خدایا راهی .....

وای این حالت رو دوست ندارم یک سردرگمی کلاف سردرگم.. زندگی به هم ریخت هاین دم عیدی حتی اوضاع عادی زندگیم هم به هم ریخته کاش میشد یک جوری همه چیز برگرده به روال خودش کشش اینقدر استرس و اضطراب رو ندارم بسه دیگه....

به خواهرش پیام دادم که ادرس بده و خوب جواب نداده بود دیشب بالاخره با هم حرف زدیم میگفت میترسم ادرس بدم اگه بفهمه من رو میکشه نمی تونم اینکار بکنم گفتم نمی گم ازت گرفتم دیگه برگشت گفت مادرم رفته باهاش حرف زده واون مرد طرفداری اون ... خانم رو کرده ... کلی فحش هم به شخص سوم ماجرا داد

میگفت به برادرم گفتم میرم با زنت حرف میزنم شاید برگشت میگفت شک کرد بهم گفته تو بهش زنگ زدی چیزی گفتی گفتم نه ولی میگم.....

میگفت با مادرم دعواش دشه مادرم عصبانیه از دستش

گفتم میرم باهاش حرف میزنم اینجوری بهتره تو ادرس رو بده نداد

هنوزم ادرس رو نداده نمی خوام از کسای دیگه ادرس بگیرم ...

اما همه چیز مشکوکه اگه خواهرش گفته به من میگه برگردم اون مرد باید عکس العمل نشون میداد ... چرا خواهرش وسط چت کردن هامون رفت؟ چرا دیگه حرفی نزد چرا پیام ها خوند وهیچی نگفت میتونست بگه میترسم بدم یا هرچیزی ... حتی پیام دادم میخوام بلیط بگیرم سکوت کرد  ....

اینها مشکوکه اینها تو دلم شک میندازه . من باید تکلیفم با اون مردو خانوادشو خودم روشن کنم

همه چیز بههم ریخته اینکه خانوادش کلا دیگه روش تسلط ندارند هم خوبه هم بد الان اونها طرف من هستند و خوب اون حرفشون نمی خواد گوش کنه و ....

توکل به خدا دارم کهخودش هرچی که خیر و صلاح هست برام پیش بیاره هرچیزی که به خیر من و پسرم هست ...

چون همه چیز بوی نیرنگ و دورویی داره خداا یمن به تو دلبستم به تو امید دارم خدایا تنها پناهم تویی خدای من خودت کمکم کن من فقط به تو امید وارم ...

خدایا کمکم کن .. خواهش میکنم خدایا من چشم امیدم به تو هست خدای مهربون من . مثل همیشه خودت یاور من باش

نظرات 3 + ارسال نظر
سیمرغ سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 10:48 http://mostakhdem.blog.ir/

سلام سانی جونم
بهترین کاری که میتونی بکنی همین توکل به خداست
توکل یعنی وکیل گرفتن
تو مقتدرترین و داناترین و مهربونترین وکیل دنیا رو گرفتی
پس آروم باش و بذار رودخونه زندگی جریان خودشو طی کنه
با خودت مهربونتر باش عزیزکم

سلام عزیز دلم توکل به خودش دارم و بس
نمیدونم شاید دارم به خودم سخت میگیرم که اینجور پیش میاد
مرسی عزیزم از راهنماییت

غریبه دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 17:00

با این اوضاع کمی صبر لازم است
تا آنها اقدام کنند

بله متاسفانه صبری جزیل برای من

اذر دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 13:34 http://azar1394.blogfa.com/

عجب اوضاعیه
اره واقعا مشکوکن و معلوم نیست کی راست میگه کی فیلم بازی میکنه
به نظرم میخوان تو رو بکشونن وسط ماجرا ولی چرا این مهمه
مواظب باش رو دست نخوری از خواهرومادر اون اقا
معلومه که دلشون با اون خانم جدید نیست

منم میگم مشکوکه میگم هیچی اونی نیست که دارند میگند ....
میترسم اینبار بدجور رو دست بخورم فقط امیدوارم فکر من اشتباه باشه ... امیدوارم زنی واقعا وجود داشته باشه وگرنه اگه همه اینها فیلم باشه من بیشتر داغون میشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.