مریضی بی دلیل خر است ..


مریضی بی دلیل خر است ..

روز شنبه بعد محل کارم خواهرزاده دوستم (راجع بهش بعد مینویسم)زنگ زد که میخوام داروها بگیرم بیا همراه ما بریم . یکی شون مریض خودم هست . منم گفتم باشه سنجد رو دوستم از مهد برد خونه ما هم رفتیم تجریش واسه پیداکردن داروها و خوشبختانه پیدا کردیم بعد هم اومدیم خونه ... اونها رفتند منم حالت تهوع شدید گرفتم... یک چیزی میگم یک چیزی میشنوید من داشتم میمردم واقعا تا خود صبح بالا اوردم راه گلوم زخم شده بود صبح دیگه نا نداشتم برم سرکار زنگ زدم مرخصی رد کردم ..بعد هم خوابیدم سنجد بیدار شد بریم مهد نا نداشتم گفتم زنگ میزنم اژانس ببرتت مهد کودک همون رو هم نا نداشتم بچم رفت با تبلتش بازی کرد و سراغ منم نیومد ....

حدود ظهر از خواب بیدار شدم هم حالت تهوع و هم ضعف با کلی مصیبت اوضاعم رو براه کردم ونهار پختم و خوردیم .سنجد رو گذاشتم پیش دوستم و رفتم کلینیک مریض داشتم با اینکه نانداشتم رفتم و چند تا مریض بودند بعدش کارم تموم شد مستقیم اومدم خونه .هنوزم ضعف دارم ولی خداروشکر سرپا هستم و تونستم بیام سرکار ..واقعا خدارو شکر که تونستم از جا بلند شم و این مریضی دست از سرم برداره . سراغ هیچ کسم نره لطفا  ... بره بمیره این مریضی

پی نوشت :

یادتونه از فال و فالگیر گفتم براتون،دوستم که از شهرستان اومده بود و نیاز به روانشناس گیر داد بیا برا منم بهش زنگ بزنیم شنبه شب زنگ زدیم حالا بماند فالگیر چی گفت یا نگفت . دوستم برگشته میگه این بار رفتم دادگاه میگم شوهرم همچین مشکلی داره . گفتم براساس جه مدرکی برگشته میگه فالگیر گفت .... قیافه من رو تصور کنید دوتا گوشم دود میداد بیرون گفتم اخه ای کیو اونوقت دادگاه به سلامت عقل تو شک نمی کنه ؟ نمیگه تورو باید تیمارستان بستری کرد؟ نمیگه تو چه زن بی عقلی هستی بعد تا صبح هم حرص میخورد اون اسمی که فالگیر گفت شوهرم باهاش به من خیانت میکرد چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

گفتیم فان این جدی جدی شد فالش ها ..... کلا درگیر بود باهاش دید زیاد دعواش کردم بیخیال شد ولی ت امیومد حرف بزنه حالم بد بود میگفتم با دمپایی میکوبم تو دهنت ها بگیر بخواب دیگه هی این رو گفت اون رو گفت ... بله دوستان همچین ادمهای سرخوشی هم داریم ها

نظرات 1 + ارسال نظر
علی امین زاده یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 17:41 http://www.pocket-encyclopedia.com

ای داد.
بلا دوره انشا اله. احتمالاً از این ویروسهایی که روی کاره گرفته بودید. خود من هم مبتلا شدم. عین اینکه آدم سردی شدید کرده باشه. دکتر گفت ویروسیه و باید دوره اش بگذره. 10 روزی درگیرش بودم.

ممنون. بله متاسفانه من هنوزم به صورت خفیف دریگرشم ....انشالله بهتر باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.