من و راههای پیش روم

وای خدا چقدر سرم شلوغه . این روزها حسابی کار و زندگی و..... همه چیز قاطی شده . از روز یک شنبه  سردرد عجیبی گرفتم به حد مرگ انگار یک کوه چسبوندند تو مغزم و مغزم رو باهاش می کوبند . خیلی اذیتم نمی دونم دلیلش چیه روز اول سنجد رو خوابوندم خودم هم خوابیدم . نشد شب زود خوابیدم نشدبالاخره هرکار کردم نشد . دیگه خود سردرد داشت عصبیم می کرد تا اینکه به تشخیص خودم حساسیت شدید به نور پیدا کردم چون تو نور سیستم زیاد هستم و گاها شده تو افتاب ظهر دارم میرم خونه خوب تاثیر بدی داشته روی سرم

امروز بهترم ،خدا رو شکر برای تمامی خوبیهایی که در حق من داره خدایا خدای مهربونم شکر

و اما از وضعیت من . صاحب خونه داره میگه بیا پای قولنامه واسه خرید خونه . پول دانشگاه باید بریزم پول لازم شدم شدید . دانشگاه پول میخواد ارزوی پزشک شدنم رو نمیتونم به گور ببرم واسم خیلی خوبه . میتونم اینده خوبی داشته باشم چون از فیلد کاری خودم میام بیرون و اون مرد نمی تونه پیدام کنه .....

اینها واسه من بهترینه ، اما خوب وضعیت مادی که تا به ثمر نشستن بخوام زندگیم جمع کنم سخته . حقوقم امسال بهتره نسبت به سال قبل یک جورهایی 2 برابر شده البته بگم که من هم خیلی تلاش میکنم اضافه کاری زیاد میمونم کار زیاد خونه میبرم . کار یک بخش دیگه رو هم گرفتم ولی با همه این احوال اگر خونه بخوام بخرم و خوب دانشگاه هم برم قطعا نمی تونه پاسخگوی این همه هزینه من باشه . دارم فکر میکنم . دوست دارم میشد میرفتم تهران و یک کار خوب اونجا میداشتم که حقوقش خوب باشه . اونجوری نگرانیم برای سنجد کمتر بود. درسم میخوندم و میتونستم اقساط خونه هم بدم ولی با این شرایط

نمی دونم توکل به خدا دارم . که اگه بخواد میدونم بهترین ها رو سر راه من قرار میده بهترین هایی که برای من هست و خودش واسم حفظ میکنه میدونم حواسش بهم هست میدونم تو هر مشکلی یک راهی واسم باز میذاره

خدایا شکرت ممنونم برای همه چیز ممنونم ازت به خاطر تمام داده ها و نداده هایت که از سر رحمت و حکمت هست .

ناشکر نیستم و شکر میکنم که توان دادی برای کارکردن برای داشتن فرزند شیرینی چون سنجد و....

خدایا شکرت

دوست دارم چندروز فکر کنم و میدونم این کلاف زندگی داره از هم باز میشه و دیگه گره هاش تمام میشه واسم دعا کنید این روزها که از دو دلیها بیام بیرون و زندگیم مسیر خوبی رو در پیش بگیره .

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
اذر چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 11:19

عزیزم توضیحتو کجا ببینم نمیتونم قسمت مدیریت

من واست نظر گذاشتم تو نظرات ببین

اذر چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:43 http://azar1394.blogfa.com

شرمنده سانیا منم این وسط همش سوال دارم
چطور میتونم برم قسمت مدیریت

خواهش عزیزم الان میام تو وبت واست توضیح میدم

اذر چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:29

سلام
ممنونم از راهنماییت.
افرین به این همتت ولی مواظب سلامتیت هم باش

سلام . خواهش میکنم عزیزم . مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.