پراکنده مینویسم

گفته بودم قبلا ادم رو دربایستی بودم الان هم هستم ولی خیلی کمتر شده دیگه سعی میکنم رک باشم میدونم رک بودن گاها گزنده هست ولی خو بخدایی یک جاهایی جواب میده

خانم - فک رکنید دوست من .... دخترش ور داده به پدر و خوب خودش رفته تنها زندگی میکنه به نوه زندگیش کار ندارم چون اصلا به من ربط نداره ...ولی وقتی سنجد برگشت گفت مامان از این هاپو ها که تو تی وی تبلیغ میکنه برام بخر(تو جم جونیور )سگی که عروسکیه ولی مثل سگ واقعی منم کلی قید و شرط گذاشتم برگشت گفت سنجد جو.ن من واقعیش رو میخرم .من مگفتم ولی سنجد حق نداره به سگ واقعی دست بزنه چون نجس هست از اون مهم تر بیماری میاره و من دوست ندارم .بعد گفت سگه ماهی یک میلیون هزینه نگهداریش هست بعد تو میگی مریضه ؟ گفتم تو ماه ییک تومان میخواه یبدی سگ نگهداری . گفت اره خوب...گفتم بهتر نیست دخترت رو بیاری پیش خودت هزینش رو واهس دخترت خرج کنی ....اصلا نخواستم قیاس اون طفل معصوم رو به سگ بدم اصلا نخواستم ولی کسی که ادعا ی مادری داره و میگه پول داشتم بچم پیش خودم میاوردم پس میتونه به جای خرید سگ بچش رو نگهداره لااقل مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیشنهاد سفر شمال دادند بهم ،ادم قدیم بودم به دروغ میگفتم مرخصی ندارم ..اینبار یهو از دهنم پرید گفتم من بی برنامه و با هزینه کس دیگه سفر نمیرم خصوصیتم نیست ...ترکوندمش اساس میدونم الان همه میگن یکم حجاب زبان داشته باش ولی باور کنید نمیشه ها من احترام زیادی به ادمها میزارم ولی میبینم از احترامم و نوع برخوردم سو استفاده میشه مجبورم میفهمین مجبور

خواهر م تولدش بود . یادم بود ولی حقیقت اینقد ردلم سیاهه که نتونستم زنگ بزنم پیام دادم من تولد همه یک متن خیلی قشنگی حالا یا خودم راست و ریست میکنم یا از جایی کپی اینبار هیچی فقط ساعت 1 بامداد پیام دادم (اخرین ماه فصل بها رمیگه که داریم میرسیم به تابستون درسته پایان بهار هست ویلی میشه توش زندگی رو یافت تولدت مبارک 120 ساله بشی)بیشتر از این دلم برنداشت عاطفیش کنم .رفتار تو عیدش یادم نرفته ....من کینه ای نبودم چ یشده اینجور شدم

راهی دیر وقت پیام و متن عاشقانه و فلسف یعجیبی تو واتساپ فرستاده بود ...زود دیدم ولی گذاشتم بمونه صبح جواب بدم باز نتونستم خودم رو نگه دارم سه بامداد زدم . شبها کم شام بخور رو دل نکنی بتونی اول پیام هات باور کنی بعد بفرستی ...فک رکنم به خونم تشنه هست امروز

من لباس خوشگلی از یک سایت دیدم میخوام بخرم چند نفر خوش سلیقه مثل خودم پسندیدند یکی دوتا میگن تو کوتاهی با این میشی خپل ...یکی به اینها بگه من مدیوم هستم نه کوتاه چرا نمی فهمند ..مدیوم...یعنی نه کوتاه نه بلند..... البته به اون دوستم گفتم خانم باید کوتاه باشه خندید گفت اره من که نمی دونم واسه قد بلندی چقدر دکتر رفتی ....

تم تولد سنجد اون عروسک مسخره با عینک مسخرش هست خودش زرده شلوارش ابی اسمش میمیون یک همچین چیزیه به نظرتون خوبه ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
هوپ... چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 15:05 http://be-brave.blog.ir

نمیدونم چرا من نمیتونم رک باشم ، یعنی بخوام به کسی محل نذارم فقط بی توجهی میکنم بهش ، ولی متاسفانه رک نیستم
مینیون خیلی خوبه ، خیلیم بامزس :))

رک بودن خوبه بایدتلاش کنی منم خیلی نم یتونستم رک باشم الان دارم تلاش میکنم و خوبه کم کم میتونم

الی دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 21:58 http://elhamsculptor.blogsky.com/

اره مینیون خوبه
باحاله
رک گویی هم تو زمونه الان چیز خیلی عالیی هست
جدیدا منم تمرین کردم و خوب یاد گرفتم

ممنون پس همون تم مینیون رو انتخاب میکنم .مرسی از راهنماییت
خیلی سخته ولی خوبه ها حال میده

مریم ( تداعی آزاد) دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 18:29

من همش داشتم فک میکردم اون عروسک زرده با عینک مسخره کیه؟ دیدم دل آرام گفت مینیون دوزاریم افتاد . خیلی بانمکه :)

ای راهی . واقعا فک میکنه اون همه بلایی که سرت آورده رو یادت رفته

خخخ . تعبیر من خوب نبود یعنی والا عینکش مسخرست نیست به نظرت ؟ خوب هست دیگه . تقصیر من چیه...
راهی من رو همون ادم قدیم میبینه که همیشه سکوت میکرد همون که زبونش بسته بود نمیدونه با چه افعی میخواد مواجه بشه که
وبت رو بستی راه من رو بستی برای حرف زدن باهات دخت رخوب ......
حداقل یک راه میذاشتی برامون

غریبه دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 13:08

سلام
بگذار بفهمند که دیگه حرف هایت را راحت می زنی
رودربایستی نداری
نه گفتن خودش یک هنر است
در مورد راهی مرد ها رگ خواب زنها را خوب می دانند
تعریف و تمجید و کلمات عاشقانه همیشه پای خانم ها را سست می کند
حتی اگه جوابشان کلمات قلمبه و سلمبه باشد
یعنی وقتی فحش هم بدی او می داند هنوز ته قلبت با او است
ولی اگه سکوت کنی آن وقت شاید دل ببرد

سلام . دقیقا دارم هنر مند میشوم جدیدا ...
یعنی جواب ندهم بهتره ؟ اونجوری فقط فکر نمیکنه من بی تفاوتم . ولی اینجور یمیهمه هنوزم خشمگینم .نمیدونم شما مردها رو بهتر میشناسین

دل آرام دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 12:30

مینیون خوبه:)
آدم وقتی هی هیچی نمیگه فقط خودش آسیب می بینه. ایرادی نداره تو حرفاتو بزنی.

جدی خوبه ؟ سعی مینم دیگه تعارف رو بذارم کنار ..اینجوری بهتره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.