دیررسیدن

ای لهنت به هرچی ایمیل هرزنامه هست که اومدنشون باعث میشه ادم از ایمیل مهم عقب بمونه . ایمیل یاهو من مال دوران دانشجویی کارشناسی من هست . یعنی من هرغلطی کردم بااین ایمیل بوده حتی اون چت های تو یاهو مسنجر....

حالا اینها هیچیش مهم نیست میدونید مهم چیه مهم اینه که این ایمیل من روزانه حداقل 100 تا میل میاد واسم از معرفی کتاب و اهنگ و سایت و.... تا چه میدونم راههای هک تلگرام و... چرت و پرت هایی که گاهی خجالت میکشم حتی پیش کسی باز کنم حالا این وسط یک مقاله من داده بودم به دانشگاه یو تایید اولیه گرفتم و... بعد از بس میل مزخرف میاد من چند روز بود ایمیلم باز نکرده بودم الان دنبال ایمیل دختر داییم میگشتم که دیشب زنگ زده عکس فرستاده ببینم ..دیدم که اون مقاله تایید شده چند تا تایید دیگه گرفته و من دعوت شدم برای یک کنفرانسی ...زمان اعلام حضور تو کنفرانس دیروز بوده . و من امروز دیدمش..........................

فکر نکنم راهی باشه .

شاید قسمت نبوده دیگه لابد

نظرات 8 + ارسال نظر
... یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:36

آخر و عاقبت شیرینی ندادن !

من یه دوستی داشتم از بس شیرینی نداد شیکم در آورد صورتش پر مو شد از سیبیلاش خون می چکید همشم بد بیاری می آورد

اگه یادت باشه تو فالتم کفته بود که باید هر روز هر روز شیرینی بدی
مخصوصا اگه یادت باشه گفته بودی به کی بدم گفته بود نمی فهمم اما یه سری نقطه است 3 تا نقطه که باید به همون بدی همه شیرینی هارو

بله کاملا درسته اصلا من هرچی میکشم چون شیرینی نمی دم به غریبه اشنا

بهمن پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 16:29 http://www.life-bahman.blogsky.com

منم همین مشکل شمارو دارم . ایمیلم با اسم و فامیل خودمه که پر شده از چرت و پرت ... وقتی میخوام بازش کنم نباید کسی پیشم باشه که آبروم نره ... بس که چرت و پرت توش جمع شده ...
تصمیم دارم یکی دیگه بسازم ولی میترسم اونم لو بره و پر بشه از هرزنامه ...
ایناهم دقیقن مثه پیامکه که ناخواسته برامون میان ...

ایرانسل حالا جاش رو به یاهو هم داده . والا منم خسته شدم فکر کنم باید نامحسوس ایمیل بسازیم عمو ...وگرنه این هرزنامه ها نه حیثیت میزارند نه کار و زندگی واسه ما

نازلی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 12:34 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

واای سانیا
متوجه اون پستهای اسفندت نشده بودم .الان خوندم
سرم داره از درد میترکه
بمیرم چقدر سختی کشیدی
اما خوشحالم که زن قوی و تحصیلکرده ای هستی
باور کن این زندگی هیچوقت درست نمیشه پس الکی جوونیت هدر نده
اونجایی که نوشتی سنجد کعتاد شده بود اشکم سرازیر شد
بی مسئولیتی همسرت یه چیزه اما بی فرهنگی و بی غیرتی خانوادشم یه چیز دیگه
جدا شو و زندگی خوبی برای پسرت و خودت بساز قبل اینکه کودکی بچه ات بین این ادمها شکل بگیره

ببخشید عزیزم نمی خواستم ناراحت کنم . تصمیم جدی به جدایی دارم ..توکل به خدا

دل آرام چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 11:41

یه جی میل بساز.
جی میل هوشمندانه تر عمل م یکنه.

جی میل دارم ولی متاسفانه نه که از اول این ایمیل رو دادم برای دانشگاه و اساتید و در س و ... واسه همون مجبورم ادامه روال کاری هم با همون باشه

دل آرام چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 08:16

آخی. خوب هرزنامه ها و لغو کن دختر خوب.

نمیشه اصلا هرکار میکنم این ایمیل های بیخودی هست

اعظم46 سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 19:54

سلام حالا مجددا تلاش کنید شاید موفق شدی

سلام نه فکر نکنم از قضا پرید ازدستم حالا تماس گرفتم منتظر خبرم

هوپ... سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 18:33 http://be-brave.blog.ir

ازون وقتایی که آدم خیلی لجش میگیره و حرص میخوره !!
ولی لابد حکمتی داشته ، ناراحت نباش دوست جون

دقیقا میخواهی همه چیز رو بکوبی زمین ...من کنفرانسم رو میخوام

غریبه سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 11:14

ایمیل من هم مربوط به سال 99 است ولی هیچ هرز نامه ای برایم نمی آید
خوب شما شیطونی کرده ای هر چی برایت فرستاده اند ازت سئوال کرده اند بفرستیم شما هم گفتی یس
خب می توانی الان آن ها را حذف کنی تا برایت دیگه نفرستند

احتمالا زیادم شیطنت کردم که اینجور ایمیل هایی میاد برام . البته من خیلی شیطون نبودم ولی یک بازه ای خیلی سایت ها عضو بودم که بعدش کنسل کردم الان اونها نمیان و لی یک سری جدید میان که دیوانه کردند من رو و دردسر درست کردند برام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.