کردی بخصوص اگه موقعیت مالی وشغلی خوبی پدرش داشته باشه
شما جوانید بهتره به زندگی خودتون همین جا سروسامان بدید بچه های که با مادر بزرگ می شن سختی های خودشون رو می کشن مثل تنها شدن در خونه ساعات کاری طولانی مادر باز شدن پای ذوستان ناباب مدرسه در غیاب مادر وسایر مشکلات ذیگه ..

در مورد شرایط نگه داری سنجد کاملا موافقم . ولی خوب سنجد هم الان دیگه 3 سالشه و از بحران نوزادی و کوچیک بودن بیرون اومده میتونم کلاس بذارم زمان مهدش رو اونجا طولانی تر کنم .در مورد کار هم تا کارم اکی نشه و وویزای کار با اقامت نداشته باشم ریسک نمی کنم چون مطمئنم به مشکل خواه م خورد. متاسفانه اون مرد در حق سنجد پدری نکرده الانم مجهول المکان هست و شرایط مالیش افتضاح . بنابراین نگران اینکه از پدری منع کرده باشم سنجد رو نیستم . چون واقعا اون مرد لیاقت پدری نداره . سنجد هم حضانتش تا 18 سال با من هست به دلیل مجهول المکان بودن پدرش .
نگرانی من برای شرایط بزرگ شدنش هست که روزی اون مرد بخواد از من باج بگیره واسه سکوتش که نگه پدر سنجد . چون میدونم این کار رو میکنه

اذر یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:05

واقعن خیلی سخته .
ب نظرم پیگیر کارات باش و طلاق رسمی بگیر و مهریه تو بذار اجرا و تحت فشار قرارش بده .اون که مهریه بده نیست .
خانمهایی بودن که در ازای حضانت بچه مهریه رو بخشیدن .
ممکنه بخواد اذیتت کنه ولی عمرا سنجد رو بخواد .
سعی کن تا قبل از هفت سالگیش به نتیجه برسی .
چقد بده خونوادت راز نگهدار نیستن .
واسه رفتن هم باید دستت پر باشه تا مدتیکه جاگیر بشی و سر کار بری .رفتنت کاملا قانونی باشه .شاید اینجا بشه قانون رو پیچوند ولی خارج از اینجا بعید میدونم

عزیزم من پیگیر کار طلاق هستم ولی مسئله ای که وجود داره اینه اگه طلاق صادر بشه ممکنه این بنده خدا نتونه کاری واسم بکنه . من الانش هم حضانت سنجد رو تا 18 سالگی دارم چون پدرش مجهول المکان هست . و دادگاه حضانت رو بهم داده. ولی مسئله ای که هست من نمیخوام تو بحران بلوغ سنجد که اوج ندانم کاریش هست سرو کله اون پیدا بشه و هر انچه رشته بودم پنبه کنه.. متاسفانه خانوادم قابل اعتماد نیستند به هیچ وجه .
اره میدونم باید مالی تامین باشم فعلا که نیستم
راجع به خانواده هم متاسفانه خودشون یک پا مشکل هستند. نه خروجم کاملا قانونی هست . من نمیتونم غیر قانونی با یک بچه برم ریسکش بالاست

پری شنبه 6 تیر 1394 ساعت 14:39 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

موضوع سختیه عزیزم
ولی مطمئنا با این شرایط که گفتی رفتن از مشهد و جدا شدن از خانواده و اینکه نتونن پیدات کنن خیلی مهمتره
می تونی تهران بیای؟ اینجا اینقدر بزرگ هست که می شه توش گم شد و درامد بهتر داشت بعد می تونی به رفتن فکر کنی
کشورهایی مثل قطر و دوبی هم خوب هستن و درامد بالایی برای کار می پردازن ولی خب مهاجر قبول نمی کنن

عزیزم شرایط زندگی تو تهران رو هم سنجیدم یک مقدار سخت هست به همون نسبت که کار هست خوب هزینه ها بالاست . راجع به کشورهای عربی حقیقتش اصلا فکر نکردم و نمیدونم شرایطش چه جوریه ممنون از لطفت . راجع بهشون پیگیر میشم

سانیا جان نگران نباش. خدا مطمئنا همیشه بالاسرته و داره نگاهت میکنه. هیچوقت احساس نکن تنها هستی.

به امید خودش باش و بنظرت اگر شهر محل سکونتت عوض بشه باز هم میتونه پیدات کنه؟
فکر نمیکنم سیستم ایران انقدرم دقیق باشه.

مرسی عزیزم . اما مسئله اینجاست که من تو ایران بخوام باشم و خانوادم خبر نداشته باشند خوب امکان پذیر نیست و متاسفانه وقتی خانوادم درجریان باشند به دلایل زیادی راز نگه دار نیستند و قطعا نمیتونم ارامش داشته باشم . ممنون عزیزم از لطفت

علی اکبر شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:48 http://summer94.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی دارید ان شاء الله همینطور موفق باشید ...به وبلاگ ماهم سریبزنید
------------------------------------------------------------
من آماده تبادل لینک هستم
------------------------------------------------------------
در وبلاگمان مسابقه وبلاگ نویسی همراه باجوایز گذاشتیم حتما ازشون بازدید کنید وشرکت کنید
www.summer94.blogsky.com
ضمنا جوابهای سوال خندوانه هرشب در وبلاگمان منتشر میشود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.