روزهای امتحانی من

این روزها حسابی مشغولم بیش از اندازه و میدونم خدای مهربون حواسش بهم هست با همه خستگیها و مشکلات امتحان ها رو دارم عالی میدم . تو این وسط چیزی که جالب بود نتیجه امتحان ها وقتی نمرات میزنند و من میبینم جزوه نمرات برتر کلاسم اشک شوق جمع میشه تو چشمهام .. من بابچه ،کار خونه و بیرون و این همه مصیبت خدایا میدونم تو کمکم میکنی میدونم خدایا و ممنونم . خدایا به خاطر تمام لطف هات ممنونم خدایا چه جوری شکز کنم خدا یاچه جوری . امتحان امروزم هم خوب بود یک چیز اون ورتر یعنی عالی ها...

هنوز کار وزارت درست نشده نه که نشده باشه هنوز قطعی نیست باید منتظر بمونم . جاهای دیگه کنسل کردم البته یکیشون درخواست مشاوره داده و من با این شرایط فعلا قبول کردم و دارم به کارهاشون سامان میدم . خدا کنه کار وزارت درست بشه و من بتونم به شرایط خوب برسم و حداقل شرایطم استیبل بشه .

سنجدک حسابی وروجک  شده و موقع درس خوندن من به هر بهانه ای من رو از سر درس و کتاب بلند میکنه . دل به دلش میدم چون میدونم بچم تنهاست . هفته گذشته خیلی بهش سخت گذشته مدتیه اصلا از خونه بیرون نرفته .. چند روزی امتحا ن ندارم تصمیم دارم برنامه پارکی چیزی واسش بزارم تا بچم روحیش خراب نشه ..

وقتی زنگ میزنه باابام یا بقیه حرف میزنه دل تنگش زیاد میشه منم بعد امتحانها یک قول نصفه نیمه مشهد دادم بهش البته فقط قول نصفه نیمه چون اگه کارهام درست بشه احتمالا فرصت رفتن نداشته باشم .....

خدایا باز هم ممنونم برای همه چیز خدایا ممنونم برای کرامتت که روز به روز بیشتر بهم ثابت میشه خداای ممنونم برای همه چیز ..

چند نکته تو پاورقی

خواهر اون مرد تماس گرفته که من برادرم ندیدم و نتونستم بهش بگم باهات صحبت کردم ...واسه همون ازش خبری نشده ..

دارم خیلی فکر میکنم مغزم در حال انفجاره

دوستم که جریانش گفته بودم مدتی اومده تهران تا بتونه یک سری کلاس بره هر کار کردم پیش مشاور نرفت و حالا شوهرش از زندان ازاد شده و مصیبت هاش شروع شده نگران اون هم هستم چون واقعا گاهی استیصال رو تو چهرش میبینم ولی از دستش هم عصبانیم چون هیچ تصمیمی نمی گیره درست و حسابی

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 18:42 http://www.life-bahman.blogsky.com

خوشحال شدم برا نتایج خوبی که از امتحاناتت گرفتی .
امیدوارم این کلاف سردر گم زندگی رو هر چه زودتر بتونی به یه کلاف شیک و زیبا و دلنواز تبدیل کنی . و من مطمئنم که میتونی.

ممنونم . توکل به خدا دارم امید وارم این کلاف باز بشه از هم فعلا که حسابی در هم تنیده

غریبه شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 19:41

نیاز نیست دوست شما حضوری به مشاور مراجعه کند کانال های روانشناسی هست که می تواند سوالش را مطرح کند

متاسفانه دوست من یکم غیر منطقی با مسایلش برخورد میکنه .... زیاد اهل مشورت و مشاور و این متدهای جدید برای زندگی نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.