این حکایت بسی ، بسیار از درون من است

روزهای من داره میگزره با یک تندی خاص با تندی که خودمم موندم توش، من به هیچ کارم نمیرسم من حیران تر از اینم که باشم 

هزار کار نکرده و هزار راه نرفته دارم که هرکدوم میشه مثنوی هفتاد من تو اجمال بگم 

سروکله راهی پیدا شده تهدیدو ....هرووزم بیشتر ازار دهنده هست و من فعلا سکوت کردم و حتی یک جاهایی راه اومد تا فعلا این اتش شعله ور خاموش بشه 

از سفر اومدن  اونم از سرزمین پدری همیشه دو هفته درگیری شدید بین من و سنجد داره ، ارنم به خاطر اینکه ازادی های بیش از انذازه به سنجد میدن و متاسفانه کلیه اصول تربیتی زیر سوال میره خیلی وقتها تعجب میکنم از این همه نابسامانی اونم فقط تو یک هفته که سنجد با دیگران هست .این موضوع اونقدر فرسایش داره که جنگ دو هفته ای من و سنجد گاهی به یک ماه اعصاب خوردی من میرسه  قطعا توان گزشته رو در صبوری ندارم و جدیدا هم قاطعیت برخوردم با سنجد زیاد شده .هرچی کوتاه اومدن میشه باجگیری و چیزی که من متنفرم ازش 

به هر حال سنجد برگشت به حالت قدیم خودش و فعلا مسالمت امیز کتار اومدیم .پسرک من دیگه فهمیده از مادر احساساتیش چیزی نمونده گاهی تعجب میکنه  به خودم قول دادم این روزها بگزره باز هم بشم مادر عاشق و انغطاف پزیر اما الان شرایط اجازه انغطاف رو بهم نمیده 

وضعیت مالی همچنان نابسامان کلی کلاس و درس دارم که باید هزینه هاشون بدم کلی کار و من موندم اندر خم یک کوچه 

و تو تموم اینها میدونم معجزه ای زیبا منتظرمه و میدونم این معجزه رو مدیون دعای شما دوستات عزیزم هست  

من منتظر معجزه هستم و میدونم به زودی وقوعش رو میبینم 

برای من دعا کتید برای روزهای سختم برام صبر بخواهید 

خدای مهربون من شکر میکنم برای همه چیز برای اینکه تو اخرین لحظات که دارم غرق در خودم میشم دستم رو میگیری و میگی سانیا اروم باش خدایا دستت رو دارم حس میکنم 

خدای مهربون من ممنونم برای همه چیز برای لحظه های زیبایی که خلق میکنی خدایا شکرت 

خدایا منتظرمعجزه و کرامتت هستم .خدایا 

نظرات 7 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 17:43 http://www.pocket-encyclopedia.com

بچه شاید به صورت موقت تاثیر بگیره اما در نهایت براش رفتار والدین مهمه. متاسفانه یه صبر و حوصله ی حسابی می خواد تا بچه رو بزرگ کنی.

همون تاثیر موقت و اثرات سو بر تربیتش ازاردهنده هست
بله کاملا درسته باید خیلی حوصله خرج کرد برای تربیت بچه ها

اعظم 46 چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 00:50

سانیا جان معجزه خداوند رو دوباره می بینی ان شاءالله

ممنون عزیزم ،اره واقعا دارم به چشم میبینم

غریبه یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 12:45

سلام
بی خیالی بهترین حربه است
مثل اینکه سنجد چهار سالش است توقع مرد چهل ساله ازش نداشته باش
خود ما با این سن و سال هنوز کودک درونمان فعال است
راهی هم ولش کن کم محلی و بی محلی چاره ی کار است
بگذار تهدید هایش را عمل کند بالاخره شتر سواری دولا دولا نمی شه یا رومی روم یا زنگی زنگ

سلام .گاهی خودم که به هم میریزم توقعم از سنجدک میره بالا و میدونم اشتباهه .تمام تلاشم اینه که به راهی بی محلی کنم خودش نمیزاره
امیدوارم خدا خودش درست کنه

مریم ( تداعی آزاد) شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 11:42

خیلی خنده داره اومدم کامنت بذارم دیدم عین حرف منو هوپ گفته
اصلا معلوم هست این راهی چی میخواد ؟ سادیسم داره؟
شاید حرفم به نظرت منفی بافی بیاد ولی به این نتیجه رسیدم دو سوم مردای ایرانی همینن سادخو و وروانی ! ذات واقعیشون رو موقع طلاق و جدایی نشون میدن.
فک کنم دنبال چاپیدن و باجه پول میخواد.

منم شک ندارم سادیسم داره دیگه .موافقم زمان جدایی اساسی خودشون رو نشون میدن به هرروش ممکن .نمیزونم چی میخواد فقط میدونم ارامشم رو داره به هم میریزه

الی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 11:11 http://elhamsculptor.blogsky.com/

ان شالا که معجزه ای در زندگی هممون رخ بده

امیدواوم منتظر اون معجزه ام

هوپ... جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 23:27 http://be-brave.blog.ir

این مرد از زندگی تو چی میخواد؟! هدفش توی زندگیش جز رنج تو و بچه ات چیزی هم هست؟!
خدایا کمکشون کن...

کاش بدونم غیر عذاب ما چیزی هم میخواد یا نه
توکل به خدا

اذر جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 11:23 http://azar1394.blogfa.com

سلام سانیا جون
تهدید به چی میکنه؟عجبا
مواظب قلبت باش

سلام عزیزم ،تهدیدهایی بعد چهارسال بادش اومده.
مهم نیست توکل به خدا دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.