روزهای مریضی

سرما خوردگی خر است.

این روزها حسابی مریضم و دارم داغون میشم .اما نه تونستم کارم رو تعطیل کنم و نه اینکه بتونم از کارهای متفرقه بمونم .

از این طرف یکی از دوستان تماس گرفته داره میاد مشهد که اخر هفته داره کیاد و وقتم رو میگیره .

از طرف دیگه هنوز اون شهریه مورد نظر جور نشده . از اون طرف حقوق ندادند و....

خدایا میدونی که تو دل من چی میگذره میدونی که من چی میخوام . خدایا توکل به خودت دارم و بس خدایا دل به تو سپردم . خدایا خدای مهربونم شکر میکنم واسه تمام چیزهایی که بهم دادی . و چیزهایی که بهم میدی

نظرات 3 + ارسال نظر
اذر دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 17:52 http://azar1394.blogfa.com

ارزوی مرگ کنم .واسه بودنش
عاشق همین اخلاقتم
حرف تو دلت نمیمونه

زیادی رکم نه ؟؟؟؟؟؟؟ چیکار کنم بس که افتاب بالانس میرند رو اعصاب من خو

اذر دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 12:39 http://azar1394.blogfa.com

کاش استراحت میکردی ولی خوب لابد نمیشه.

ببین تو رو از انتالیا بیشتر دوس داره

کاش میشد استراحت میکردم اما حیف نمیشه .
بله کاملا مشخص بنده رو بیشتر دوست دارند. ...
دوست دارم حداقل زمانی مهمون بیاد که فرصت داشته باشم برای پذیرایی و بااون بودن نه اینکه ارزوی مرگ کنم برای بودنش

الهه یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:00 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

خدا بد نده !!! چرا به دوستت نمی گی شرایطت مناسب نیست ؟ عزیزم انقدر خودتو در گیر نکن ایشالا همه چیز درست می شه

بد نبینی خواهر .
ای بابا این دوستم چند بار خواسته بیاد مشهد کنسل شده . این دفعه هم بلیط هاش گرفته .. عزیزم مصیبت تو مشهد زندگی کردن همینه . تازه بعدش هم به من میگه والا من به خاطر تو میام وگرنه میرفتم انتالیا ...
درکنارش میگه برنامه ریزی کن هر روز بریم بیرو ن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.