آشفتگی من

وای که چقدر خسته ام من . هرروز تا شب سرکار هستم و حسابی خسته میشم . متاسفانه کاری که قرار بود توی 3 روز تمام بشه شد یک هفته و هنو زهم این کارفرمای محترم ول کن ماجرا نیست و حسابی داره اذیت میکنه . دیگه امروز میخواستم بزنم تو سرش .....

برنامه زندگیم به هم خورده تمام روزهام شبیه هم شده . این ماه کسری حقوقم تمام شد و از ماه دیگه اضافه کاریهام دیگه از بین نمی ره البته ناگفته نمونه که تقریبا فورس کارها هم تمام شده .و با این حساب احتمالا دیگه نتونم اضافه کاری ببرم خونه . ...

توکل به خدا دارم و بس .

خدای مهربونم من رو ببخش بابت تمام اعصاب خوردی هایی که دارم و از شکر کردنت غافل شدم خدایا شرمنده ام که با امانتی که بهم سپردی وو من بد برخورد کرده ام خدایا ممنونم به خاطر همه چیز .

خدایا صبوری بده بهم خدایا کمکم کن . خدایا شب ولادت امام هشتم (ع)جواب خوبی بهم دادی . خدایا ممنونم بابت همه چیز ....


به زودی میام و ماجراها رو واستون تعریف میکنم ....خیلی ماجرا هستش



نظرات 3 + ارسال نظر
زرین یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 01:27 http://zarrinpur94.blogfa.com

گل برای شما که بهترین گلین

بهمن شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 21:56 http://www.life-bahman.blogsky.com

خسته نباشید دلاور مبارزه ی زندگی ...
مطمئن باش از این روزها فقط خاطره ی خوششون براتون می مونه ...
تورو خدا طوری اونارو ثبت کن که فردا با افتخار برا بچه هات بخونیشون ...
هرچند بچه هاتم حتمن به داشتن چنین مادر سخت کوشی افتخار میکنن ...

ممنون عمو بهمن . شما همیشه به من انرژی مثبت میدین . عمو بچه هام (با لهجه جناب خانی )

اذر پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:29

اولا خدا قوت
دوما میلاد امام رضا تبریک
سوما من ماجرا دوس دارم زودی بگو

مرسی به شما هم مبارک باشه .
میام و میگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.