گمگشته یافته شد

دوستان عزیز کیفم با کمی کسری پیدا شد ...

دزد عزیز اندخته بود تو ایستگاه اتوبوس بنده خدا مسئول ایستگاه هم پیدا کرده بود و به خاطر تعطیلات امروز رفته از بانک از طریق شماره کارتها شماره موبایلم پیدا کرده و زنگ زد .الان رفتم گرفتم ..

پول نقد و گواهینامم نبود حتی سکه های داخل کیفم نبود ..... فقط کارت ملی و عابر بانک هام بودند

باز هم خدارو شکر

بازهم خدارو شکر که کارتهام برگشت کیفم پیدا شد و کارت ملیم پیدا شد

خدارو شکر میکنم واقعا که حواسش بهم هست و من رو بیشتر از این درگیر نکرد با مشکلاتم خدایا ممنونم برای همه چیز خدایا ممنونم که کمکم کردی ..

این چند روز غصه خورده بودم . بخصوص صبح که دیدم کارتهام نمی دهند اما الان ... خدایا وقتی میگم تو کرامتت کم میارم کم میارم واقعا دیگه ....

خداای ممنونم بابات همه چیز

نظرات 7 + ارسال نظر
فروهر دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 14:17

ازین ببعد کیفتو مواظب تر باش..و هرچیزیرو نزار توش..خیلی هم محکم تو خیابون کیفتو بگیری...بیشتر بعضیا حساس میشن که توش چیه حالا

دقیقا باید حسابی مواظب کیفم باشم . البته کلا دیگه تصمیم دارم پول نذارم توش تا مشکلی هم پیش نیاد ولی کیفم رو باید عوض کنم از این رو دوشی ها بگیریم

هوپ... شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 19:06 http://be-brave.blog.ir

بازم الحمدالله وگرنه والا بخدا :))))
خب خانوم دزده گواهینامت رو دیگه چرا برداشته ؟ به چه دردش میخوره !

بازم شکر خدا . احتمالا ماشین داشته گواهینامه نداشته . شایدم افتاده جایی ...اخه فکر نکنم به دردش بخوره

غریبه شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 18:11

خدا را شکر
البته گواهینامه گرفتن هم ساده نیست
معاینه
گروه خون
مدارک
ارسال به شهرستان
واریز پول به بانک
یک هفته باید بدوی

باز هم خدارو شکر که پیدا شدند . بله گواهینامه دردسر داره ولی کمتر از کل مدارک هست دیگه

اعظم46 شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 15:39

کار ما به جایی رسیده برا دزد ها دعای خیر می کنیم
چند سال پیش یه دزد با شعور کیف پول رو زد ولی به اندازه کرایه گذاشته بود ما هم مدام می گفتیم خدا خیرش بده ما رو شرمنده ی راننده نکرد

خخخخ واقعا هم دعای خیر برای دزد اخه چاره هم داریم ...
الان من دعاش میکنم که خدا خیرش بده لالقل مدارک رو فرستاده خدا خیرش بده مارو اسیر اداره جات نکرده . حتی برای پول هم گفتم اگه احتیاج داره نوش جانش ...اگر معتاد هست ...
اره واقعا خدا خیرش بده وگرنه راننده قبول میکرد کیفتون رو زدند مگه

دل آرام شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:32

دلم روشن بود پیدا میشه.
فدای سرت. بقیه اش. گواهینامه رو دو هفته ای میدن. الان برو درخواست بده.
خدا رو شکر

مرسی عزیزم قربون دل پاکت برم ...
ااره واقعا فدای سر همه ... اره مییرم دنبال گواهینامم طوری نیست 5 سالش رد شده بود و یک پانچم داشت

اذر شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:30 http://azar1394.blogfa.com

خدارو شکر
خوب همین هم خیلی خوبه.پول نقدت فکر نکنم زیاد بوده باشه

خدارو شکر . استثنا یکم مبلغ زیاد بود اونم چون فکر میکردم تعطیلات پول لازم میشم البته نه خیلی زیاد ها واسه من زیاد بود واسه بقیه پول خورد هست 160 بود تو کیف

parvaneh شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:29

خدارو صدهزارمرتبه شکر که پیداشد.

واقعا خدار صدهزار مرتبه شکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.