دعایم کنید لطفا

با دلایلی کاملا نامعلوم که نمیخوام راجع بهشون حرف بزنم....دیشب قلبم اذیت کردو. تا صبح بیمارستان قلب بودم ..الانم فقط اومدم سرکار مرخصی بگیرم و برم ..برام دعا کنید ...

خیلی نیازمند دعای همتون هستم...

با این اوضاعی که دارم....

واسه خستگی نبود مریضی دیشب عصبی بود ..عصبی عصبی

ولی خوب فهمیدم که قلبی دارم به غایت مهربون که مدتیه تلمبش خرابه و هنوزم داره کار میکنه و خودش رو میکشونه . قلب من با گرفتگی بخشی از عروقش بیچاره تا الان من رو کشیده دیشب نتونسته و زده سیم اخر باز هم حمایت کرده ..خودم رو از بیمارستان مرخص کردم .فعلا تست ورزش باید برم ..احتمالا بعدش انژیو

واسم دعا کنید نه خودم که برای بچم برای گل پسری که دنیای منه .بی مادر نشه ..نمیخوام اینقدر ناتوان بشم نتونم ازش نگهداری کنم ..من پسرم رو دوست دارم خدای مهربون من ...

تنها امید من به زندگی و تنها امیدی که قلب من براش میزنه

خدایا صبوری دادی . بیشترش کن کاش امپولش رو دارو خونه میفروخت من میگرفتم و صبور تر میشدم خدای تن من ، قابلی نداره خودت دادی و خودت میگیری فقط من با تو پیمان بستم که توان بده بچم رو از اب و گل در بیارم خدایا من رو پیمانم بودم رو قسم با تو ......میدونم رو پیمانمون هستی

نظرات 19 + ارسال نظر
علی امین زاده دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 17:08 http://www.pocket-encyclopedia.com

الان دیدم.


امیدوارم الان مشکل برطرف شده باشه.

تقریبا مشکل برطرف شده ..ممنون

آنا دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 09:51

ای وای عزیزدلم، از این غصه هاست که می ریزی توی قلب مهربونت.
الان خوبی دخترم؟ بهتری؟

مرسی اره بهترم ممنون ا زلطفت عزیزم

مجتبی یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 17:40 http://m-z2016.blogsky.com

شکر خدا که بهتر شدین / انشالله همیشه سلامت باشید

ممنونم . انشاللههمه دوستان سالم و سلامت باشند

دل آرام یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 09:54

بهتری سانیا؟
این چند روز مزاحمت نشدم چون می دونستم بسیار درگیری.
روبه راه تری؟

سلام عزیزم اره بهترم . خیلی خوب ... عزیزم شما مراحمی مزاحم چیه ...

مجتبی یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 08:30 http://m-z2016.blogsky.com

الان بهترین ؟

ممنون بهترم

مجتبی یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 07:24 http://m-z2016.blogsky.com

سلام ممنون از پیامهات برام فرستادی / انشالله چیز مهمی نیست زیاد به خودت فشار نیار نگران هم نباش/
واحد شمارش صبح
آفتاب نیست,دل ماست!
صبح , هر روز
با آهنگ دل ما بیدار می شود
و با لبخندهای ما حیات می‌گیرد::

سلام خواه شمیکنم . انشالله که چیزی نیست و توکل به خدا دارم

زری شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 11:53

بیا زودتر برامون بنویسیم که حالت خوبه. منتظرم

چشم عزیزم .ممنون از لطفت بهترم

اعظم46 پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 19:52

آخی سلامت باشی وشاد
زندگی بالا وپایین داره هرکسی یه مشکلی تو زندگیش داره آنقدر به خودت فشار نیار

ممنون واقعا هم که زندگی بالا پاسسن داره زیادم داره .....خدای مهربون هست

فروهر پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 16:54

نگران نباش.....بی شک خوب میشی.

مرسی ممنونم . توکل به خدا

تیام پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 15:14

سلام سانیاجان دخترم انشالله که حالت خوب خوب میشه....این مدت کارو درسو مادر بودن کمی بهت فشار اورده....انشالله ارامش بهت برمیگرده

سلام عزیزم ممنون از لطفتون انشالله توکل به خدا دارم ...

اذر پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 10:02 http://azar1394.blogfa.com

سانیا خوبی
دعای سلامتی دارم واست

مرسی عزیزم ممنون . از دعای دوستان بهترم

هوپ... چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 21:14 http://be-brave.blog.ir

:(
کاش هیچ وقت درد و غم و غصه و حرص نبود که سر منشا همه ی بیماری هاست .
باز هم میگم بیشتر حواست به خودت باشه ، به خاطر سنجدکت حواست بیشتر به خودت باشه ، به خاطر خودت حتی !

واقعا کاش غم و غصه ای نبود . انشالله که برطرف بشه و برای هیچ کس هم نباشه

ماجراهای خواستگاری چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 21:00 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

انشالا خوب شی
خیلی نگرانت شدم
کاش دوستات بهت برسن و تنهات نزارن.قلب مهربون تو رو

مرسی عزیزم ..انشالله همه مریض ها خوب میشندو منم مثل بقیه

سمر چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 16:59 http://Misswho.blogsky.com

وای عزیزم!!! امیدوارم خیلی زود خوب بشی.... خیلی مراقب خودت باش... عزیزم

مرسی عزیزم. چشم تلاشم رو میکنم

غریبه چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 16:57

سلام
خداوند عمر طولانی بهت بدهد و لباس دامادی گل پسر را خودت به تنش بکنی
حالا ان شاالله با تست ورزش می بینی هیچی نیست

سلام ممنون توکل به خدا ،انشالله که چیزی نباشه

اذر چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 16:10 http://azar1394.blogfa.com

ای واییی سانیا
تروخدا مواظب خودت باش
ی مدت مرخصی بگیر درمان کن

توکل به خدا مرخصی که ندارم ولی سعی میکنم بیشتر استراحت کنم

مداد چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 12:21 http://medadrangiam.blogfa.com

سانیا چیکار داری میکنی با خودت؟؟؟!!!
اینقدر فشار نیار مسلما خستگی و بی خوابی تاثیر زیادی بر بیماری قلبی میگذاره!
مادر من 3 ساله بیماری قلبی داره و تا حالا دو بار آنژیو و بالن شده. همیشه من پیشش بودم و دکتر میبرمش.
دکترش بهم سفارش میکرد کوچکترین فشار و استرسی بهش ندین...خوابش منظم باشه..............زیاد خودش رو خسته نکنه
از دکترش پرسیدم چه چیزهایی نخوره؟
گفته همه چیز بخوره حرص نخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی حرص خوردن 1000 برابر از چربی و قند برای بیماران قلبی بدتره
خواهشا بخاطر سنجد اینا رو بفهم و گوش بده عملی کن خواهر خوبم...
سرت خلوت کنه اینهمه پروژه و شغل دوم و مطب و ... برای چه؟ همیشه خوابت کمه این مهمه!
خب وقتی درامدت هم کمتر شد کمتر هم خرج میکنی و عوضش سالم تری
یه جای ارزون تر و یه خونه کوچکتر اجاره میکنی...
کمتر لباس و مانتو و اسباب بازی میخری ...
بجای هدیه دوچرخه برای سنجد توپ میخری...
کلا اگر درامدت کمتر باشه بازهم زندگیتون میگذره مطمئن باش با کیفیت خوب فقط خرج های حاشیه کمتر میشه...
سلامتیت از همه و همه چیز مهم تره..
ببخ که خیلی نوشتم و شاید سایه ای از انتقاد و سرزنش روش بود اما با اینکه ندیدمت از ته دل بهت احساس دارم و دوستت دارم.
با خوندن پستت عمیقا ناراحت شدم.
شما برای بیماری قلبی خیلی جوانی خیلی زیاد!!!!

سلام عزیز دلم ممنون که اینقدر نگرانم هستی ممنونم ...حرفهات هم همش حقیقته تلاش میکنم که بیشتر استراحت کنم و استرس کمتر داشته باشم

نازلی چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 12:20 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

این حرفا چیه میزنی دختر
دور از جونت
یک کم به خودت استراحت بده
همش تا احر شب کار و روزهای هم دوندگی
یکهفته مرخصی بگیر و استراحت کن

مرخصی یک هفته ا ی که ارزوی منه عزیزم....ولی خوب چاره ای نیست ..توکل به خدا داریم عزیزم

دل آرام چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 11:34

سانیا من مطمئنم اگه یه ماه وقتی میری خونه خوب استراحت کنی و مریض و مهمون نداشته باشی، خوب خوب میشی.
بدنت بریده.
خسته اس و این خستگی باعث میشه وقتی عصبی میشی بهم بریزی

سلام عزیزم ..ممنون .اره واقعا باید استراحت کنم کم کم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.