رفتن و برگشت من

خیلی بده که نت موبایل من نمیره تو وبلاگم . خیلی بده که گوشیم شکسته و داغون داغون شده همه اینها خیلی بده اما خیلی خوبه که خدای مهربونی هست که همیشه حواسش بهم هست و میدونه چه جوری کارها رو راست و ریست کنه ممنونم خدای مهربونم برای همه چیز

ماموریت رفتم دانشگاه هم رفتم تازه از همه مهم تر ثبت نام هم کردم اما یک جای کار میلنگه کلی باید نقد بدهم و کلی هم چک که بنده الان نقد ندارم از اون طرف هم چک های داده شده باید پاس بشه . توکل کردم به خودش عجیب عجیب دلم روشن هست برای همه چیز

روز سه شنبه با قطار راه افتادم و رفتیم تهران سنجدک هم همراهمون بود از اول برنامه داشتم مزاحم دوستان نشم و برم پانسیون .که البته از یک جایی به بعد تونستم . با یکی از بچه ها داشتم میرفتم که اون هم میخواست ثبت نام کنه . خوب از یک طرف بیچاره کلی کمک من بود هم ماموریت داشتم هم اینکه باید میرفتم دانشگاه تو شهر شلوغ یمثل تهران سنجد بیچاره همراه ما بود خسته بود یک جاهایی سپردم به دوستم و رفتم دنبال کارهام روز 4 شنبه تا عصر درگیر بودیم و بعد با کلی تلاش راهی پانسیون مورد نظر شدیم . عصری نا نداشتم سرپا بمونم کمی استراحت کردیم و دیدم تو پانسیون جای مناسبی برای استراحت نیست به خونه دوستم رفتیم و انصافا از دیدن من خوشحال شدند و کلی دعوا که چرا تو همچین کاری کردی هروقت رسیدی خبر میدادی و سنجدک رو میذاشتی پیش ما ...

و خوب روز بعد هم سنجد موند پیش اونها  و من رفتم دانشگاه ثبت نام قطعی شد . کمی پول پرداخت شد و بقیش موند قرار شده این هفته یک مبلغی بدم و بقیش چک ...میدونم خدای مهربون خودش کمک میکنه میدونم خودش نگه دار من هست مثل همیشه

روز 5 شنبه ساعت بلیط رو اشتباه کرده بودم و به زورو بدو بدو رسیدیم به راه اهن و باز هم با قطار اومدیم واقعا خسته کننده بود خیلی خسته کننده وقتی رسیدیم هم من و سنجد و با دوستم که اومد خونه ما خوابیدیم و من طرفهای ظهر بیدار شدم داشتم بیهوش میشدم .

حس مریضی داشتم و خوب بالاخره مریض شدم جمعه تمام به مریضی گذشت . و امروز هم از صبح سرکارم و مریضم .

اما تو تمام اینها توکل به خدا دارم که خودش کمکم کنه هم این مشکل جسمی که دلیلش بیشتر عصبی هست و هم این مشکلات رو که روز به روز داره فشار میاره بهم .

خدایا ممنونم برای همه چیز برای روزهای خوب برای داشتن سنجد برای همه چیزهایی که واسم مهیا کردی خدایا ممنونم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.