تمام شدن شلوغی ها ...

گفته بودم روزهای شلوغی داشتم و البته هنوز دارم کارفرمای محترم امروز رفت و کل ماجرای پیمان ما بسته شد . پیمان به انتها رسید و خیال ما تقریبا راحت شد . در این کش و قوس ها روز پنج شنبه به مطب دکتری رفتم و قرار شد خدمات پزشکی رو تو کلینیک انجام بدم اون هم تو تایم عصرها چون خود دکتر صبح ها کلینیک ترک اعتیاد هست و عصرها میاد مطب منم میتونم خدمات پزشکی رو همراهش داشته باشم تا جایی که بتونم مجوز بگیرم برای مطب زدن که البته خوب زمان بر هست و هنوز من راه زیاد دارم تا برسم به  این مرحله ولی خوب توکل برخدادارم . برای هزینه های دانشگاه فکر هایی کردم . و یک خبر خوب من امتحاناتی که تو مشهد دادم روقبول کردند امروز هم زنگ زدم گفت اخر شهریور بیا واسه انتخاب واحد و.....

خوب اینها خبرهای خوبی هست که خدای مهربون واسم فراهم میکنه و من شاکرم چون اینها اتفاقات کم چیزی نیستند . معجزه یعنی چی؟ دیگه قرار نیست اژدهایی بیاد و نیل رو بشکافه . نه معجزه یعنی تمام دردهایی که دونه دونه درمان میشه  و من نمیدونم از کجا اینقدر خوب پیش میره . هنوز مشکلات مالی سرجاش هست ...

توکل به خدا دارم که درست بشه دوستانی که از وب قبلی با من بودند جربان توپولوف رو میدونند سعی کردم روابطم رو با تپولوف کم کنم وخوب یک وامی داشتیم باهاش که مثلا مسئولش توپولوف بود . این ماه نوبت من هست وام و ایشون بالا کشیده و به روی خودش نمیاره خیلی جالب که میگه میخوام بدم داداشم چشمهاش عمل کنه میدونه من دل سوزم مثلا میخواد از عواطف من استفاده کنه البته من گفتم که راضی نیستم . و قرار بود این ماه واسه من باهش نه 5 ماه بعد . ولی خوب از اونجایی که تو این وام واسه خیلی از بچه ها دیدم اداو اصول هایی که دراورده دیگه ناراحت نیستم . این ادم درحدی نبوده که بخواد همچین کاری رو شروع کنه . اخه کی قرعه کشی خانگی رو میاد میذاره بعد توش حداقل 10 تا دوست پسر قاطی میکنه خوب معلومه بعد با دوست پسر به هم میزنه بعدش خودش میمونه و اقساط نتیجش هم میشه این روزگار ما .......

خدایا خدای مهربون من برای همه چیز شکر برای داده ها و نداده هایت که داده هایت از سر مهر و عطوفت هست و نداده هایت از سر حکت و معرفت ممنون خدای مهربان من . خدای خوب من برای همه چیز ممنونم

برای سنجک شیطون من .....

لباس نو تنش کردم میگه مامان ازم عکس بگیر چون خوش تیپ شدم و این من هستم که قربون صدقه این پسر کوچولوم میرم ...

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاشل دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 14:24

پس از این به بعد باید بهت بگیم خانم دکتر
چقدر بهت میاد اتفاقا .تیپت میخوره

مرسی عزیزم لطف داری ممنون

Hh یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 21:08

کتاب های آخرالزمان خانواده "تمدن بچه ننه" و در جستجوی عقل تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.

دانلود رایگان است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.