عیدی من به همه

یادتونه گفتم یک معجون دارم میسازم تقویت کننده بدن هست بله اون رو ساختم واتفاقا هرکس خورد کلی حال کرد و انرژی گرفت عجیب دوست داشتم حالا که عید فطر هست و دوستان وبلاگی من عیدی ندارم کi براشون جز دستور دقیق این معجون تقویتی رو

دستور

شیره انگور سیاه 3 قاشق

شیره انگور سفید 2 قاشق

شیره توت 4 قاشق

شیره خرما 4 قاشق

عسل طبیعی 4 قاشق

عرق بهارنارنج 3 قاشق

عرق اسطوخدوس 3 قاشق

همشون رو با هم مخلوط میکنید و میریزید تو شیشه و میگذارید تو یخچال صبح به صبح یک قاشق غذاخوری میخورید

لازم به ذکره این معجون برای کلیه افراد مفید هست فقط زنان حامله عرقیجاتش رو نریزند

کلیه افراد که کم خونی دارند ،انرژی ندارن صبحها بیدارشن از این معجون میتونند بخورند و خوب به سلامتی نیازی به هیچ قرص اسید فولیک و یا قرص اهن نخواهند داشت حتی بعد یک ماه میتونید برینو ازمایش خون بدین تا فاکتورهای خونیتون ببینید چقدر خوب رفته بالا


نظرات 20 + ارسال نظر
هوپ... سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 23:58 http://be-brave.blog.ir

با نبات حل شد مرسی عزیزدلم

خواهش میکنم مریض نشی هیچ وقت

مریم دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 11:02

خیلی لطف کردین.سپاسگزارم

خواهش میکنم عزیزم

مریم دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 08:40

سلام.ببخشید برا بالا بردن پلاکت راه حلی ندارین؟ببخشید ولی ذهنم و خیلی درگیر کرده بود.بحساب سواستفاده نزارین لطفا

سلام خواهش مکینم عزیزم . پلاکت پایین خون عدم انعقاد رو میرسونه شما بریا افزایش از ترکیب بادام با عسل استفاده کنید مثل ادامس بخورین غذاهای حاوی اهن بخورین .جگر گوسفند ،اسفناج ،شنبلیله . شنبلیله رو تو غذا یا به صورت دم نوش هم میتونید استفاده کنید از دستور سه شیره ای هم که نوشتم استفاده کن
عرق یونجه برای کم خون یو بالا بردن پلاکت خون عالیه

بهارک یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 12:20

سلام دوست جونی خانوم دکتر مهربون..
مرسی بابت معجونت.

یه سوال دارم شاید بیربط با‌شه پیشاپیش عذر میخوام..
میخواستم بدونم کاری راهی.پیشنهاد غذایی هست که استفاده کنم که قلب جنین تشکیل بشه؟مشکلی پیش نیاد؟
اخه خیلی برای باردارشدن عذاب کشیدم.ازطریق ای وی اف باردارشدم هفته ۵ هستم..
تالاسمی مینور هم هستم البته..
تاثیری داره توتشکیل قلب مینور بودن؟؟؟

سلام عزیزم ...خواهش میکنم ..
نه متاسفانه الان برای تشکیل قلب جنین چیزی نیست چون باید قبل بارداری این موارد انجام بشه نگران نباش اگه تو هفته 5 تا الان مشکلی برات پیش نیومده بعد از این هم پیش نمیاد و درست میشه نگران نباش ..
تالاسمی مینور شما همین معجون براتون خوبه
تو دوران بارداریپسته خام و گوشت قرمز در رفع این نوع کم خونی موثره

الی شنبه 19 تیر 1395 ساعت 22:20 http://elhamsculptor.blogsky.com/

به نظر خیلی خوش مزه و انرژیک میاد
ولی من حال درست کردنش رو ندارم
اما گیرم بیاد حتما میخورم

سعی کن درست کنی. اقا درست نکردی هم ادرس بده خودم برات میفرستم الی جون

هوپ... شنبه 19 تیر 1395 ساعت 12:52 http://be-brave.blog.ir

سانیااااااااااااا
کاسنی و شاتره گرفتم، چقدر بدمزس، نمیتونم بخورم حالت تهوع بهم دست میده :(((( راهی برای خوشمزه تر شدنش هست؟

جوون دلم یکم با عسل یا نبات قاطی کن ....بهتر میشه خوردش ...چشمهات ببند بخور خوب میشه

اذر جمعه 18 تیر 1395 ساعت 22:52 http://azar1394.blogfa.com

سلام سانیا عیدت مبارک
ایول این معجون باید درست کنم.اخه ضعیف شدم

سلام عزیزم .عیدت مبارک ..
اره بخور عالیه

بهار چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 00:04

سلام برسانیای مهربان
ایشالا خدابه اندازه قلب مهربونت بهت بده
سانیادخترخاله منم یه معجون تومایه همین معجون شمادوماه خور وواقعاآزمایشش خوب شده بود
سانیااااااا من خیلی خیلی خیلی لاغرم وازاین بابت اذیتم سایزسینمم خیلی کوچیکه :(((برای من چی داری؟بجز عرق یونجه
عیدتم مبارک بانو

سلام عزیز دلم ....اره این معجون حسابی کارسازه خیالت راحت و ازمایش ها رو رو بهخوبی میبره ...
برای لاغری صبحانه خوب بخور سعی کن نیمرو و .... بخوری از روغن حیوان یاستفاده کن شام ها رو خوب بخور نهار هم خوب بخور...
در کنار عرق یونجه کهخیلی هم خوبه تخم یونجه و شنبلیله و زنجفیل و دارچین رو قاطی کن بخور قبل غذا عالیه

هوپ... سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 20:16 http://be-brave.blog.ir

ممنون
وای نه از حجامت میترسم! ببین یعنی من از چهارم دبستان تا حالا همیشه صورتم جوش داشته! حالا کم و زیادش بستگی به شرایط هورمونی و استرسم داره، یعنی میگی کبدم گرم شده؟ یعنی چی اونوخت؟ :)))

بابا حجامت که ترس نداره یکم ترست بریز حجامت کن برا جوش عالیه ها از من گفتن بود
اره به دلیل این غذاها یصنعتی که ماها میخوریم طبیعیه که کبد گرم بشه و مشکل ساز بشه بنابراین بهت پیشنهاد میکگنم پاکسازی کبد رو حتما انجام بدی

ما فقط شیره انگور رو شربت درست میکنیم میخوریم.مامانم میگفت واسه کم خونی و اینا خوبه.ولی خب شما دیگه کاملش کردی
باید یه عطاری پیدا کنیم و همشو بخریم.البته فکر کنم هر کدوم اینا هم به خودیه خودش مقویه
بازم مرسی

شیره انگور هم خوبه ولی این ترکیب دیگه حسابی عالی میشه
خواهش عزیزم

فریدا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 16:00

ممنونم سانیا جان
مرسی از عیدی خوبت
من براتون کامنت گذاشتم و بابت رمز،تشکر کردم
ظاهرا کامنتم گم شد
تشکر مجدد دوستمّ
انشالله خوش،باشی و سلامت در کنار پسر گلت

خواهش میکنم عزیزم ...
فک رکنم دیدم ولی حس کردم خصوصی گذاشتین برا همون عمومیش نکردم . میلتون هم یادم نبود دیگه نشد بگم ..عذر خواهم عزیزم

هوپ... سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 14:41 http://be-brave.blog.ir

بعد خوشمزه است این ؟ فک کنم مزه اش بد باشه که به زور به سنجد میدی :)))))
مرسی واسه عیدی ولی من مزاجم گرم و تره وقتی چیزای گرم و شیرینی میخورم فوری جوش میریزه بدنم :| توصیه ات واسه من چیه خانم دکتر؟ :) :*

اره به خدا خوشمزه هست این سنجد اداو اصولش زیاده وگرنه خوشمزه هست البته یکی از دلایلی سنجد بدش میاد ریختن اون عرقیجات هست وگرنه با بقیش تکی تکی مشکلی نداره .
خوب چون طبعت گرمه عرق کاسنی بخور روزی نصف استکان عرق کاسنی بعد دو هفته شاه تره بخور برطرف میشه ...
این شیره ها گرماش جوش زا نیست ها ..
کبدت زیادی گرم شده ..
حجامت لازمی ها

نوشی سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 14:37

سانیا جونم ممنونم عزیزم . البته من چون بعد دخترم سه بار سابقه سقط دارم الان خیلی امیدوار نیستم همش دل تو دلم نیست . دعا کن خدا این جوجه رو برام صحیح و سلامت نگه داره . دخترم خیلی دلش خواهر یا برادر میخواد .عزیزم من تهرانم . تو کامنتها دیدم نوشتی تجریش باید یه سر برم اونجا .
فقط حسابی محتاح دعا و انرژی مثبتت هستم عزیزم .

خواهش عزیزم .انشالله که این یکی به سلامتی نگه میداری. از شیف زد سقط استفاده کن ...
استراحت کن به خوراکت خیلی برس بقیش هم توکل به خدا کن انشالله نگه میداره
اره عطاری تجریش خیلی خوبه من خرید هام زا اونجا انجام میدم ....

اعظم سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:45

تازه داستان زندگی گذشته ات رو تموم کردم چقدر سختی کشیدی چقدر واست ناراحت شدم ولی واقعا میخوای برگردی به همون آدم؟ ببخشید ولی این یه حماقت محضه یه مشکل بچه ات حل میشه هزار تا بهش اضافه میشه
اون آدم هم معتاده هم از نظر فرهنگی خیلی سطحش پایینه... دو تا مورد که هر کدومش میتونه ده تا زندگی رو بسوزونه

عزیزم تو ادامه این چند ماه همه چیز رو گفتم دیگه برگشتنی نیست من هرگز بر نخوام گشت به راهی ...بلکه زندگی جدیدی با سنجدکم می سازم

خاطره سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:40

سانیا جان بابت عیدی بسیار ممنونم دختر من هشت سالشه و لاغر و ضعیفه می تونم بهش بدم بخوره؟

خواه شعزیزم بله حتما بدین بخوره ...
شما نیم ساعت قبل غذا به دخترتون عرق یونجه بدین بخوره هم چاق میشه هم قوی .این معجون هم عالیه برای بچه ها ...دیگه قرص اهن و ...هم نده بهش این رو سه ماه بدی معجزش رومیبینی

غریبه سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:23

سلام خانم دکتر
پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک و تهنیت می گویم
ان شاالله همیشه سر حال باشید

سلام عمو ..ممنونم عید شما هم مبارک باشه مرسی

دل آرام سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:14

عرق نعنا و گلاب ضرر نداره؟ من هی می خورم:) نفخ دارم

عزیزم نخوری بهتره ..کلا عرق واسه خانم باردار خوب نیست ..
برا نفخت الو بخور بهتره ....برگه زرد الو هم خوبه

مریم(تداعی آزاد) سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:07

سانیا من هر جا گشتم شیره توت پیدا نکردم تو از کجا می خری؟

راستش من واسم اوردن ...خودم نخریدم .اینم از مزایای من هست نه که مریض ها از هر شهری هستن این رو برام اوردن ...
ولی عطاریها معمولا دارند ها ...
عطاری پونک تو تجریش فتو خود بازار یک زیر زمین هست اونجا خوب داره همه چیز رو.
اگه تهرانی از اونجا بگیر ...من روهم میشناسه ..خخخخخخ

نوشی سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:02

خدااییی سانیا جان این عیدی فقط از آدم مهربون و عزیزی مثل تو میتونه برای ما برسه . ممنون از لطفت عزیزم .
سانیا جان همونطور که گفتی خانمهای حامله نباید عرقیات رو بریزند . بابت شیره ها از کجا بگیرم که خیالم راحت باشه ؟ با توجه به اینکه من هرروز باید 2تا فولیک بخورم مشکلی پیش نمیاد ؟ ( سانیا جون من باردارم الان هفته های اول )

عزیزم مبارک باشه بارداریت ....خواه شمیکنم
عزیز دلم اره خانم حامله عرقیجات رو نباید بخوره خوب شد نوشتم ها مبادا راه اشتباهی میشد برا بقیه ...
اگ رتو شهر های جنوبی هستی که معمولا خودشونتهیه میکنند دست ساز بگیری بهتره ولی اگر نه عزیزم از عطاری معتبر بگیر سه تا شیره رو مخلوط کن چون بارداری مشکلی نداره اسید فولیک بخوری ولی باز هم با نظر دکترت میزان اسید فولیک رو میتونی کم کنی و از این شیره ها بخوری مواظب باش اینها گرمه یک موقع مشکل پیش نیاد برات هرچند میدونم عالیه .....

دل آرام سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 11:43

این شیره ها خیلی خوبن.
با همسر می خوردیم کلی انرژی می گرفت. ما تو کاشان یکی از صبحانه هامون شیره با ارده است. برا من جدید نبود انرژی گرفتنه ولی شمالیا نمی خورن از این چیزا. خیلی خوشش اومده بود.

اره انرژی زا هستن شدید . ارده و شیره هم خوبه . شمالیهاومناطق سردسیر معمولا کمتر میخورند که خیلی هم بده ...کار خوبی کردی دادی همسر بخوره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.