اشفته نوشت شنبه

من دارم بیهوش میشم . خوابم میاد . مرخصی ندادند بهم . میخوام خفه کنم همشون رو ...سنجدک یکم حال شبد میشه یکم خوب میشه این دیوانم میکنه این حالش این روزهاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خسته ام عجیب .. باید سرراهخرید کنم برای کوچولویی که تو خونه هست و میدونم دلتنگ منه...

و من عجیب دل تنگ سنجدکم و عجیب گریه میکنم پشت مانیتورم از این همه حجم دلتنگ یبرای سنجد . خدا یا خودت کمک کن خدای میدونم تو خیلی مهربونی و حسابی هوام رو داری میدونم و ممنونم ..

یک عالمه درس دارم و کار و زندگی و از همه شون عقب افتادم خدا کنه بتونم امشب انجام بدم ...

دستم ضرب دیده بود اینقدر بی توجهی کردم داره تیرمیکشه... یاد اردیبهش پارسال میوفتم یادتونه دستم شکست انگار این یک یدستم فقط خواست یاد اوری کنه ...

راست یماجرای ازادهو فرزاد رو میخوام بنویسم ولی خوب هنوز وقت نکردم یکم طولانیه و میخوام کل پیام هاشون تو تلگرام رو بنویسم براتون که اونم وقت میبره

شهرزاد رو دارم میبینم هنوز اوایلشم . کلی انتقاد کردم به این فیلم البته نه نوشته و داستان و بازیگرها نه من به زمان فیلم شک دارم امکانات و زمان با هم جور در نمیاد زمان مصدق میشه 28 مرداد 1332 ..ایا اون موقع مردم اینقدر شیک بودند؟ ایا امکانات اینقدر عالی بود؟ یکم با ذهنیت مغزی من نم یخونه اگر کسی اطلاع دقیقی  از تهران اون زمان داره ممنون میشم بگه شاید من اشتباه کردم .....

انتقاد پذیرم عجیب ،خبرهای خوب از دانگاه ما داره میاد یکیش اینکه اساتید محترم گفتند برای ارائهپروپوزال نهایی الان باید ارائه بدیم و تا سال اخر روش کار کنیم . من تا 4 سال دیگه مطمئنم که علم خیلی پیشرفت میکنه . قطعا منم نمی تونم مخترع باشم چه جوری پروپوزالم رو اونم تو جون انسانها الان بدم برا 4 سال دیگه ؟ یکم گیجکم گیج گیج..

برنامه ریزی اردیبهشت تاالانهیچیش درست در نیومده انشالله بقیش درست میشه ..خوابم میاد با زهم تاکید مینم

نظرات 7 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 12:00

سلام
این مادر ها همیشه استرس بچه ها شون را دارند
منی که پیش تر از نیم قرن از عمرم گذشته هنوز مامانم زنگ می زنه میگه کحایی دلم برات شور زده
ان شاالله که الان سنجد سر حال داره بازی می کنه
بچه همین طور است کمی که تپل بشه یهو اسهال می گیره
و لاغر می کنه

سلام ..مادر با دنیا اومدن بچش استرسش هم متولد میشه ..
انشالله ..چی بگم والا تا میاد خوب بشه باز بهقول شما لاغر میکنه . روز از نو روزی از نو

مداد یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 10:43 http://medadrangiam.blogfa.com

عزیزم میفههم سخته...
سرت شلوغه و یه کوچولوی ناز داری که باید بهش برسی...
انشالله خدا یارت باشه

ممنون که درکم میکنی .. توکل به خدا

دل آرام یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 10:23

آخی.
سخته آدم بچه اش مریض باشه و خودش اینطوری درگیر.
امیدوارم سختیا بره و خوشیا بیاد

امیدوارم که واسه همه سختیها تموم بشه

آنا شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 21:17 http://aamiin.blogsky.com

زیادی علم را دست بالا گرفتید.

شایدم نمی دونم والا ..
کلا سخت گرفتم

حامد شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 20:59

کامیاب باشید :)

ممنون

میدونی چند روز بود وقت نکرده بودم وبتو بخونم.از بس کارم زیاد شده بود .از 17 به اینور خوندم.ببخش زیاد کامنت نزاشتم
کاش شوهرت تیر خلاصیو میزد و کارو تموم میکرد تا راحت شی از دستش
کاس دستت زود خوب شه و بتونی به کارات برسی
کاش سنجد رو به راه شه.خدا رو شکر که مریضیش درمان شده
و کاش یکم سرت خلوت شه بتونی استراحت کنی

میدونم عزیزم سرت شلوغه حق داری .کاش دست از سر ما برداره برای همیشه
کاش تموم این اتفاقها بیافته فعلا که تو سکونم ومریضی

... شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 18:16

غزیبه اشنا خودتی !
منو خشگل یا مثلا زیبای خفته یا اووووم آهان فکر کنم منو
"" بابا تو دیگه کی هستی/ دست شیطان را بسته ای ""
صدا کنی از همه بهتر باشه


بدو ببینم تنبلی نکن یاالا ماجرای فرزاد تعریف کن

پیش بینی من اینه که ::

فرزاد آدرس رو ازت گرفته رفته با ماشین از روی آزاده رد شده اونم نه یکبار 3 بار


واسه دستت از زرده تخم مرغ استفاده کنی دردشو تسکین میده و اگه کبودی یا ورم داشته باشه میگیره
روزای بعدم با روغن زیتون ماساژ بده (بنده تخصصم رو تجربی و از بلاهایی که سرم اومده بدست آوردم ) خوبه خوب میشه


راستی در راستای پست قبلت الان دوباره یادم افتاد از روغن زیتون و روغن اگه اشتباه تلفظ نکنم گرچک استفاده کنی می تونی به عینه یه سره شدن سنجد رو ببینی
تضمینی 100 درصده

زیبا ی خفته هم خوبه ها....
فکر کنم فرزاد بدش نمی اومد اینکاررو بکنه ولی روش نشده میدون یفقط روش نشد.زرده زدم ماساز دادم و....ولی باید مداوم انجام بدی که خوب من وقت نکردم اصلا همچین کاری کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.