بد اوردم خیلی زیاد ..


روز 4 شنبه از صبح جلسه داشتیم دقیقا تا 4 عصر درگیر بودم بعد که داشتم میرفتم سمت خونه تو اتوبوس بی ار تی کیف پول و مدارکم رو زدند ازم . به همین راحتی

تو کیف پولم مدارکم بود ،پول نقد و عابر بانک هام . نمیدونم چه طور زدند نفهمیدم ندونستم و... وقتی رسیدم سر خیابون مهد که سنجد بردارم دست کردم از تو کیفم پول تاکسی دربیارم دیدم کیف پولم نیست . یعنی نیست به همین راحتی ....

به بدبختی پول راننده جور کردم دادم دستش اونم با سکه های ته کیفم پیاده شدم واقعا گریه ام گرفته بود . دیگه پیاده شدم سنجد رو بردم خونه تو مسیر دوستم زنگ زد با گریه گفتم ماجرا رو . گفت برو زنگ بزن 110 ما هم میایم . دیگه زنگ زدم 110 و اومدند در خونه و ثبت کردند گزارش رو ...دوستم اومد خونه بنده خدا کارت بانک و مبلغ یهم پول نقد واسم اورد که بی پول نمونم . شب هم مریض داشتم که اومد و خوشبختانه مشکل مالی حل شد .. اخر شبم رفتیم کلانتری و اونجا گفتند که ثبت شده شکایتتون و شنبه بیاین تجسس گفتم واقعا امید دارین کیفم پیدا بشه ؟ همون سروان بود سرگرد بود نمی دونم ... گفت پس چرا اومدی اینجا گفتم خوب اومدم اگه روزی خواستند از مدارک سواستفاده کنند مدرکی دال بر اثبات ادعام داشته باشم...

اینجوری بود که عید مبعث من خراب شد...

دیگه رفتیم خونه و دوستان اونجا بودند تا 4 صبح نشسته بودیم به صحبت و خندیدن به بنده بابت گیجیم تو گم کردن ...

کلا شادم من ...

روز 5 شنبه هم نیت روزه داشتم بیدار شدم و سنجد بردم حمام خودم دوش گرفتم وکارهام کردم و ....مهمونهام اومدند مشغول شام درست کردن و... شدم . شب تا دیر وقت بیدار بودیم باز هم . دیگه روز جمعه مهمونها اصرار کردند بیاین بریم بیرون گفتم من توان ندارم اصلا اینقدر داغونم اونها هم رفتند قرار بود شب هم برگردند برند شهرشون . اومده بودند نمایشگاه کتاب و نفت و گاز ..

دیگه شب پرواز داشتند شام خوردند رفتند . منم باز مریض داشتم کارهای مریضم انجام دادم خوابم نمی برد خونه جمع و جور کردم دروغ نگم غصه کیفم رو خوردم خیلی زیاد

صبح امروز زود ا زخونه زدم بیرون هیچ کدوم از بانک ها کارتم ندادند چون من نه مدرک شناسایی دارم نه چیز دیگه ای فقط یک شکایت به 110 . چون کارت هام واسه مشهد بوده اینجا بهم کارت ندادند برم شعب مرکزی دلم میخواد بزنمشون......خیلی زیاد بزنم

الان سر کار نشستم دارم حساب کتاب میکنم دقیقا تا کجا علاف معطلم من

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:17

سلام
به نازم به این قوانین بانکی
همان بهتر که آدما مثل قدیم ها پول را لای جوراب ساقه بلند بگذارد
و خودش را گرفتار بانک ها نکند
تازه پولهای های لای جوراب امنیت هم دارد

سلام . قوانین بانکی کجا بود . والا بیشتر قوانین جنگل وگرنه چرا باید همچین کار یبکنند اخه اونم برای یک ادمی که مالباخته هم هست شرایط رو سخت تر میکنند
واقعا دیگه لای جوراب میذارم راحتتره

parvaneh شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:16

چقدر بد!!!!!!!!!!

خیلی بد خیلی

دل آرام شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:20

چه قدر بده.
خیلی تیزن این دزدا. دو سال پیش موبایل و کیف پول و مدارک ماشین بابای منم زدن. اصلا متوجه نشده بود. فردا صبحش فهمید!
مدارکت رو تا یک ماه ممکنه بندازن تو صندوق پست. من تو یه سایت چک می کردم. سایت خود اداره پسته. کارت ماشینم رو برگردوندند. شاید یه سری مدارکت رو برگردونن.

خیلی بده بخصوص اینکه دردسره مدارک رو گرفتن داستانیه واسه خودش

اذر شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:04 http://azar1394.blogfa.com

وای سانیا
از گلوش پایین نره
ناراحت نباش گلم
ایشالا خیری توشه
همه شون بهت بر میگرده

توکل به خدا . من نفرین نکردم گفتم اگه واقعا محتاج که نوش جانش ولی اگه معتاد یا از سر شکم سیریه خدا خودش ...

آنا شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:03 http://aamiin.blogsky.com

الهی طفلکی سانیا. من هم یک بار مدارکم را بردند خیلی اذیت شدم تا درست شد.

واقعا هم طفلی من که تا این مدارک بگیرم میمیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.