روزهای خوب و ....قطعا خوب من

خستگی ادامه دارد 

روز 5 شنبه طی اقدام کاملا متحیر القولی پاشدم رفتم شهر پدر گرام و خوب از اونجایی که باغ میوه دارند مشغول جمع کردن میوه و مربا درست کردن و بالتبع تهیه اب میوه ،کمپوت ...... شدم یعنی از روز 5 شنبه عصر تا عصر جمعه کاملا مشغول بودم و خوب چون ورزه هم بودم فشار بیشتری بهم اومد . دیشب اومدم خونه و کمتر از نیم ساعت به افطار بود . فقط سنجد رو بردم حمام دوش گرفتم و بعد هم افطار که شامل خوردن چای،اب میوه و شربت میشد . کلا مدت زیادی همین جوری میخورم فقط . دیگه غذا حسابی حذف شده . بعد هم تا سحر بیدار موندم و غذایی درست کردم که اندازه گنجشک خوردم . امروز هم طبق معمول خسته کوفته اومدم سرکار. البته پیامک خوش الحان واریز حقوق که عالی بود بقیش زیاد جالب نبود از صبح البته انرژی منفی نمی خوام بدهم . میدونم که اتفاقات امروز باید میافتاد . درگیری لفظی با صاحب خونه قبلی .. اشتباه ارسال شدن مدارک ، جلسه بدون هماهنگی با من و درگیری با مدیر عامل که مگه من عروسک خیمه شب بازیم . عدم حضورم تو جلسه ....

خوب اینها رو گذاشتم پای اینکه ماه رمضان هست و همه بی اعصابند. که خودم هم بی اعصابم بالتبع

ولی تمام اینها باعث نمیشه که من فکر کنم روزم خراب شده نه روز من خراب نشده هنوز تا شب 11 ساعت راه هستو من میتونم با خیال راحت برنامه ریزی کنم .

البته برنامه ریزی من باید از نزدیک افطار شروع بشه چون طبق دو ماهه گذشته امروز هم اضافه کاری هستم ....

دو ماهی میشه همش دارم اضافه کاری میکنم کارها زیاد هست و موندن من باعث میشه حقوق بهتری بگیرم خوب ...


دوستان نمی دونم چه جوری خدا رو شکر کنم بین تمام اینها وقتی داشتم این پست رو مینوشتم خبر خیلی خوبی دستم رسید . خبری عالی ......

یک مدت زمان لازم داره قطعی شد بهتون میگم تا توی شادی من شریک باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
فروهر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 17:12

ایشالا.....قطعی بشه...

مرسی عزیزم . دعا کن برام ......

همطاف یلنیز شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:04 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.
تا باد چنین بادا (دریافت خبرهای خوش)

سلام . ممنون از لطفتون

حالا تا کی باید صبر کنیم تا بگی خبر خوشو؟
ما صبر نداریم یالا

50 %ماجرا حل بشه . خبر رو میگم نگران نباش عزیزم . فقط واسم دعا کنید که خیلی نیازمند دعا هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.