قول و قرار امسال من


 

گفته بودم هر سال اول سال میشینم مینویسم که اهدافم تو سال جدید چیه ؟ اهداف سالانه ام چیه اهداف کوتاه مدتم چیه ؟ ... تمامشون مینوشتم امسال وقت نکرده بودم بنویسم ولی دیروز بعد اینکه برق کل شرکت قطع شد و ما زود جمع کردیم بریم با سنجد رفتیم بیرون با یکی از دوستانم قرار داشتم با سنجد رفتیم خرید مختصری کردیم دوستم اومدو تو میدون ولیعصر همدیگه رو دیدیدم و بعدش با هم قدم زدیم و جایی نشستیم و بین شیطنت های سنجدک با هم درد دل کردیم بعدم با سنجد اومدیم سمت خونه که کلی غر زد تو راه و ماجرای گربه پیش اومد پسرک من به خاطر مسیله تربیتی گفتم اگه اذیت کنی پیشی میاد میبرتت. حالا دیشب دم در پیشی بود و ما داستان داشتیم تا اینکه یکی از همسایه ها اومد زد رفت گربه و بعد رفتیم خونه .شامش دادم و خوابوندم نشستم با خودم فکر کردن و برنامه چیدن سال 94 رو نگاه کردم خوب بود به خیلی از اهدافم رسیده بودم . اهداف مالی چون مهاجرت به تهران داشتم خوب طبیعی عقب افتادم و هزار جور مشکل پیش اومده من سه سال مشهد بودم از روز اول با هیچی شوع کرده بودم و زندگی رو ساخته بودم کم کم میخواستم خونه بخرم وو.... اوضاع سروسامون بدم ... ولی این مهاجرت من رو عقب انداخت خیلی عقب و البته هزینه های تحصیل که انشالله همش به ثمر بشینه و من بتونم سال 95 رو خوب شروع کردم ادامش هم خوب باشه و زندگی بهتری رو درست کنم کلی برنامه دارم برای کارم باید خیلی بازار یابی کنم تا کار پزشکیم بگیره و... باید هزینه هام صرفه جویی کنم یک تغییراتی به زودی تو روال زندگیم پیش میاد . به خودم قول دادم تو این سال دیگه با کسی تعارف نداشته باشم . البته 94 هم خدایی خوب شده بودم و حسابی اخلاقم تغییر کرده هنوزم یک سری خصوصیات مونده باید تغییر کنه هنوزم اعتماد بنفسم پایین هنوزم یک جاهایی وقتی ناراحتم تو خودم بغ میکنم اینها باید درست بشه . قرار نیست دیگه بشم ادم مظلوم ماجرا ... حقم رو باید بگیرم دنبال حقم باید باشم و......کلی کار عقب افتاده دارم باید انجام بدم نظم به زندگیم بدم زندگیم رو روی روال بندازم و بعدهم بتونم پیشرفت کنم . سنجد اینده ای خوب میخواد باید براش تلاش کنم درسم بخونم ومثل ترم پیش نمره الف بشم.....

باید مطالعه رو کارم زیاد داشته باشم

کاروزات رو شدید پیگیر بشم چون خیلی به نفعم هست

چند تا کار برای توسعه کارم انجام بدم ......

روال قبلی رو داشته باشم تو کارم ...

چند تا خرید کوچیک باید انجام بدم .... بدهی هام رو بدم خودم رو راحت کنم برنامه ریزی اساسی واسه زندگیم کنم

خدایا ازت میخوام مثل هرسال که کمک میکردی امسال هم یاری کنی من رو

خدایا تو عمریست خدایی میکنی و من یک بار دارم بندگی میکنم من بهت اعتماد دارم .

خدا یبه همه بنده هات صبر و تحمل تو مشکلات عطا کن و خودت فرجی برای همه بگذار . خدایا ممنونم که هستی ممنونم که کمکم میکنی ممنونم برای همه چیز

نظرات 4 + ارسال نظر

منم برنامه ریزی میکنم جدیدا خیلی خوبه به آدم انگیزه واسه زندگی میده.امیدوارم به هدفامون برسیم دوتایی

انشالله که میرسیم . امیدوارم سال جدید پر از شادی باشه برات

غریبه چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 12:07

سلام
من که یک عمر بی برنامه زندگی کرده ام و خودم را به باد سپرده ام زمانی گردباد می شود و زمانی هم باد شرقی و غربی
ولی با برنامه جلو رفتن بهتره هم برنامه هم سواد را به روز نگه داشتن و هم کوشش راز موفقیت است
ترساندن بچه اصلا کار درستی نیست بچه هم باید بچگی اش را بکند مخصوصا پسر بچه باید از دیوار راست بالا برود و روزی یک پیراهن در کتک کاری پاره کند
به خدا اعتماد کن که خداوند بانی بنده هایش است

سلام . برنامه داشتن خوبه . من کلی برنامه مینویسم که معمولا همین اهداف طولانی مدت اجرا میشه وگرنه اون روزهانهها اصلا انجام نمیشه که
متاسفانه چون خودم گاهی از شیطنتش کم میارم بچه رو میترسونم و میدونم که اشتباهه ولی مرتکب شدم . توکل به خدا

اعظم 46 سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 23:18

خوشم آمد با برنامه ریزی جلو رفتی کاش برنامه ریزی کنی تکلیفت با پدر سنجدروشن بشه چون خواستگاری از کسی که طلاق نگرفته وحتی در ایام عده هست اشکال داره

مرسی عزیزم تلاشم رو میکنم . وضعیت پدر سنجد رو هم به زودی باید روشن کنم ...
والا من هرچی میگم که حضرات کلی شرع و قانون میارند که اشکال نداره .. چی بگم

فریبا سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 12:47 http://berketanhaima.blogfa.com

امیدوارم در سال جدید به همه برنامه هاتون و هدفهاتون برسید سنجد رو هم دیگه نترسونید وگرنه با من طرفید

انشالله همه به برنامه هاشون برسند. بله تا سنجد طرفداری مثل شما داره من دیگه جرات ندارم که

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.